Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-23
Krasnystaw: Dostawa pieluchomajtek
Numer ogłoszenia: 65941 - 2009; data zamieszczenia: 23.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , ul. Kwiatowa 1, 22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie, tel. 0 82 576 32 15, faks 0 82 576 10 84.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpskrasnystaw.prv.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pieluchomajtek.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa pieluchomajtek zgodnie z asortymentem, poniższym opisem i ilością wykazaną w Formularzu cenowym - Załącznik nr 2 do SIWZ. Produkt powinien posiadać następujące cechy: 1) produkt w pełni oddychający - miękka warstwa zewnętrzna pokryta laminatem oddychającym 2) dwa elastyczne ściągacze taliowe i oraz dwie pary przylepco-rzepów zapewniających trwałe mocowanie, z możliwością wielokrotnego zapinania i odpinania, 3) produkt o zwiększonej chłonności ( na noc ); podwójny wkład chłonny - minimum chłonności w poszczególnych rozmiarach: a) rozmiar XS (obwód w pasie 40 - 60 cm ) - co najmniej 1400 ml b) rozmiar M (obwód w pasie 75 - 110 cm ) - co najmniej 2300 ml c) rozmiar L (obwód w pasie 100 - 150 cm ) - co najmniej 2500 ml Powyższe chłonności powinny być podane w/g normy ISO. W celu potwierdzenia spełniania powyższych norm chłonności, należy dołączyć do próbek stosowny certyfikat ISO. 4) wskaźnik wilgotności, informujący o konieczności zmiany pieluchy 5) falbanki wewnętrzne, w części pachwinowej przymocowane do wkładu chłonnego, tworzące barierę dla wilgoci zapobiegające wydostawaniu się zawartości, 6) przędza elastyczna w części pachwinowej - nie zawierająca leteksu, 7) substancja wiążąca wilgoć i utrzymująca ją z dala od skóry oraz neutralizująca nieprzyjemne zapachy 8) pieluchomajtki muszą być antyalergiczne - nie zawierające leteksu, 9) produkt musi być pakowany w takie opakowania jednostkowe ( np.:10 szt., 20 szt., 30 szt., 60 szt. ), które przy korzystaniu z refundowanego limitu NFZ - 60 szt. /osobę/ miesiąc, zapewnią dostawy w pełnych opakowaniach..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.70.00.00 - Produkty do pielęgnacji ciała .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. prowadzą działalność w dziedzinie będącej przedmiotem zamówienia. 6. akceptują wymogi zawarte w umowie, stanowiącej Załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający oceni spełnienie warunków w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie spełnia -nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, zamawiający żąda złożenia: 1) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) Oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne ( Załącznik nr 4 ) lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, oświadczenie o zapoznaniu się z niniejszą specyfikacją, wzorem umowy i akceptacji ich bez zastrzeżeń i uwag ( Załącznik nr 4 ).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Jakość - 40
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpskrasnystaw.netbip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej w Krasnymstawie
ul. Kwiatowa 1 22-300 Krasnystaw.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.05.2009 godzina 09:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Krasnymstawie ul. Kwiatowa 1 22-300 Krasnystaw - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KRASNEGOSTAWU
- Utworzenie i wyposażenie Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego w Krasnymstawie" - świadczenie usług Inżyniera Kontraktu
- "Dostawa rękawiczek diagnostycznych - niejałowych oraz rękawiczek chirurgicznych i ortopedycznych - sterylnych dla SPZOZ w Krasnymstawie "
więcej: przetargi w Krasnymstawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów opatrunkowych, materiałów szewnych i produktów do profilaktyki odleżyn - umowa ramowa ZP39/A/18/2025
- "SUKCESYWNE DOSTAWY MYDŁA W PIANCE NA POTRZEBY MAZOWIECKIEGO SPECJALISTYCZNEGO CENTRUM ZDROWIA IM. JANA MAZURKIEWICZA W PRUSZKOWIE",
więcej: Produkty do pielęgnacji ciała »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





