Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-03-22
Dobra: Doposażenie bazy dydaktycznej w ramach projektu pod nazwą Omnibusy. Projekt realizowany będzie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych
Numer ogłoszenia: 66139 - 2012; data zamieszczenia: 22.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 18703 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy, ul. Szczecińska 16A, 72-003 Dobra, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3113048, faks 0914241545.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Doposażenie bazy dydaktycznej w ramach projektu pod nazwą Omnibusy. Projekt realizowany będzie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: dostawy, których celem głównym jest doposażenie bazy dydaktycznej we wszystkich szkołach podstawowych funkcjonujących w gminie Dobra, tj.: Publicznej Szkole Podstawowej w Rzędzinach, Publicznej Szkole Podstawowej w Dobrej, Publicznej Szkole Podstawowej w Bezrzeczu, Publicznej Szkole Podstawowej w Mierzynie i Zespole Szkół w Dołujach..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt realizowany będzie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Część 1 zamówienia - Publiczna Szkoła Podstawowa w Rzędzinach, Rzędziny 6, 72-003 Dobra, - Publiczna Szkoła Podstawowa w Mierzynie, ul. Welecka 30, 72-006 Mierzyn, - Publiczna Szkoła Podstawowa w Dobrej, ul. Poziomkowa 5, 72-003 Dobra - Publiczna Szkoła Podstawowa w Bezrzeczu, ul. Górna 3, 71-218 Bezrzecze - Zespół Szkół w Dołujach, ul. Daniela 18, 72-002 Dołuje - Urząd Gminy, ul. Lipowa 51, 72-003 Wołczkowo
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Moje Bambino Sp.z o.o. Sp. K., ul. Graniczna 46,, 93-428 Łódź, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 75000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 59259,69
Oferta z najniższą ceną: 59259,69 / Oferta z najwyższą ceną: 81912,48
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Część 2 zamówienia - Publiczna Szkoła Podstawowa w Dobrej, ul. Poziomkowa 5, 72-003 Dobra - Publiczna Szkoła Podstawowa w Bezrzeczu, ul. Górna 3, 71-218 Bezrzecze
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EL TORO BOBROWSKI BLATKIEWICZ SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
EL TORO BOBROWSKI BLATKIEWICZ SPÓŁKA JAWNA
- EL TORO Bobrowski, Blatkiewicz S.J., ul. Racławicka 23, 73-110 Stargard Szczeciński, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9901,50
Oferta z najniższą ceną: 9901,50 / Oferta z najwyższą ceną: 11799,14
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI DOBRA
- Budowa kanalizacji deszczowej (Puccini" "Pierot")
- Poprawa bezpieczeństwa w Gminie Dobra - monitoring
- Poprawa warunków funkcjonowania Centrum Kultury w Dobrej, poprzez remont zaplecza technicznego wraz z wymianą instalacji elektrycznej
więcej: przetargi DOBRA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa modeli anatomicznych w podziale na pakiety
- ZP/12/2024 Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów
- ZP/CZD/064/24 DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH - 2 pakiety
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych, komputerów przenośnych oraz tablic interaktywnych
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Sądu Okręgowego w Jeleniej Górze oraz Sądów Rejonowych w Kamiennej Górze, Lwówku Śląskim i Lubaniu.
- Zakup i dostawa pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć na potrzeby Zespołu Szkół w Jabłonnie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.