Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-03-25
Prudnik: Remont lokali mieszkalnych i klatek schodowych w budynkach administrowanych przez Zarząd Budynków Komunalnych w Prudniku
Numer ogłoszenia: 66059 - 2010; data zamieszczenia: 25.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków Komunalnych , ul. Piastowska 42, 48-200 Prudnik, woj. opolskie, tel. 077 4363884, faks 077 4363884.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbkprudnik.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont lokali mieszkalnych i klatek schodowych w budynkach administrowanych przez Zarząd Budynków Komunalnych w Prudniku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest remont lokali mieszkalnych i klatek schodowych w budynkach administrowanych przez Zarząd Budynków Komunalnych w Prudniku. Roboty należy wykonać w oparciu o przedmiary robót. Warunki oraz sposób wykonania i odbioru przedmiotu zamówienia określają specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. Całość zadania należy wykonać zgodnie obowiązującymi rozporządzeniami, normami, przepisami prawa budowlanego przestrzegając sztuki budowlanej i przepisów prawa pracy. 2. Zamawiający przewiduje realizację przedmiotu zamówienia z podziałem na dwa zadania. Roboty obejmą między innymi następujący zakres prac remontowych i naprawczych: 2.1 Zadanie I : 1) Remont lokalu mieszkalnego przy ul. Armii Krajowej nr 5/2 a) wymiana podłogi białej w pokoju b) położenie płyty OSB(wodoodpornej) wraz z wykładziną PCV w kuchni 2) Remont lokalu mieszkalnego przy ul. Chrobrego nr 30/2 a) montaż podkowy w piecu pokojowym kaflowym pod instalację CO b) wykonanie instalacji centralnego ogrzewania w lokalu 3) Remont lokalu mieszkalnego przy ul. Starej nr 4/6 a) wymiana podłogi białej w pokoju 4) Remont lokalu mieszkalnego przy ul. Wiejskiej nr 18/7 a) rozbiórka trzonu kuchennego b) montaż kuchennego kotła C.O. z płaszczem wodnym 8 kW. c) wykonanie instalacji centralnego ogrzewania w lokalu d) wymiana stolarki drzwiowej wejściowej do pokoju e) wymiana podłogi białej w dużym pokoju f) położenie płyty OSB (wodoodpornej) wraz z wykładziną PCV w kuchni i w pokoju 2.2 Zadanie II: 1) Remont klatki schodowej przy ul. Armii Krajowej nr 15 a) pierwszy bieg schodowy -wymiana drewnianych stopni i podstopni schodowych wpuszczanych -montaż kątowników wpuszczanych w stopień schodowy -wymiana listew podłogowych przy stopniach schodowych -wykonanie i montaż drewnianej balustrady schodowej -demontaż oraz ponowny montaż elementów balustrady schodowej (słupków i poręczy) -malowanie lakierobejcą nowych elementów b) korytarz I i II piętro -rozebranie wykładzin i podłóg drewnianych -montaż płyty OSB (wodoodpornej) po uprzednim wzmocnienie dodatkowymi legarami -ułożenie wykładziny PCV obiektowej antypoślizgowej odpornej na ścieranie -montaż listew podłogowych drewnianych c) drugi bieg schodowy -wymiana stopni schodowych i podstopni schodowych wpuszczanych -montaż kątowników wpuszczanych w stopień schodowy -wymiana listew podłogowych przy stopniach schodowych -wykonanie i montaż tralek schodowych do balustrady schodowej -demontaż oraz ponowny montaż balustrady schodowej -malowanie lakierobejcą nowych elementów d) schody przy bramie wejściowej -demontaż drewnianych stopni schodowych -wykonanie stopni schodowych z płytek grysowych mrozoodpornych , antypoślizgowych -montaż poręczy schodowych e) naprawa drzwi f) uzupełnienie tynków na ścianach i sufitach g) wykonanie gładzi gipsowych na ścianach i sufitach wraz z gruntowaniem h) dwukrotne malowanie ścian i sufitów farba emulsyjną i) dwukrotne malowanie farbą olejną ścian j) dwukrotne malowanie farbą olejną stolarki drzwiowej i okiennej k) dwukrotne malowanie farbą olejną elementów stalowych l) uzupełnienie osprzętu elektrycznego 2) Remont klatki schodowej przy ul. Starej nr 4 a) wymiana drewnianych stopni schodowych wpuszczanych b) wymiana wykładzin na spocznikach i stopniach schodowych c) montaż kątowników na stopniach schodowych d) malowanie dwukrotne stopni schodowych e) wymiana listew podłogowych f) obudowa powierzchni drewnianych regipsami wodo -ognioodpornymi g) uzupełnienie tynków na ścianach i sufitach h) wykonanie gładzi gipsowych na ścianach i sufitach wraz z gruntowaniem i) dwukrotne malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną j) dwukrotne malowanie farbą olejną ścian k) dwukrotne malowanie farbą olejną stolarki drzwiowej i okiennej l) dwukrotne malowanie farbą olejną elementów stalowych 2.3) Wykonawca zapewni podłączenie placu budowy w wodę i energię elektryczną 2.4) Przed przygotowaniem oferty Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej obiektu..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.41.10.00 - 45.41.10.00 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg 45.42.20.00 - Roboty ciesielskie 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia. Zamawiający uzna warunek za spełniony w sytuacji wykazania się co najmniej dwoma robotami ogólnobudowlanymi w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a je?żeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia Informacje te należy podać w zakresie wymaganym według załącznika do SIWZ Osoba/y te winna/y posiadać uprawnienia budowlane w zakresie branży budowlanej oraz winna/y przynależeć do OIIB
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia. Wykonawca powinien posiadać ubezpieczenie na czas realizacji przedmiotu zamówienia od odpowiedzialności deliktowej oraz kontraktowej
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
oświadczenie o nie karaniu i oświadczenie o nie zaleganiu w opłatach i podatkach według załączników do SIWZ, ewentualne pełnomocnictwo, kosztorys ofertowy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1) Zmiana terminu wykonania zamówienia może nastąpić tylko w przypadkach : a) wystąpienia siły wyższej. Siła wyższa oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu, b) konieczności wykonania robót dodatkowych, które ze względu na swój zakres lub sposób wykonania mają wpływ na realizację robót określonych niniejszą umową. c) niekorzystnych warunków atmosferycznych, utrudniających wykonywanie prac
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbkprudnik.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Budynków Komunalnych
48-200 Prudnik
ul. Piastowska 42.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.04.2010 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Budynków Komunalnych 48-200 Prudnik ul. Piastowska 42 sekretariat, pok. nr 14.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z PRUDNIKA
więcej: przetargi w Prudniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyszkolnej hali sportowej wraz z zapleczem sanitarno-szatniowym, łącznikiem ze szkołą oraz wyposażeniem w miejscowości Leszczyny
- Poprawa infrastruktury edukacyjnej Szkoły Podstawowej w Łąkcie Górnej poprzez adaptację budynku dydaktycznego Nr 4
- "Dobudowa schodów zewnętrznych i przebudowa węzła kuchennego budynku Publicznej Szkoły Podstawowej nr 3 w Brzesku" - poziom kuchni właściwej
- Modernizacja i przebudowa terenów i obiektów należących do Ośrodka Sportu i Rekreacji we Włocławku
- "Budowa budynku mieszkalnego, wielorodzinnego wraz z zagospodarowaniem terenu na działce nr 102/58 obręb 3 miasta Gubina"
- Wykonanie termomodernizacji Gmachu Chemii Politechniki Warszawskiej zlokalizowanego w Warszawie - wymiana stolarki okiennej skrzynkowej oraz modernizacja instalacji centralnego ogrzewania
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.