Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-02-25
Gdańsk: Dostawa bielizny operacyjnej i szpitalnej
Numer ogłoszenia: 65771 - 2011; data zamieszczenia: 25.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiA w Gdańsku , ul. Kartuska 4/6, 80-104 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3098284, faks 058 3021782.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozmswia.gda.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa bielizny operacyjnej i szpitalnej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa bielizny operacyjnej i szpitalnej w okresie 12 miesięcy od daty podpisania umowy.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00 - Odzież medyczna 39.51.80.00 - Bielizna szpitalna .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
inne dokumenty
1. deklaracja zgodności CE oraz wpis lub zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. nr 107 poz. 679) - dotyczy zadania nr 1, 2, 3, 5; 2. dokument wystawiony przez niezależną jednostkę badawczą potwierdzający spełnianie wymogów normy PN-EN 13795 - dotyczy zadania nr 1, 2 i 3; 3. oświadczenie, że zgodnie z obowiązującymi przepisami oferowany asortyment nie podlega wpisowi do rejestru wyrobów medycznych - dotyczy zadania nr 4; 4. opis technologii prania, dezynfekcji, suszenia (oraz sterylizacji dla zadań nr 2 i 3) oddzielnie dla każdego rodzaju oferowanego asortymentu; 5. karta techniczna tkaniny potwierdzająca właściwości wymagane przez Zamawiającego (m.in. gramaturę i skład chemiczny); 6. karta techniczna potwierdzająca wymagane parametry wyrobu - dotyczy zadania nr 5; 7. gwarancja barierowości na 100 cykli użyć wystawiona przez producenta wyrobu - dotyczy zadania nr 2 oraz zadania nr 3 poz. 2, 3, 4, 5 i 6) 8. wynik badania poziomu przepuszczalności powietrza tkaniny zastosowanej do produkcji ubrań operacyjnych, pola niekrytycznego fartucha operacyjnego i prześcieradeł, wykonanego przez niezależną jednostkę badawczą - dotyczy zadania nr 1, zadania nr 2 oraz zadania nr 3 poz. 2) 9. wynik badania poziomu pylenia tkaniny na zgodność z normą PN-EN 13795 po 100 cyklach użyć wystawiony przez niezależną jednostkę badawczą - dotyczy zadania nr 1; 10. wyniki badań potwierdzające wymaganą chłonność wykonane przez niezależną jednostkę badawczą - dotyczy zadania nr 3 poz. 1, 4, 5 i 6; 11. katalog oferowanych produktów lub folder handlowy w języku polskim lub języku obcym z dołączonym tłumaczeniem; 12. próbki tkanin, z których będzie wykonana bielizna szpitalna (wszystkie zamawiane kolory) - dotyczy zadania nr 4.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie numeru katalogowego produktu przy zachowaniu jego parametrów, nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów, sposobu konfekcjonowania i liczby opakowań, w sytuacji gdy wprowadzony zostanie do sprzedaży produkt zmodyfikowany lub udoskonalony a zmiany te nie będą skutkować zwiększeniem wartości umowy. Wartość umowy może ulec zmianie w przypadku zmiany stawki VAT.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zozmswia.gda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego, Dział Zamówień Publicznych pok. 333.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.03.2011 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, Sekretariat pok. 325.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Zaprojektowanie i montaż centrali wentylacyjnej wraz z zewnętrzną pompą ciepła (Rektorat)
- Remont instalacji elektrycznych w pomieszczeniach nr 309, 319 oraz 365 w Budynku Głównym Politechniki Gdańskiej użytkowanej przez Wydział Architektury
- Remont wybranych pomieszczeń nr 427 i nr 429 w budynku A Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
- Rozbudowa cmentarza komunalnego Cmentarz Centralny "Srebrzysko" w formule "zaprojektuj i wybuduj" - wykonanie dokumentacji projektowej dla całego zamierzenia budowlanego i realizacja robót Etapu I
- Rewaloryzacja Parku Siennickiego - remont i przebudowa nawierzchni chodnika w ramach zadania Budżetu Obywatelskiego 2023 w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Świadczenie usług gastronomicznych dla Domu Pomocy Społecznej "Ostoja" w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków ochrony indywidualnej dla Szpitala Wojewódzkiego w Łomży
- ZP/20/2024 DOSTAWY OBŁOŻEŃ POLA OPERACYJNEGO, ODZIEŻY OCHRONNEJ I INNYCH MATERIAŁÓW JEDNORAZOWEGO UŻYTKU - POSTĘPOWANIE UZUPEŁNIAJĄCE
- NZ.261.34.2024 Sukcesywne dostawy środków ochrony osobistej oraz sprzętu jednokrotnego użytku do przygotowania leków dla Pracowni Cytostatyków.
- ZP/17/2024 "Dostawa obłożeń chirurgicznych z podziałem na 7 części dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi"
- Kompleksowe świadczenie usług pralniczych i dezynfekcyjnych wraz z wynajmem bielizny z zastosowaniem systemu RFID UHF lub równoważnego - znak sprawy Adm 14/2024
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku (2024).
więcej: Odzież medyczna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.