Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-23
Łódź: Roboty remontowe - wymiana stolarki okiennej
Numer ogłoszenia: 66067 - 2009; data zamieszczenia: 23.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Nieruchomościami Łódź-Polesie "Zielony Rynek" , Pl. Barlickiego 11, 90-615 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6330180, faks 042 6339607.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zielonyrynek.internetdsl.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Administracja Nieruchomościami.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty remontowe - wymiana stolarki okiennej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wraz z montażem stolarki otworowej okiennej w ilości 97 szt / 274,59 m2 wraz z parapetami wewnętrznymi w ilości 52,46 m2 zakresie: 1.Stolarki okiennej : > wykonanej z profili PCW minimum trzykomorowych w kolorze białym lub z profili drewnianych klejonych warstwo w kolorze naturalnym; > szyba zespolona niskoemisyjna poprawiająca komfort w mieszkaniu i przyczyniająca się w sposób istotny do oszczędności energii i emisji hałasu o współczynniku przenikania ciepła K <1,1; > wszystkie skrzydła rozwieralne oraz jedno z funkcją uchylo - rozwieralną z mikrowentylacją; > okucia obwiedniowe ; > słupek w nowej stolarce powinien być zachowany jak w obecnie istniejącej stolarce ( stały lub ruchomy ); Wykonaną nową stolarkę należy mocować w sposób trwały. Zamocowania ościeżnic należy dokonać za pomocą łączników typu zaczep. Zamocowane okno należy uszczelnić pod względem termicznym poprzez wypełnienie szczelin między ościeżnicą a ościeżem materiałem izolacyjnym dopuszczonym do stosowania dla tego celu. Do uszczelnienia stolarki w ościeżu przed przenikaniem wody opadowej i powietrza należy zastosować kity trwaleplastyczne. 2.Parapetów wewnętrznych - laminowanych w kolorze białym osadzonych w ościeżach i pod oknem. W w/w zakres realizacji zamówienia wchodzi: - przed przystąpieniem do realizacji robót wykonanie dokładnych pomiarów stolarki; - wykonanie stolarki w warunkach warsztatowych lub metodą przemysłową w fabrykach okien; - wymianie stolarki istniejącej / zużytej / na nowo wykonaną wraz z wymianą parapetów wewnętrznych , - transport stolarki na miejsce obsadzenia , - naprawa - uzupełnienie tynków wewnętrznych i zewnętrznych w ościeżach okiennych zaprawą cementową z uzupełnieniem ewentualnych ubytków cegieł. Dopuszcza się naprawę ościeży wewnętrznych przy użyciu płyt karton - gips. - wywóz stolarki zdemontowanej , gruzu i rumowia. 3.Prace związane z wymianą stolarki prowadzone będą w zasiedlonych lokalach mieszkalnych, których wykaz stanowi - załącznik nr 1. 4.W przypadku wystąpienia istotnych okoliczności, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamiany, zmniejszenia lub zwiększenia liczby lokali wytypowanych do wymiany stolarki w ramach ogólnej kwoty przewidzianej na zrealizowanie zamówienia. 5.O ewentualnych zmianach w wykazie stolarki przewidzianej do wymiany Zamawiający zawiadomi Wykonawcę niezwłocznie po uzyskaniu takiej wiedzy. 6.Ostateczne rozliczenie nastąpi na podstawie rzeczywiście wymienionej powierzchni stolarki z zachowaniem ceny ryczałtowej za 1 m2. 7.Zamawiający przyjął konieczność wymiany istniejących parapetów przy każdym oknie. Wykazana w formularzu cenowym - załącznik nr 2a szacunkowa ilość parapetów stanowić będzie podstawę do ustalenia wartości oferty oraz ceny ryczałtowej za 1m2 wymiany parapetów. Ostateczne rozliczenie nastąpi na podstawie rzeczywiście wymienionej powierzchni parapetów z zachowaniem ceny ryczałtowej za 1 m2. 8.Wykonana nowa stolarka musi zachować istniejący kształt i podział skrzydeł. 9.Przed złożeniem oferty należy dokonać oględzin obiektów. 10.Roboty należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami techniczno - budowlanymi, Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.06.2003 r w sprawie informacji dot. bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz.U z 2003 Nr 120 poz. 1126) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 06.02.2003 r w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz.U z 2003 Nr 47 poz. 401). 11.Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania od wykonawcy przedłożenia atestów i certyfikatów od wbudowanych materiałów..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.42.11.32 - Instalowanie okien .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art . 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5) Spełniają warunki gwarancyjne - okres udzielonej gwarancji na wykonanie przedmiotu zamówienia musi wynosić 120 miesięcy. 6) Wykażą , że oferowana stolarka dopuszczona jest do obrotu i stosowania w budownictwie mieszkaniowym. 2. Sposób dokonywania oceny spełnienia w/w warunków: ad 1) warunek spełniają wykonawcy, którzy prowadzą działalność gospodarczą zgodną z przedmiotem zamówienia; ad 2) > warunek spełniają wykonawcy, którzy w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonywali należycie minimum trzy roboty o wartości min. 100 000 zł każda odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia; > dysponują osobami posiadającymi wymagane uprawnienia do wykonania zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, lub posiadają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia im potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; ad 3) warunek spełniają wykonawcy, którzy posiadają polisę lub inny dokument potwierdzający że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności . ad 4) warunek spełniają wykonawcy, którzy załączą do oferty oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i dokumenty wymienione w części V. ad 5) warunek spełniają wykonawcy, którzy na wykonanie przedmiotu zamówienia udzieloną 120 miesięcy gwarancji. ad 6) warunek spełniają wykonawcy, którzy wykażą , że oferowana stolarka dopuszczona jest do obrotu i stosowania w budownictwie mieszkaniowym..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych do oferty należy załączyć : 1.1 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . 1.2 oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 i art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. nr 3); 1.3 w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie dokumenty wyszczególnione w pkt.1.1 i 1.2 muszą być złożone przez każdy podmiot; 1.4 pełnomocnictwo w przypadku podmiotów występujących wspólnie o ustanowieniu pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty należy załączyć : 2.1 wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót o wartości min. 100 000 zł każda odpowiadających swym zakresem przedmiotowi zamówienia (min. 3 ) ; 2.2 dokumenty potwierdzające, że (min. 3 ) roboty wymienione w w/w wykazie zostały wykonane należycie; 2.3 kserokopie dokumentu potwierdzającego kwalifikacje osoby mającej pełnić funkcję kierownika budowy wraz z zaświadczeniem o wpisie na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia do oferty należy załączyć : 3.1 kserokopie polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności obejmującej okres realizacji prac; 3.2 w przypadku załączenia dokumentu zawartego na okres krótszy, do oferty należy dołączyć zobowiązanie o przedłużeniu ważności ubezpieczenia. 3.3 w przypadku , gdy wykonawca nie posiada ubezpieczenia OC, do oferty należy dołączyć zobowiązanie mówiące, o ubezpieczeniu robót przed podpisaniem umowy; 4. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie dokumenty wyszczególnione w pkt.2 i 3 podmioty mogą spełniać łącznie; 5. W celu potwierdzenia, że że oferowana stolarka dopuszczona jest do obrotu i stosowania w budownictwie mieszkaniowym do oferty należy załączyć : 5.1 aktualny Atest Państwowego Zakładu Higieny z wyraźnym zaznaczeniem , iż oferowana stolarka dopuszczona jest do stosowania w budownictwie. 5.2aktualny Certyfikat Zgodności z Aprobatą Techniczną lub Krajową Deklaracją Zgodności do Aprobaty Technicznej na stolarkę, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 11 sierpnia 2004 r Dz U z 2004 r Nr 198 poz.2041 w sprawie sposobu deklarowania zgodności wyrobów budowlanych oraz sposobu znakowania ich znakiem budowlanym. 6. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.1.1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 6.1 nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 7. Dokumenty, o których mowa w pkt. 6.1 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.1 zastępuje sie je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju , w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 9.Dokumenty składane w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez wykonawcę. 10.Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane usługi wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zielonyrynek.internetdsl.pl/bip.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Administracja Nieruchomościami Łódź - Polesie Zielony Rynek
pl. Barlickiego 11
pok. nr 4.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Administracja Nieruchomościami Łódź - Polesie Zielony Rynek pl. Barlickiego 11 pok. nr 4.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia szkolenia "Pielęgnacja terenów zielonych" dla uczestników zrekrutowanych wśród wychowanków i klientów jednostek Łódzkiej Wojewódzkiej Komendy OHP w Łodzi
- Modernizacja pionu żywienia w Przedszkolu Miejskim nr 7 w Łodzi
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do analizatora ABL90 Flex
- Usługi sprzątania pomieszczeń i posesji Oddziału Terenowego w Łodzi Telewizji Polskiej S.A w likwidacji
- Roboty budowlane polegające na termomodernizacji budynków wraz z izolacją ścian fundamentowych Urzędu Skarbowego w Zgierzu oraz przyległego budynku Archiwum
- Sukcesywne dostarczanie pojemników transferowych do preparatyki składników krwi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa szatni sportowej na boisku w Niemilu"
- Ostatni krok w unowocześnianiu Domu Kultury w Ogrodzieńcu - remont sali warsztatowej
- Wykonanie wewnętrznych instalacji oddymiania klatek schodowych A i B wraz z wymianą stolarki okiennej
- Modernizacja pokoi hotelowych w Kalsku wraz z wyposażeniem
- Wymiana pokrycia dachowego i ocieplenia połaci dachowej budynku Domu Pomocy Społecznej w Barcinie.
- Przebudowa drogi ul. Chrobrego od nr 15 do 15d w Kobylance
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.