Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-03-05
Kruklanki: Zakup paszy dla żubrów w Nadleśnictwie Borki w 2012 roku
Numer ogłoszenia: 65822 - 2012; data zamieszczenia: 05.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe reprezentujące Skarb Państwa Nadleśnictwo Borki , ul. 22 Lipca 4, 11-612 Kruklanki, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4217045, faks 087 4217045.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialystok.lasy.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup paszy dla żubrów w Nadleśnictwie Borki w 2012 roku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup siana w ilości 60 t, sianokiszonki 200 t, buraków pastewnych 200 t, zielonki z kukurydzy 450 t, mieszanki zbożowej 25 t, kukurydzy paszowej ziarno 25 t, soli lizawkowej 3 t . Zakres zamówienia między 14 000 a 130 000 euro.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.10.00.00-2, 14.41.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.11.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wg formuły : spełnia - nie spełnia, na podstawie informacji zawartych w dokumentach, złożonych przez wykonawcę
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
jak w punkcie III.3.1
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
jak w punkcie III.3.1
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
jak w punkcie III.3.1
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
jak w punkcie III.3.1
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie dotyczące art. 22 ust. 1 Ustawy pzp
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_bialystok/nadl_borki/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego w Kruklankach.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.03.2012 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego w Kruklankach.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: A /Zakup paszy dotyczy Projektu pt. Ochrona in situ żubra w Polsce- część północno- wschodnia Projekt w 85 % dofinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Infrastruktura i Środowisko w ramach działania 5.1 priorytetu V zgodnie z umową o dofinansowanie nr :POIS.05.01.00-00-229/09-00 oraz w 15 % współfinansowany jest ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Srodowiska i Gospodarki Wodnej zgodnie z umową o współfinansowanie wydatków kwalifikowanych Projektu realizowanego w ramach V osi priorytetu POIiŚ nr : 145/2011/Wn-50/OP-WK-PS/D B/ Wymóg załączenia do oferty oświadczeń dotyczących art. 22 i 24 Ustawy pzp, dotyczy również wykonawców mających siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej . C/ Na czynności Zamawiającego, niezgodne z Ustawą pzp lub zaniechanie czynności, do których zobowiązuje Ustawa, przysługuje wykonawcy prawo odwołania do Krajowej Izby Odwoławczej - 02-676 Warszawa, ul. Postępu 17a tel. 22/4587801, fax. 22/4587700, e-mail : uzp@uzp.pl , internet: www.uzp.gov.pl D/ Oferty można składać na całość lub części Zamówienia . E/ Nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej, nie będzie ustanowiony dynamiczny system zakupów, nie przewiduje się wyboru oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. F/ Termin płatności : 14 dni od złożenia faktury . G/ Osoby udzielające informacji : pp. Marczak i Żoch . H/ Otwarcie ofert 20 marca 2012 r. o godz. 10:00 w siedzibie Nadleśnictwa ..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: siano.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: siano 60 t.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.10.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: sianokiszonka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sianokiszonka 200 t.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.10.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.07.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: buraki pastewne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: buraki pastewne 200 t.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.10.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: zielonka z kukurydzy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zielonka z kukurydzy 450 t.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.10.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: mieszanka zbożowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: mieszanka zbożowa 25 t.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.10.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: kukurydza paszowa ziarno.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kukurydza paszowa ziarno 25 t.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.10.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: sól lizawkowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sól lizawkowa 3 t.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.41.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI KRUKLANKI
więcej: przetargi KRUKLANKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa śruty sojowej (15x27t) i rzepakowej(15x27t), rok 2026
- ZP.271.18.2025 "Nowa jakość i większa dostępność edukacji przedszkolnej w Gminie Pruszcz"
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 3 z im. Tadeusza Kościuszki w Przasnyszu
- Zarządzanie migracją żubra we wschodniej Polsce - Dostawa karmy na lata 2025-2026
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.