eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów › Remont nawierzchni DW 964 w miejscowości Borzęcin

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-05-08

Tarnów: Remont nawierzchni DW 964 w miejscowości Borzęcin
Numer ogłoszenia: 66077 - 2015; data zamieszczenia: 08.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich - Rejon Dróg Wojewódzkich w Tarnowie , ul. Ostrogskich 5a, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6211754, faks 014 6211754.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont nawierzchni DW 964 w miejscowości Borzęcin.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Rozebranie ścieku z dwóch rzędów kostki betonowej brukowej ułożonej na podsypce cementowo- piaskowej z wypełnieniem spoin - 40,40 m2 2. Rozebranie nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin ( do ponownego wbudowania ) - 1,50 m2 3. Frezowanie nawierzchni asfalt. na zimno na głęb.10 cm,przy użyciu frezarki z odwiezieniem 85 % kory asfalt. na plac składowy OD Sieradza samochodem samowyładowczym - 1 602,00 m2 4. Frezowanie nawierzchni asfalt.na zimno na głęb.6 cm,przy użyciu frezarki z odwiezieniem kory asfalt. Na plac składowy OD Sieradza ,samochodem samowyładowczym -950,00 m2 5. Mechaniczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych o grubości 15,6 cm - 5,60 m2 6. Mechaniczne rozebranie podbudowy z kruszywa kamiennego o grubości 35 cm z wywiezieniem urobku - 9,60 m2 7. Rozebranie krawężników betonowych o wymiarach 20x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej - 3,00 m 8. Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi z transportem urobku samochodami samowyładowczymi . Grunt kategorii IV ( wykopy pod przykanalik , wpust uliczny i studnię chłonną ) - 14,46 m3 9. Podłoża o grubości 20 cm z materiałów sypkich - 10,40 m2 10. Wykonanie przykanalików z rur kanalizacyjnych PVC o średnicy zewnętrznej 200 mm łączonych na wcisk - 13,00 m 11. Obsypanie kanału piaskiem grubość warstwy 20 cm - 10,40 m2 12. Podłoża betonowe o grubości 10 cm - 0,64 m2 13. Studzienki ściekowe uliczne betonowe z gotowych elementów o średnicy 500 mm z osadnikiem bez syfonu - 1,00 szt 14. Studnia chłonna z kręgów betonowych o średnicy 1200 mm i głębokości 2,5 m - 1,00 szt 15. Podbudowy z kruszywa naturalnego 0/63 mm. Warstwa dolna. Grubość warstwy po zagęszczeniu 30 cm - 9,60 m2 16. Podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm. Warstwa dolna. Grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm - 9,60 m2 17. Krawężniki betonowe wystające o wymiarach 20x30 cm,wraz z wykonaniem ław betonowych,na podsypce cementowo-piaskowej - 3,00 m 18. Chodnik z kostki brukowej betonowej na podsypce piaskowej ( materiał z rozbiórki ) - 1,50 m2 19. Ścieki uliczne z dwóch rzędów kostki betonowej brukowej układane na płask, na podsypce cementowo- piaskowej 1:4 - kostka z rozbiórki - 180,00 m 20. Ścieki uliczne z dwóch rzędów kostki betonowej brukowej układane na płask, na podsypce cementowo- piaskowej 1:4 - kostka nowa - 22,00 m 21. Mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podbudowy z kruszywa ze spadkiem poprzecznym 2 % pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni. Kategoria gruntu V-VI - 950,00 m2 22. Skropienie istniejącej podbudowy z kruszywa emulsją asfaltową w ilości 0,7 kg/m2 - 963,50 m2 23. Podbudowy z betonu asfaltowego AC 22P ( dla KR 4 ) . Grubość warstwy po zagęszczeniu 8 cm - 963,50 m2 24. Oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowej ulepszonej z bitumu - 1 602,00 m2 25. Skropienie istniejącej podbudowy emulsją asfaltową w ilości 0,5 kg/m2- 1 602,00 m2 26. Wzmocnienie podłoża geosiatką z włókien szklanych o wytrzymałości 100 KN/n nad przykanalikiem i na lewym pasie - 890,00 m2 27. Nawierzchnia z betonu asfaltowego AC16W (dla KR4). Warstwa wiążąca o grubości po zagęszczeniu 6 cm - 1 606,00 m2 28. Oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowej ulepszonej z bitumu - 1 602,00 m2 29. Skropienie istniejącej nawierzchni emulsją asfaltową w ilości 0,3 kg/m2 - 1 602,00 m2 30. Nawierzchnia z betonu asfaltowego AC11S ( dla KR4 ). Warstwa ścieralna o grubości po zagęszczeniu 4 cm - 1 602,00 m2 31. Naprawy poboczy wykonywane mechanicznie - ścinanie o grubości 20 cm z usunięciem materiału -100,00 m2 32. Umocnienie poboczy materiałem z frezowania . Zagęszczanie mechaniczne. Średnia grubość warstwy po zagęszczeniu ponad 10 cm - 15,00 m3 33. Oznakowanie poziome jezdni cienkowarstwowe - linie segregacyjne i krawędziowe ciągłe, malowane mechanicznie - 73,00 m2.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających , stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 75.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w cz. III. 3.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy , złożone przed właściwym organem sądowym , administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania , osoby lub kraju , w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawione odpowiednio w terminie określonym w cz.III. 3.1. Pisemne zobowiązanie - w przypadku gdy wykonawca będzie polegał na wiedzy I doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków na podstawie art. 26 ust. 2 b PZP

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Skrócenie terminu wykonania zamówienia - 3
  • 3 - Wydłużenie okresu gwarancji i rękojmi - 2

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana postanowień umowy może być dokonana w przypadku zmian nieistotnych w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zmiana umowy także istotna może być dokonana w przypadku okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w szczególności: 1) zmianie uległy przepisy prawne istotne dla realizacji przedmiotu umowy, z wyłaczeniem zmiany polegajacej na podwyższeniu stawki podatku VAT 2) wydłużenia terminu wykonania zamówienia z uwagi na : - wystąpienie nadzwyczajnych warunków pogodowych nie pozwalających na wykonanie zamówienia zgodnie z warunkami wykonania określonymi w Specyfikacjach Technicznych - wystąpiły zamówienia dodatkowe niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego , których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia i które mają wpływ na termin realizacji zamówienia - innych okoliczności niezależnych od Wykonawcy, pod warunkiem wyrażenia zgody przez Zamawiającego, termin może ulec przedłużeniu o czas trwania w/w okoliczności, 3) z uwagi na niezależne od stron umowy zmiany dotyczące osób kluczowych dla realizacji umowy , osób reprezentujących Strony ( w szczególności choroba, wypadki losowe, nieprzewidziane zmiany organizacyjne ). Zmiana Kierownika robót, musi być uzasadniona przez Wykonawcę i zaakceptowana przez Zamawiającego, kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób muszą być co najmniej takie same jakie były wymagane na etapie postępowania o zamówienie publiczne, 4) wystąpienia konieczności zmiany podwykonawcy dla części zamówienia, którą Wykonawca wskazał w ofercie, że powierzy ją do wykonania podwykonawcy, za zgodą Zamawiającego i z zachowaniem zasad dot. podwykonawców określonych we wzorze umowy, 5) w szczególnie uzasadnionym przypadku wystąpienia konieczności realizacji przez podwykonawcę części zamówienia, której Wykonawca nie wskazał w ofercie, że powierzy ją do wykonania podwykonawcy, za zgodą Zamawiającego i z zachowaniem zasad dot. podwykonawców określonych we wzorze umowy. 6) sytuacji, gdy Wykonawca opierał się na zasobach podmiotów trzecich wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, dopuszcza się zmianę tych podmiotów na etapie realizacji zamówienia, pod warunkiem, że nowy podmiot wykaże spełnienie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o zamówienie publiczne, 7) w przypadku zmian korzystnych dla zamawiającego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie Rejon Dróg Wojewódzkich w Tarnowie, 33-100 Tarnów ul. Ostrogskich 5a pok. 11.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.05.2015 godzina 09:30, miejsce: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie Rejon Dróg Wojewódzkich w Tarnowie, 33-100 Tarnów ul. Ostrogskich 5a pok. 2 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Zamawiający zgodnie z art. 36a ust. 2 pkt 1 ustawy PZP zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia tj. robót bitumicznych , a w szczególności warstwy wiążącej AC 16 W oraz warstwy ścieralnej AC 11S 2. Kryterium - Skrócenie terminu wykonania zamówienia - waga 3 % W przedmiotowym kryterium ocenie podlegać będzie skrócenie terminu wykonania zamówienia w stosunku do terminu określonego przez Zamawiającego tj. minimalny termin wykonania wynosi 60 dni a maksymalny okres wykonania wynosi 75 dni 3. Kryterium - Wydłużenie okresu gwarancji i rękojmi - 2 % długość okresu gwarancji jakości i rękojmi za wady zaoferowana przez Wykonawcę, w stosunku do długości przedziału określającego dopuszczalne limity okresu gwarancji i rękojmi określone przez Zamawiającego tj. minimalny okres gwarancji i rękojmi, który może zaoferować Wykonawca wynosi 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy, natomiast maksymalny okres gwarancji i rękojmi, który może zaoferować Wykonawca wynosi 48 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu gwarancji. Nie dotyczy to oznakowania poziomego cienkowarstwowego dla którego okres gwarancji i rękojmi wynosi 12 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.