To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-03-17
Wieliczka: Zakup wraz z dostawą materiałów biurowych
Numer ogłoszenia: 65952 - 2009; data zamieszczenia: 17.03.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 15918 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wielicki, ul. Dembowskiego 2, Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 012 2880210, faks 012 2880040.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą materiałów biurowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego postępowania jest zakup wraz z dostawą materiałów biurowych, druków, papieru. Szczegółowe zestawienie i opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik E do Specyfikacji. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w przypadkach, w których wskazuje znaki towarowe, patent lub pochodzenie przedmiotu zamówienia z zachowaniem przez Wykonawcę zasad i wymogów opisanych w specyfikacji. Użyte w specyfikacji określenia wskazujące znaki towarowe, patent lub pochodzenie przedmiotu zamówienia należy odczytywać wraz z wyrazami lub równoważne. Wykonawca oferując przedmiot równoważny do opisanego w specyfikacji jest zobowiązany zachować równoważność w zakresie parametrów użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych, które muszą być na poziomie nie niższym od parametrów wskazanych przez Zamawiającego. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia i realizacji zamówienia. 1. Przedmiot niniejszego zamówienia musi być fabrycznie nowy, bez śladów używania i uszkodzenia, pełnowartościowy, pochodzący z bieżącej produkcji. 2. Przedmiot zamówienia Wykonawca będzie dostarczał transportem własnym, na jego koszt, zapewniając należyte zabezpieczenie dostarczanych produktów przed czynnikami pogodowymi, uszkodzeniami itp. 3. Miejsce dostawy wraz z wniesieniem: ul. Dembowskiego 2, Kopernika 2, Klaśnieńska 36, Kilińskiego 5, Sienkiewicza 13, Plac Kościuszki 1 w Wieliczce. 4. Dostawy odbywać się będą częściami, zgodnie z zamówieniem złożonym faksem lub drogą elektroniczną przez Zamawiającego. W zamówieniu Zamawiający każdorazowo sprecyzuje, które z produktów i w jakiej ilości należy dostarczyć w ramach danego zamówienia oraz wskaże miejsce dostawy. Termin dostawy częściowej nie może przekroczyć 3 dni, licząc od daty przesłania zamówienia. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia zamówienia, stosownie do potrzeb. Zakres zamówienia nie może być jednak mniejszy niż 70 % ogólnej wartości zamówienia brutto, o której mowa w formularzu cenowym ( prawo opcji )..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 22.90.00.00 - Różne druki 30.19.76.30 - Papier do drukowania 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.19.23.40 - Taśmy do faksów 30.19.92.30 - Koperty 22.80.00.00 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury 30.19.95.00 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 63535.26 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa:
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.03.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Partner w Biurze Sp. zo.o., ul. Przewóz 34 c, 30-716 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 63535.26
- Oferta z najniższą ceną: 63535.26 oferta z najwyższą ceną: 68851.42
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WIELICZKI
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w roku 2026 dla PS nr 2 w Wieliczce
- "Zabezpieczenie komory Warszawa (ocios północny wraz z częścią stropu) na mpoz. Kazanów".
więcej: przetargi w Wieliczce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów biurowych i papieru kserograficznego dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego
- Zakup i sukcesywne dostawy artykułów biurowych
- Postępowanie o zawarcie umowy ramowej na: Zakup i dostawę druków ścisłego zarachowania w postaci dokumentów publicznych drugiej i trzeciej kategorii dla KWP zs. w Radomiu.
- Dostawa papierów do drukarek laserowych, atramentowych i risografu
- Sukcesywna dostawa papieru do druku dla Zakładu Poligrafii Uniwersytetu Gdańskiego
- Wykonanie i dostawa materiałów reklamowych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu warmińsko-Mazurskiego.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





