Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-09
Malbork: Ubrania Robocze
Numer ogłoszenia: 6587 - 2008; data zamieszczenia: 09.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Malborku spółka z o.o. w organizacji, ul. gen. De Gaullea 70, 82-200 Malbork, woj. pomorskie, tel. 055 6479038 w. 119, fax 055 6479038 w. 101.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkim.malbork.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ubrania Robocze.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przez Wykonawcę która polegać będzie na : zaopatrzeniu pracowników Zamawiającego w odzież roboczą i wymianie tej odzieży z brudnej na czystą. Wykonawca w trakcie obowiązywania umowy na świadczenie usługi zobowiązany jest do prowadzeni8a serwisu który polegał będzie na praniu i naprawie odzieży roboczej.W skład kompletu ubrania roboczego dla jednego pracownika powinno wchodzić : bluza robocza spodnie robocze , koszula polo z długim rękawem , koszula polo z krótkim rękawem , czapka z daszkiem cały komplet w kolorze zielonym. Potrzeby Zamawiającego w zakresie rodzaju i wymiany ubrań roboczychsą następujące: 1. 7 kompletów ubrań olejoodpornych - wymiana co tydzień 2. 14 kompletów ubrań z naszytymi odblaskami - wymiana co tydzień 3. 9 kompletów ubrań dla kobiet - wymiana co dwa tygodnie 4. 12 kompletów ubrań - wymiana co tydzień 5. 51 kompletów ubrań - wymiana co dwa tygodnie
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 18.10.00.00 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki Kod CPV wg słownika 2008: 18.10.00.00 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.01.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wpłacenia wadium w wysokości 3 000,00 złotych.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: warunkiem wzięcia udziału w postępowaniu jest przygotowanie i złożenie oferty zgodnie z ustawą - pzp i siwz
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: dokumenty i oświadczenia tak jak w siwz
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgkim.malbork.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.01.2008 godzina 12:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr. 26.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z MALBORKA
- Dostawa doposażenia stanowisk pracy w celu zapewnienia ergonomii oraz bezpieczeństwa stanowiska pracy w ramach Projektu "Wsparcie pracowników w Mieście Malbork"
- Świadczenie usług transportowych.
- "Usługa wykonania i dostawy puzzli dla Muzeum Zamkowego w Malborku"
- "Usługa wykonania i dostawy asortymentu do sklepów Muzeum Zamkowego w Malborku w podziale na cztery części - część 4"
- Remont drzwi zewnętrznych budynku nr 13 w kompleksie wojskowym przy ul. 17 Marca 20 w Malborku
- Remont częściowy asfaltowych nawierzchni drogowych lotniska wojskowego w Pruszczu Gdańskim
więcej: przetargi w Malborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków do utrzymania higieny, ochrony indywidualnej oraz dezynfekcyjnych dla 21 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnego SP ZOZ w Busku-Zdroju
- Dostawa sortów mundurowych leśnika dla pracowników Nadleśnictwa Mielec w roku 2025 - II postępowanie
- Zakup ubrań i obuwia strażackiego na zaopatrzenie Wojskowych Straży Pożarnych w obszarze działania Stołecznego Zarządu Infrastruktury.
- Dostawa odzieży ochronnej dla pracowników Magurskiego Parku Narodowego
więcej: Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.