eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzęstochowaOpracowanie, wydrukowanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby V Salonu Edukacji Technicznej i Zawodowej realizowanego w ramach projektu Dobry fach to szansa pracy, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-03-05

Częstochowa: Opracowanie, wydrukowanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby V Salonu Edukacji Technicznej i Zawodowej realizowanego w ramach projektu Dobry fach to szansa pracy, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego
Numer ogłoszenia: 65810 - 2012; data zamieszczenia: 05.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Częstochowa , ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa, woj. śląskie, tel. (034) 3707100, faks 034 3707175.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.um.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie, wydrukowanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby V Salonu Edukacji Technicznej i Zawodowej realizowanego w ramach projektu Dobry fach to szansa pracy, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Opracowanie, wydrukowanie i dostawa do miejsca wskazanego przez Zamawiającego informatorów promujących szkoły zawodowe: a) wykonanie profesjonalnych sesji zdjęciowych w liczbie nie mniejszej niż dwie sesje dla każdej z 13 placówek uczestniczących w SETiZ, których wynikiem będzie minimum 30 zdjęć z każdej sesji w rozdzielczości nie mniejszej niż 3886x2592 pikseli w miejscach i terminach wskazanych przez placówki uczestniczące w SETiZ; b) przygotowanie projektu graficznego informatora w oparciu o wykonane zdjęcia oraz materiały zebrane podczas bezpośredniego spotkania z personelem zarządzającym poszczególnych placówek uczestniczących w SETiZ w miejscach i terminach przez nie wskazanych. Każda z części informatora przypadająca na konkretne placówki będzie miała indywidualną szatę graficzną i opracowana będzie pod bezpośrednim nadzorem przedstawicieli w/w placówek, przy czym na konsultację z każdą z placówek należy przewidzieć nie mniej niż jedno spotkanie. Zamawiający zastrzega sobie prawo ingerowania w projekt, który winien być na bieżąco konsultowany; c) wydrukowanie zaakceptowanego przez Zamawiającego projektu informatora zgodnie z następującą specyfikacją: liczba stron: 24 (wliczając okładkę); format: A5 (po złożeniu); wymagany papier: kreda błysk, 200 g; szycie: zszyty 2 zszywkami; druk: pełny kolor; nakład: 2000 egzemplarzy. d) dostarczenie przedmiotu zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego; e) w ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do przeniesienia na Zamawiającego autorskich praw majątkowych do materiałów promocyjnych oraz szaty graficznej w zakresie, w jakim przeniesienie jest możliwe, na wszystkich polach eksploatacji, o których mowa w Art. 50 Ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, a także innych, na których materiały te mogą być wykorzystywane. Przeniesienie autorskich praw majątkowych do materiałów nastąpi w dniu wydania przedmiotu umowy. 2. Opracowanie, wydrukowanie i dostawa do miejsca wskazanego przez Zamawiającego folderów informacyjnych o V Salonie Edukacji Technicznej i Zawodowej: a) opracowanie koncepcji rozmieszczenia poszczególnych piętnastu punktów ekspozycyjnych w oparciu o kompleksową wizualizację hali wystawowej. Wizualizacja powinna być zrealizowana po przeprowadzeniu wizji lokalnej w skali 1:100, z uwzględnieniem sugestii Zamawiającego. b) przygotowanie trzech projektów graficznych foldera w oparciu o materiały dostarczone przez Zamawiającego oraz przeprowadzoną wizualizację, z których następnie wybrany zostanie jeden. Zamawiający zastrzega sobie prawo ingerowania w projekt, który winien być na bieżąco konsultowany; c) wydrukowanie zaakceptowanego przez Zamawiającego projektu foldera zgodnie z następującą specyfikacją: format: A4, bigowanie x 2; format po złożeniu: 210mm x 99mm; wymagany papier: kreda błysk, 300 g; uszlachetnienie : laminowanie błyszczące, dwustronnie; druk: 4+4 CMYK; nakład: 1500 egzemplarzy. d) dostarczenie przedmiotu zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego; e) w ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do przeniesienia na Zamawiającego autorskich praw majątkowych do materiałów promocyjnych oraz szaty graficznej w zakresie, w jakim przeniesienie jest możliwe, na wszystkich polach eksploatacji, o których mowa w Art. 50 Ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, a także innych, na których materiały te mogą być wykorzystywane. Przeniesienie autorskich praw majątkowych do materiałów nastąpi w dniu wydania przedmiotu umowy. 3. Opracowanie, wydrukowanie i dostawa do miejsca wskazanego przez Zamawiającego zaproszeń w kopercie wraz z papierowym wkładem dla uczestników konferencji podczas V Salonu Edukacji Technicznej i Zawodowej: a) przygotowanie trzech projektów graficznych zaproszenia wraz z papierowym wkładem w oparciu o materiały dostarczone przez Zamawiającego, z których następnie wybrany zostanie jeden. Zamawiający zastrzega sobie prawo ingerowania w projekt, który winien być na bieżąco konsultowany; b) wydrukowanie zaakceptowanego przez Zamawiającego projektu zaproszenia wraz z papierowym wkładem zgodnie z następującą specyfikacją: zaproszenie: format: 210x210, składany na pół; wymagany papier: kreda mat, 300 g; druk: 4+4 CMYK; nakład: 150 sztuk. Wkład: format: 200x100; wymagany papier: kreda mat, 300 g; druk: 4+4 CMYK; nakład: 150 sztuk. Koperta: format: 220x110; papier: biały d) dostarczenie przedmiotu zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego; e) w ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do przeniesienia na Zamawiającego autorskich praw majątkowych do materiałów promocyjnych oraz szaty graficznej w zakresie, w jakim przeniesienie jest możliwe, na wszystkich polach eksploatacji, o których mowa w Art. 50 Ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, a także innych, na których materiały te mogą być wykorzystywane. Przeniesienie autorskich praw majątkowych do materiałów nastąpi w dniu wydania przedmiotu umowy. 4. Wyprodukowanie płyt DVD z filmem (nadruk i kopiowanie) oraz ich dostawa do miejsca wskazanego przez Zamawiającego: a) kopiowanie na płyty DVD filmu promującego szkoły zawodowe dostarczonego przez Zamawiającego; b) przygotowanie trzech projektów graficznych nadruku na płyty DVD oraz opakowania na płyty w oparciu o materiały dostarczone przez Zamawiającego, z których następnie wybrany zostanie jeden. Zamawiający zastrzega sobie prawo ingerowania w projekt, który winien być na bieżąco konsultowany; c) nadruk na płyty DVD zaakceptowanego przez Zamawiającego projektu zgodnie z następującą specyfikacją: nadruk w pełnym kolorze; druk odporny wodę i działanie promieni UV; nakład: 150 sztuk; d) wykonanie opakowania na płyty DVD w oparciu o zaakceptowany przez Zamawiającego projekt zgodnie z następującą specyfikacją: opakowanie: karton jednostronnie powlekany; gramatura: 200 g; druk: jednostronny, w pełnym kolorze; uszlachetnienie: laminowanie laminatem błyszczącym. e) dostarczenie przedmiotu zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego; f) w ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do przeniesienia na Zamawiającego autorskich praw majątkowych do materiałów promocyjnych oraz szaty graficznej w zakresie, w jakim przeniesienie jest możliwe, na wszystkich polach eksploatacji, o których mowa w Art. 50 Ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, a także innych, na których materiały te mogą być wykorzystywane. Przeniesienie autorskich praw majątkowych do materiałów nastąpi w dniu wydania przedmiotu umowy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.00.00 - Usługi reklamowe i marketingowe 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane 79.81.00.00 - Usługi drukowania 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy 79.82.20.00 - Usługi składu 79.82.25.00 - Usługi projektów graficznych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy udokumentują wykonanie tj. zakończenie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej jednej usługi odpowiadającej przedmiotowi zamówienia, tj. usługi obejmującej zaprojektowanie, wydrukowanie i dostawę materiałów promocyjnych oraz zaprojektowanie, nadrukowanie i kopiowanie płyt DVD. Wykaz ma zawierać: przedmiot, jego wartość, daty wykonania i nazwy odbiorców.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie, np. referencje.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony druk OFERTA, zawierający oświadczenie, że Wykonawca spełnia wszystkie warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiący załącznik nr 2 do specyfikacji. Pełnomocnictwo dla osób podpisujących ofertę, do jej podpisania, musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W przypadku urzędowej zmiany stawki VAT strony zobowiązują się do podpisania aneksu do umowy regulującej wysokość podatku VAT i ceny brutto oferty.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.czestochowa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Edukacji w Urzędzie Miasta Częstochowa, ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa, Agnieszka Gruca pok. nr 34.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.03.2012 godzina 08:00, miejsce: Biuro Obsługi Interesanta (parter) Wydziału Nadzoru i Administracji w siedzibie Zamawiającego. Otwarcie ofert: 13.03.2012 r., godz. 08:30, sala nr 108.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Usługa współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu społęcznego, projekt Dobry fach to szansa pracy, Działanie 9.2 POKL.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.