eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Przegląd i konserwacja instalacji niskoprądowych Zadanie 1. SSP - Biblioteki Novum i WFPiK oraz Collegium Maius Zadanie 2. SSP - DS Zbyszko i Jagienka Zadanie 3. CCTV i SSWiN - Biblioteki Novum i WFPiK oraz Collegium Maius

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-18

Poznań: Przegląd i konserwacja instalacji niskoprądowych Zadanie 1. SSP - Biblioteki Novum i WFPiK oraz Collegium Maius Zadanie 2. SSP - DS Zbyszko i Jagienka Zadanie 3. CCTV i SSWiN - Biblioteki Novum i WFPiK oraz Collegium Maius
Numer ogłoszenia: 65902 - 2013; data zamieszczenia: 18.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet im. A. Mickiewicza , ul. Wieniawskiego 1, 61-712 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8294440, 8291232, faks 061 8294012, 8291103.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.amu.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przegląd i konserwacja instalacji niskoprądowych Zadanie 1. SSP - Biblioteki Novum i WFPiK oraz Collegium Maius Zadanie 2. SSP - DS Zbyszko i Jagienka Zadanie 3. CCTV i SSWiN - Biblioteki Novum i WFPiK oraz Collegium Maius.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac objętych niniejszym postępowaniem został opisany przy pomocy spisu instalacji budynkowych oraz przy pomocy Zakresu prac przeglądów i konserwacji.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.71.10.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 48.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Dla części 1: 360,00 PLN (trzysta sześćdziesiąt złotych), Dla części 2: 440,00 PLN (czterysta czterdzieści złotych). Dla części 3: 560,00 PLN (pięćset sześćdziesiąt złotych).

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie: Wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: Zadanie 1, 2 i 3 - dwie usługi konserwacji i przeglądów instalacji niskoprądowych o wartości nie mniejszej niż 10 000 zł brutto dla każdej z usług oraz posiada dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane należycie, Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia wg załącznika nr 5 do Specyfikacji, wypełnionego Wykazu usług wg załącznika nr 8 do Specyfikacji wraz z dokumentami potwierdzającymi wykonanie należyte usługi na zasadach spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi dysponować osobami posiadającymi autoryzację/uprawnienia do instalowania i serwisowania urządzeń wskazanych w poszczególnych zadaniach. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia wg załącznika nr 5 do Specyfikacji, wypełnionego Wykazu osób zawierającego oświadczenie o posiadanych autoryzacjach/uprawnieniach przez wykazane osoby zgodnie z treścią załącznika nr 7 do Specyfikacji na zasadach spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Ustalone kwoty wynagrodzenia pozostają niezmienne przez okres jednego roku. Lata począwszy od III kwartału 2014, 2015 i 2016 będą rozliczane z uwzględnieniem średniorocznego wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem za 2013, 2014 i 2015 r. opublikowanym w rocznym komunikacie Prezesa GUS opublikowanym w Monitorze Polskim. Zmiana wynagrodzenia nie ma charakteru automatycznego. Waloryzacja może nastąpić w oparciu o pozytywnie rozpatrzony wniosek złożony przez Wykonawcę, z zastrzeżeniem, że waloryzacja będzie wiązać strony od pierwszego dnia kwartału następującym po kwartale w którym wniosek został doręczony Zamawiającemu. 2. Wynagrodzenie ogółem obejmuje podatek VAT zgodny z obowiązującymi w dniu podpisania umowy przepisami. 3. W przypadku zmiany w trakcie realizacji przedmiotu umowy obowiązujących przepisów dotyczących naliczania podatku VAT, wynagrodzenie brutto ulegnie odpowiedniej zmianie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amu.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego pokój 303.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.03.2013 godzina 12:30, miejsce: Siedziba Zamawiajacego pokój 303.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonywanie przeglądu i konserwacji instalacji niskoprądowych SSP w budynku Biblioteki Novum przy al. Niepodległości 4 i Bibliotece WFPiK ul. Fredry 10 oraz Collegium Maius.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac objętych niniejszym postępowaniem został opisany przy pomocy spisu instalacji budynkowych (zał. nr 2 -1 i 2-2) oraz przy pomocy Zakresu prac przeglądów i konserwacji (zał. nr 3).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.71.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 48.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonywanie przeglądu i konserwacji instalacji niskoprądowych SSP w budynku DS. Jagienka i DS. Zbyszko przy ul. Piątkowskiej 80.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac objętych niniejszym postępowaniem został opisany przy pomocy spisu instalacji budynkowych (zał. nr 2 -3 i 2-4) oraz przy pomocy Zakresu prac przeglądów i konserwacji (zał. nr 3).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.71.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 48.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonywanie przeglądu i konserwacji instalacji niskoprądowych CCTV i SSWiN w budynku Collegium Maius i Biblioteki WFPiK ul. Fredry 10 oraz Collegium Maius.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac objętych niniejszym postępowaniem został opisany przy pomocy spisu instalacji budynkowych (zał. nr 2 -5 i 2-6) oraz przy pomocy Zakresu prac przeglądów i konserwacji (zał. nr 3).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 48.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.