Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2005-12-13
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Toruń: Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: P.P.U.P. Poczta Polska Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Bydgoszczy z siedzibą w Toruniu, do kontaktów: Violetta Kalinowska, ul. Rynek Staromiejski 15, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6527900, fax 056 6521189, www.poczta-polska.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: P.P.U.P. Poczta Polska Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Bydgoszczy z/s w Toruniu, Sekcja Inwestycji pok. 21, I piętro w pn, śr, pt, w godz. 7:30 - 12:00, Bogdan Cilińdź, ul. Jagiellońska 6 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3227030, www.poczta-polska.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: P.P.U.P. Poczta Polska Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Bydgoszczy z/s w Toruniu. Dział Zamówień Publicznych, pok. 128, I piętro, Violetta Kalinowska, ul. Rynek Staromiejski 15, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6211341, fax 056 6211341, e-mail: violetta.kalinowska@rup-torun.dop.gdansk.pl, www.poczta-polska.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: inny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: wykonanie, za pomocą jakichkolwiek środków, obiektu budowlanego odpowiedającego wymogom określonym przez instytucję zamawiającą. 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dot. budowy centrum ekspedycyjno-rozdzielczego poczty polskiej w Bydgoszczy, zwanego dalej "cer Bydgoszcz" obejmującej zagospodarowanie terenu o pow. 12,6 ha, budowę: budynku hali technologicznej o pow. użyt. 17.138 m kw, budynku biurowego o pow. użyt. 2052 m kw., budynku wartowni i kwater o pow. użyt. 1102 m kw., budynku technicznego o pow. uzysk. 1345 m kw., sieci infrastruktury technicznej i przyłączy zewnętrznych wraz z uzyskaniem prawomocnego pozwolenia na użytkowanie, zgodnie z dokumentacją projektową, przedmiarami robót, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, zwanymi dalej "specyfikacjami technicznymi", na podstawie prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Na nieruchomości obejmującej działki nr 75/25 i 75/28 dla której sad rejonowy w bydgoszczy, wydz. x ksiąg wieczystych prowadzi księgę wieczystą nr 117312, położonej w miejscowości lisi ogon, gmina białe błota, powiat bydgoski, województwo kujawsko-pomorskie. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.30.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy domów handlowych, magazynów i obiektów budowlanych przemysłowych, obiektów budowlanych związanych z transportem Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.30.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy domów handlowych, magazynów i obiektów budowlanych przemysłowych, obiektów budowlanych związanych z transportem Oryginalny kod CPV: 45.21.33.42 - Terminale przeładunkowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.33.42 - Roboty budowlane w zakresie terminali typu ro-ro Oryginalny kod CPV: 45.21.31.50 - Biurowce Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.31.50 - Roboty budowlane w zakresie biurowców Oryginalny kod CPV: 45.21.32.21 - Magazyny Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.32.21 - Roboty budowlane w zakresie budowy magazynów Oryginalny kod CPV: 45.21.33.12 - Parkingi Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.33.12 - Roboty budowlane w zakresie budynków parkingowych Oryginalny kod CPV: 45.11.27.00 - Roboty w zakresie kształtowania terenu Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.27.00 - Roboty w zakresie kształtowania terenu Oryginalny kod CPV: 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Zamówienie o równowartości przekraczającej 10.000.000 euro, wykonawca w cenie ofertowej jest zobowiązany do wykonania wszystkich czynności, które są związane z realizacją przedmiotu zamówienia, a w szczególności do: 1) Wykonania obiektu zgodnie z dokumentacją projektową wraz z decyzjami i warunkami technicznymi, przedmiarami robót oraz specyfikacjami technicznymi, obowiązującymi w tym zakresie przepisami, normami oraz wiedzą techniczną; 2)Prawidłowego urządzenia terenu budowy i zaplecza wraz z doprowadzeniem mediów na cele budowlane; 3)Utrzymywania w ciągłej czystości dróg dojazdowych do terenu budowy w czasie prowadzenia prac; 4) Zapewnienia bieżącej obsługi geodezyjnej; 5) Zapewnienia właściwej organizacji ruchu zastępczego w czasie realizacji prac w obrębie dróg publicznych; 6) Przedłożenia inwestorowi zastępczemu opracowanego i kompletnego planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, najpóźniej w dniu wyznaczonym na przekazanie placu budowy; 7) Wykonania i zamontowania tablic informacyjnych budowy; 8) Utrzymywania placu budowy oraz ponoszenie pełnej odpowiedzialności za przekazany przez zamawiającego plac budowy od momentu jego protokolarnego przejęcia do dnia bezusterkowego odbioru końcowego całego przedmiotu zamówienia, przeprowadzonego po uzyskaniu pozwolenia na użytkowanie obiektu; 9) Ubezpieczenia przedmiotu zamówienia; 10) Ponoszenia wszelkich kosztów wynikających z utrzymania obiektów, doprowadzenia przyłączy do terenu budowy na potrzeby realizacji zamówienia, opłat za zużyte media (energia elektryczna, cieplna, woda, wywóz ścieków, śmieci itp.) - do dnia bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu zamówienia; 11) Doprowadzenia do stanu pierwotnego dróg dojazdowych oraz wszelkich zajmowanych w czasie trwania budowy terenów i pomieszczeń, demontażu obiektów i urządzeń tymczasowych oraz uporządkowania terenu po zakończeniu robót; 12) Wykonania dokumentacji powykonawczej w 3 egzemplarzach, łącznie z operatem geodezyjnym; 13) Uzyskanie w imieniu zamawiającego decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 400 dni licząc od dnia przekazania terenu budowy;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1. Wykonawca nie może powierzyć wykonania całego zamówienia podwykonawcy. zamawiający wymaga, aby wykonawca wykonał siłami własnymi roboty branży budowlanej. 2. Wymagana gwarancja jakości na wykonany przedmiot zamówienia winna wynosić nie mniej niż 5 lat licząc od daty bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo ustanowienia na budowie inwestora zastępczego. 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium należy wnieść w kwocie: 2.000.000 ZŁ. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy spełniający następujące warunki udziału w postępowaniu: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie wykonawstwa robót budowlanych tj. wykonali w okresie pięciu ostatnich lat licząc od daty wszczęcia niniejszego przetargu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwie roboty budowlane dot. realizacji budynku lub budynków przemysłowych, usługowych, handlowych, handlowo-usługowych, każda z robót o wartości brutto nie mniejszej niż 50% ceny zadeklarowanej w ofercie przez wykonawcę, 3) Dysponują osobami, zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: a) co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w każdej z poniższych specjalności: - konstrukcyjno-budowlanej, - drogowej, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, które są członkami odpowiednich izb samorządu zawodowego, b) co najmniej jedną osobą niezbędną do kierowania robotami dotyczącymi - instalacji sygnalizacji napadu i włamania z kontrolą dostępu, - instalacji telewizyjnego systemu nadzoru, - instalacji rejestracji czasu pracy, - centralnego systemu wizualizacji i nadzoru bms, - instalacji strukturalnej, - instalacji zasilania komputerów, - serwerowni teleinformatycznego systemu łączności bezprzewodowej, - instalacji elektrycznej niskoprądowej. posiadającą licencję pracownika zabezpieczenia technicznego drugiego stopnia oraz zespołem osób do wykonania tych robót posiadającymi licencje pracownika zabezpieczenia technicznego co najmniej pierwszego stopnia. wymienione osoby posiadają poświadczenie bezpieczeństwa osobowego upoważniające do dostępu do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową o klauzuli co najmniej "zastrzeżone", 4) Posiadają koncesję MSWiA do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie usług, ochrony osób i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego, 5) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. a) Osiągnęli przychody roczne netto ze sprzedaży produktów nie mniejsze niż 50 mln. złotych w okresie 2002, 2003, 2004. (zamawiający uzna, iż spełnieniem niniejszego warunku jest osiągnięcie ww. przychodu rocznego w jednym roku obrotowym w tym okresie), b) Posiadają zdolność kredytową nie mniejszą niż 25 mln. złotych, c) Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej zarówno odpowiedzialność cywilną deliktową wobec osób trzecich jak i odpowiedzialność cywilną kontraktową wynikłą z nienależytego wykonania zobowiązania, na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 10.000.000,00 zł. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. Aktualną informację z krajowego rejestru karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. Aktualną informację z krajowego rejestru karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy , wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału zakładu ubezpieczeń społecznych lub kasy rolniczego ubezpieczenia społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1) Sprawozdanie finansowe, a jeśli podlegają one badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opiniami o badanych sprawozdaniach za okres 2002, 2003 i 2004 roku, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - za ten okres. w przypadku wykonawcy nie zobowiązanego do sporządzania sprawozdania finansowego oświadczenie wykonawcy o osiągniętym przychodzie za okres 2002, 2003 i 2004 roku, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - za ten okres, 2) Informację banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą zdolność kredytową wykonawcy - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej- wystawioną przed dniem składania ofert i ważną przez cały okres realizacji zamówienia. w przypadku upływu ważności polisy przed realizacją zamówienia wykonawca zobowiązuje się do odnowienia polisy na tych samych warunkach. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat licząc od daty wszczęcia niniejszego przetargu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie robót budowlanych dot. realizacji budynku lub budynków przemysłowych, usługowych, handlowych, handlowo-usługowych, 2) Dokumenty potwierdzające, że wykazane roboty budowlane zostały wykonane należycie tj. referencje lub protokóły odbioru robót, 3) Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, 4) Dokumenty stwierdzające, że osoby wyszczególnione w/w wykazie: a) posiadają uprawnienia w każdej z poniższych specjalności: - konstrukcyjno-budowlanej, - drogowej, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, które są członkami odpowiednich izb samorządu zawodowego, b) w odniesieniu do osoby kierującej robotami dotyczącymi: - instalacji sygnalizacji napadu i włamania z kontrolą dostępu, - instalacji telewizyjnego systemu nadzoru, - instalacji rejestracji czasu pracy, - centralnego systemu wizualizacji i nadzoru bms, - instalacji strukturalnej, - instalacji zasilania komputerów, - serwerowni teleinformatycznego systemu łączności bezprzewodowej, - instalacji elektrycznej niskoprądowej. - licencje pracownika zabezpieczenia technicznego drugiego stopnia, - poświadczenie bezpieczeństwa osobowego do dostępu do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową oznaczoną klauzulą co najmniej "zastrzeżone", C) w odniesieniu do zespołu osób wykonujących roboty dotyczące instalacji wymienionych w pakt. c) - licencje pracownika zabezpieczenia technicznego co najmniej pierwszego stopnia, - poświadczenie bezpieczeństwa osobowego do dostępu do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową oznaczoną klauzulą co najmniej "zastrzeżone". 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: Cena - 90% Czas realizacji zamówienia w dniach - 10% Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: DZP-ZP-38/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 23.01.2006, cena - 25 PLN. Warunki i sposób płatności: Za zaliczeniem pocztowym na wniosek lub w siedzibie zamawiającego. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 01.02.2006 godzina 09:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 90 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 01.02.2006, godzina 09:30, W siedzibie zamawiającego, pom. świetlicy, III piętro.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: Załączniki do SIWZ w formie papierowej: formularz oferty - załącznik nr 1 oświadczenie wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 wykaz wykonywanych robót budowlanych dot. budynku lub budynków przemysłowych, usługowo-handlowych, handlowych lub usługowych - załącznik nr 3 wykaz osób i podmiotów - załącznik nr 4 oświadczenie wykonawcy o osiągniętym przychodzie - załącznik nr 5 tabela płatności za roboty budowlane cer bydgoszcz - załącznik nr 6 tabela elementów scalonych cer bydgoszcz - załącznik nr 7 wzór umowy - załącznik nr 8. Załączniki do SIWZ w formie elektronicznej na płytach cd: 1) przedmiary robót i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz dokumentacja projektowa. Załączniki do siwz formie papierowej dostępne do wglądu w siedzibie zamawiającego, zwane dalej "dokumentacją niejawną": 1) projekt wykonawczy: - instalacji sygnalizacji napadu i włamania z kontrolą dostępu, - instalacji telewizyjnego systemu nadzoru, - instalacji rejestracji czasu pracy, - centralnego systemu wizualizacji i nadzoru bms, - instalacji strukturalnej, - instalacji zasilania komputerów, - serwerowni teleinformatycznego systemu łączności bezprzewodowej, 2) projekt budowlany instalacji elektrycznej niskoprądowej. 5) Data wysłania ogłoszenia: 02.12.2005.
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Zakup sprzętu multimedialnego i komputerowego.
- Wykonanie wewnętrznej instalacji ciepła technologicznego i wody lodowej
- Dostawa czterech agregatów prądotwórczych trójfazowych
- Zakup materiałów biurowych na 2026 r. z wyłączeniem papieru biurowego
- Dostawa kryształów konwertera zintegrowanego w światłowodzie.
- Dostawa: Część 1 - diod laserowych DBR ze zintegrowanym światłowodem izolatorem optycznym. Część 2 - koncentrycznej diody laserowej z pigtailem i zintegrowanym światłowodem.
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodociągowej na terenie gminy Skępe
- Budowa remizy strażackiej w miejscowości Bielawy
- "Legnica, Ogród Francuski w zabytkowym Parku Miejskim, (XVIII/XIX): Odbudowa Ogrodu Francuskiego - wizytówki zabytkowego - POWTÓRKA Parku Miejskiego w Legnicy"
- Budowa ciągu pieszo-rowerowego łączącego osiedle Motylewo z centrum miasta Piły
- "Budowa pieszo - rowerowej trasy obwodowej centrum Wielunia" w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Rewitalizacja zdegradowanych obszarów miasta Ryki
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





