Ogłoszenie z dnia 2005-12-13
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Warszawa: przetarg nieograniczony na: realizację kampanii promocyjnej turystyki przyjazdowej do Polski w Wielkiej Brytanii i Niemczech w 2006 roku Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Polska Organizacja Turystyczna, do kontaktów: Krzysztof Turowski, ul. Chałubińskiego 4/6, 00-928 Warszawa, tel. 22 6301741, fax 22 6301742, e-mail: kturowski@pot.gov.pl, www.pot.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel centralny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 13. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przetarg nieograniczony na: realizację kampanii promocyjnej turystyki przyjazdowej do Polski w Wielkiej Brytanii i Niemczech w 2006 roku. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie obrazu reklamowego i spotu reklamowego oraz realizacja kampanii promocyjnej turystyki przyjazdowej do Polski w Wielkiej Brytanii i Niemczech w 2006 roku. Dane techniczne: Kampania będzie realizowana w oparciu o następujące nośniki: - podstawowe a. Bilbordy na lotniskach, dworcach i na ulicach b. Plakaty w gablotach reklamowych wolnostojących, na przystankach komunikacji miejskiej, na autobusach i w metro c. Reklama na pierwszych stronach portali i wyszukiwarek: Google., Net Spunt.de, Yahoo. - dodatkowe a. Spoty reklamowe w TV regionalnych i turystycznych ok. 10 sek zakupione w tzw. pakietach premiowanych związanych z reportażami z Polski - korzystnych cenowo. b. Reklama w prasie (opisowe artykuły) i czasopismach specjalistycznych w zamian za fundowanie nagród przez polską branżę turystyczną i konkursach zamieszczanych w tych czasopismach. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Wielka Brytania i Niemcy. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.42.20.00 - Usługi w zakresie promocji Kod CPV wg słownika 2008: 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Brutto z podatkiem VAT 4 500 000 PLN. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 01.04.2006; data zakończenia: 30.04.2006;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Realizacja w Niemczech 20 000 PLN, realizacja w Wielkiej Brytanii 30 000 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Spełnianie przez oferentów warunków art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z dnia 9 lutego 2004 r. Nr 19, poz. 177) wraz z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 roku w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy - Oświadczenie oferenta Załącznik nr 2 do SIWZ. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Bilans i rachunek zysków i strat za 2004 rok, a w przypadku podmiotów nie zobowiązanych do sporządzania bilansu, informacja określająca obroty, zysk oraz zobowiązania i należności ogółem. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Wykaz prac zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat, o charakterze, wartości i złożoności podobnych do każdego z zadań częściowych, na które oferent będzie się ubiegał o udzielenie zamówienia. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena atrakcyjność tekstu i obrazu atrakcyjność i różnorodność rozmieszczenia kampanii propozycja rozszerzenia kapmanii o dodatkowych współuczestników Kolejność według znaczenia: Nie. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 30.01.2006, cena - EUR. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 31.01.2006 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 31.01.2006, godzina 10:15, Warszawa, siedziba Polskiej Organizacji Turystycznej, ul. Chałubińskiego 4/6, sala konferencyjna V p.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 05.12.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.42.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: zaprojektowanie obrazu reklamowego i spotu reklamowego oraz realizacja kampanii promocyjnej turystyki przyjazdowej do Polski w Niemczech w 2006 roku. 3) Zakres lub wartość: Brutto z podatkiem VAT 2 000 000 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.42.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: zaprojektowanie obrazu reklamowego i spotu reklamowego oraz realizacja kampanii promocyjnej turystyki przyjazdowej do Polski w Wielkiej Brytanii w 2006 roku. 3) Zakres lub wartość: Brutto z podatkiem VAT 2 500 000 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przedłużenie licencji Nutanix Cloud Infrastructure (NCI) Ultimate wraz z Security na istniejącej infrastrukturze Zamawiającego na potrzeby systemu Archiwum Dokumentów Elektronicznych (ADE)
- Wykonanie pomiarów ruchu na bieżące potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie w latach 2026 - 2028 - Badania prędkości chwilowej pojazdów i natężenia ruchu wraz ze strukturą rodzajową
- Pomiary ruchu na bieżące potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w latach 2026-2028 na ternie m.st. Warszawy
- Usługi doradcze dotyczące realizacji Projektu "Smart Geoportal" - wsparcie prawne
- Organizacja kompleksowej obsługi spotkania pn. Forum wiedzy Państwowej Inspekcji Sanitarnej.
- Wykonanie opracowania pt. Studium obsługi komunikacyjnej wschodniej części dzielnicy Białołęka
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Promocja projektu pn. "Podniesienie jakości i dostępności do procedur onkologicznych poprzez zakup sprzętu medycznego oraz Rozbudowę Poradni Onkologicznej w Katowickim Centrum Onkologii".
- Prowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej dotyczącej wdrażania Funduszu na rzecz Sprawiedliwej Transformacji (FST) w ramach programu Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027 (FEW)
- Zamówienie na usługi promocyjne w ramach rozgrywek piłkarskich.
- Kampania informacyjno-promocyjna czasopisma samorządowego "Nasza Lubuska - Region" w celu promocji Województwa Lubuskiego polegająca na druku czasopisma samorządowego "Nasza Lubuska - Region".
- selektywna zbórka odpadów "Kontrakt 05 - Projekt 06 współfinansowany ze środków Funduszu Spójności U.E.
- Inżynier kontraktu dla projektu pt.: Kanalizacja sanitarna miasta Zgierza wraz z modernizacją oczyszczalni ścieków - Kontrakt nr 2.
więcej: Usługi w zakresie promocji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





