eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › dostawa środków dezynfekcyjnych



Ogłoszenie z dnia 2005-12-14

POZYCJA 66110

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Poznań: dostawa środków dezynfekcyjnych

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Ginekologiczno-Położniczy Szpital Kliniczny A.M. im. K. Marcinkowskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, do kontaktów: - sprawy merytoryczne - mgr Monika Ziarnik tel.: 061 8419623, sprawy formalne - Alicja Jeske tel.: 061 8419672, ul. Polna 33, 61-403 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8419672, fax 061 8419620, e-mail: ajeske@gpsk.am.poznan.pl, www.gpsk.am.poznan.pl/dzp. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Ginekologiczno-Położniczy Szpital Kliniczny Akademii Medycznej im. Karola Marcinkowskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Dział Zamówień Publicznych, Budynek Techniczny - wejście E1, pokój 105, do kontaktów: Alicja Jeske, ul. Polna 33, 60-535 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8419672, fax 061 8419620, e-mail: jeske@gpsk.am.poznan.pl, www.gpsk.am.poznan.pl/dzp. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa środków dezynfekcyjnych. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Dostawa środków dezynfekcyjnych z podziałem na części. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.40.00.00 - Produkty lecznicze Kod CPV wg słownika 2008: 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne Oryginalny kod CPV: 33.19.00.00 - Różne urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne Oryginalny kod CPV: 24.43.12.00 - Środki zmiękczające i ochronne Kod CPV wg słownika 2008: 33.63.12.00 - Środki zmiękczające i ochronne 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Dostawa środków dezynfekcyjnych z podziałem na 12 części: Część nr 1 - preparat do higienicznego i chirurgicznego mycia rąk o pojemności 450-500 ml Część nr 2 - preparat do higienicznego i chirurgicznego mycia rąk o pojemności 1000 ml Część nr 3 - preparat do higienicznej i chirurgicznej dezynfekcji rąk o pojemności 450-500 ml Część nr 4 - preparat do higienicznej i chirurgicznej dezynfekcji rąk o pojemności 1000 ml Część nr 5 - preparat do pielęgnacji rąk o pojemności 450-500 ml Część nr 6 - szczotki jednorazowego użytku, suche, jałowe Część nr 7 - preparat do dezynfekcji skóry bezbarwny z atomizerem o pojemności 250 ml Część nr 8 - preparat do dezynfekcji śluzówek i ran o o pojemności 250 ml z atomizerem - preparat do dezynfekcji śluzówek i ran o pojemności 1000 ml bez atomizera zęść nr 9 - preparat do mycia i dezynfekcji powierzchni w pomieszczeniach kuchennych, płyn, roztwór roboczy zęść nr 10 - preparat do dezynfekcji narzędzi - roztwór roboczy zęść nr 11 - preparat do mycia i dezynfekcji małych powierzchni robczych wykonanych z akrylu 750 ml zęść nr 12 - alkoholowy preparat do szybkiej dezynfekcji powierzchni blatów laboratoryjnych skażonych materiałem biologicznym o pojemności 1000 ml. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: Wadium dla całości zamówienia wynosi: 4 103,00 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: - Wykonawcy, którzy nie są wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych - Wykonawcy spełniający wymogi art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych - Wykonawcy spełniający warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 25.01.2006, cena - 12,20 PLN. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 27.01.2006 godzina 09:00. 3.3) Termin związania ofertą: do 29.03.2006; liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 27.01.2006, godzina 09:30, Siedziba Zamawiającego przy ul. Polnej 33 w Sali konferencyjnej - IV piętro w Budynku Wielofunkcyjnym Szpitala.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 05.12.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.