eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa technicznych środków materiałowych do zabezpieczenia procesu napraw i modernizacji.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-01-12

Ogłoszenie nr 6576 - 2017 z dnia 2017-01-12 r.

Kraków: Dostawa technicznych środków materiałowych do zabezpieczenia procesu napraw i modernizacji.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: 3 Regionalna Baza Logistyczna, krajowy numer identyfikacyjny 12139041500000, ul. ul. Montelupich  3, 30901   Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 261 137 554, e-mail 3rblog.zamowieniapubliczne@wp.mil.pl, faks 261 137 553.
Adres strony internetowej (URL): www.zamowienia3rblog.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

nie
zamowienia3rblog.wp.mil.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

nie


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Forma pisemna
Adres:
Jednostka Wojskowa 4228 ul. montelupich 3, 30-901 Kraków, Kancelaria Jawna


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa technicznych środków materiałowych do zabezpieczenia procesu napraw i modernizacji.
Numer referencyjny: 17/017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia:
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zadanie nr 1 - Trójniki, nyple; Zadanie nr 2 - Opaski; Zadanie nr 3 - Oringi; Zadanie nr 4 - Węże; Zadanie nr 5 - Rury stalowe; Zadanie nr 6 - Pasty i proszki czyszczące; Zadanie nr 7 - Nagrzewnice; Zadanie nr 8 - Pompy; Zadanie nr 9 - Uszczelki; Zadanie nr 10 - Listwy, końcówki, nasadki; Zadanie nr 11 - Nakrętki, zawory, sprężyny; Zadanie nr 12 - Grafit; Zadanie nr 13 - Pompy hamulcowe; Zadanie nr 14 - Uchwyty; Zadanie nr 15 - Sklejka; Zadanie nr 16 - Blacha stalowa; Zadanie nr 17 - Pompy hamulcowe; Zadanie nr 18 - Szczotki druciane; Zadanie nr 19 - Klucze; Zadanie nr 20 - Pręty stalowe kwasoodporne; Zadanie nr 21 - Skrzynki sterownicze; Zadanie nr 22 - Filtry skośne; Zadanie nr 23 - Czujniki poziomu wody; Zadanie nr 24 - Termometry; Zadanie nr 25 - Zmywaki kuchenne; Zadanie nr 26 - Zawory, elektrozawory; Zadanie nr 27 - Węże do wody; Zadanie nr 28 - Zestaw kominiarski; Zadanie nr 29 - Złącza przemysłowe; Zadanie nr 30 - Złącza, redukcje, gniazda, wtyki; Zadanie nr 31 - Włóknina ścierna; Zadanie nr 32 - Uszczelki; Zadanie nr 33 - Nakrętki, blachowkręty, płaskowniki, blachy, śruby, podkładki, nity;

II.5) Główny kod CPV: 38.81.00.00 - Urządzenia sterujące procesem przemysłowym
Dodatkowe kody CPV:44531700-8, 34946232-5, 44164310-5, 44140000-3, 39813000-4, 39715200-9, 42122000-0, 34312500-2, 44163241-1, 42131000-6, 39800000-0, 44514000-6, 44191100-6, 39224200-0, 44522200-7, 42514300-5, 35125100-7, 38412000-6, 39224320-7, 42131000-6, 44164310-3, 31343000-2, 31224100-3, 14810000-2, 34312500-2, 44140000-3
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 26/05/2017



II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp nie
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5pkt. ustawy Pzp.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Oprócz dokumentów wymienionych wyżej należy przedłożyć: 1. Wypełniony Druk OFERTA - załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Wypełniony Formularz Cenowy - Załącznik nr 3 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

nie


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
Cena60
Termin wykonania zamówienia40


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 23/01/2017, godzina: 9:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1    Nazwa: Trójniki, nyple;

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Trójnik oc 2 i 1/2 - 20 szt., trójnik oc 1 i 1/2 - 20 szt., nypel oc 2 i 1/2 - 20 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44531700-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 26/05/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena 60
Termin wykonania zamówienia40
6) INFORMACJE DODATKOWE: Zamawiający przewiduje realizację prawa opcji.


Część nr: 2    Nazwa: Opaski;

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opaska ślimakowa 50-70 mm 1000 szt., opaska ślimakowa 70-90 mm -500 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34946232-5
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 26/05/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena 60
Termin wykonania zamówienia40
6) INFORMACJE DODATKOWE: Zamawiający przewiduje realizację prawa opcji.


Część nr: 3    Nazwa: Oringi;

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Oring 26,2 x 3 - 25 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34946232-5
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 26/05/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena 60
Termin wykonania zamówienia40
6) INFORMACJE DODATKOWE: Zamawiający przewiduje realizację prawa opcji.


Część nr: 4    Nazwa: Węże;

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wąż ssawny do cieczy spożywczych - 50 szt., wąż tłoczny - 25 szt.;
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44164310-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 26/05/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena 60
Termin wykonania zamówienia40
6) INFORMACJE DODATKOWE: Zamawiający przewiduje realizację prawa opcji.


Część nr: 5    Nazwa: Rury stalowe;

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Rura stalowa kwasoodporna fi 14x2OH18N9 - 20 m
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44140000-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 26/05/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Termin wykonania zamówienia40
6) INFORMACJE DODATKOWE: Zamawiający przewiduje realizację prawa opcji.


Część nr: 6    Nazwa: Pasty i proszki czyszczące;

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Preparat STROVELS A-417 - 20 szt., pasta uszczelniająca UNIPAK 250G - 5 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39813000-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 26/05/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena 60
Termin wykonania zamówienia40
6) INFORMACJE DODATKOWE: Zamawiający przewiduje realizację prawa opcji.


Część nr: 7    Nazwa: Nagrzewnice;

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Nagrzewnica WEBASTO 1800W - 1 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39715200-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 26/05/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena 60
Termin wykonania zamówienia40
6) INFORMACJE DODATKOWE: Zamawiający przewiduje realizację prawa opcji.


Część nr: 8    Nazwa: Pompy;

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Pompa skrzydełkowa nr 4 - 2 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42122000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 26/05/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Termin wykonania zamówienia40
6) INFORMACJE DODATKOWE: Zamawiający przewiduje realizację prawa opcji.


Część nr: 9    Nazwa: Uszczelki;

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Uszczelka kotła 50 - 250 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34312500-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 26/05/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Termin wykoniania zamówienia40
6) INFORMACJE DODATKOWE: Zamawiający przewiduje realizację prawa opcji.


Część nr: 10    Nazwa: Listwy, końcówki, nasadki;

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Listwa łączeniowa - 10 szt., końcówka oczkowa M5 - 200 szt., nasadka F-2,5 - 200 szt.;
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34312500-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 26/05/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena 60
Termin wykonania zamówienia40
6) INFORMACJE DODATKOWE: Zamawiający przewiduje realizację prawa opcji.


Część nr: 11    Nazwa: Nakrętki, zawory, sprężyny;

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Nakrętka motylkowa - 20 szt., zawór sprężynowy N141A.17.Z100- 200 szt., zawór kompletny - 10 szt., sprężyna zaworu - 25 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42121000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 26/05/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena 60
Termin wykonania zamówienia40
6) INFORMACJE DODATKOWE: Zamawiający przewiduje realizację prawa opcji.


Część nr: 12    Nazwa: Grafit;

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Grafit - 10 kg;
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39800000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 26/05/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Termin wykonania zamówienia40
6) INFORMACJE DODATKOWE: Zamawiający przewiduje realizację prawa opcji.


Część nr: 13    Nazwa: Pompy hamulcowe;

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Pompa hamulcowa do KPŻ - 5 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42122000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 26/05/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Termin wykonania zamówienia40
6) INFORMACJE DODATKOWE: Zamawiający przewiduje realizację prawa opcji.


Część nr: 14    Nazwa: Uchwyty;

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Uchwyt skrzyniowy - 50 szt;
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44514000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 26/05/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Termin wykonania zamówienia40
6) INFORMACJE DODATKOWE: Zamawiający przewiduje realizację prawa opcji.


Część nr: 15    Nazwa: Sklejka;

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Sklejka liściasta WD - 20 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44191100-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 26/05/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Termin wykonania zamówienia40
6) INFORMACJE DODATKOWE: Zamawiający przewiduje realizację prawa opcji.


Część nr: 16    Nazwa: Blacha stalowa;

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Blacha stalowa 4mm ST3S - 30 kg;
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44140000-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 26/05/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Termin wykonania zamówienia40
6) INFORMACJE DODATKOWE: Zamawiający przewiduje realizację prawa opcji.


Część nr: 17    Nazwa: Pompy hamulcowe;

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Pompa hamulcowa 1 - stopniowa - 2 szt.;
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42122000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 26/05/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Termin wykonania zamówienia40
6) INFORMACJE DODATKOWE: Zamawiający przewiduje realizację prawa opcji.


Część nr: 18    Nazwa: Szczotki druciane;

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szczotki druciane 290mm 5 rzędowa - 20 szt.;
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39224200-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 26/05/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Termin wykonania zamówienia40
6) INFORMACJE DODATKOWE: Zamawiający przewiduje realizację prawa opcji.


Część nr: 19    Nazwa: Klucze;

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Klucz płaski - 20 szt., klucz imbusowy "6/90" gięty - 20 szt.;
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44522200-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 26/05/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Termin wykonania zamówienia40
6) INFORMACJE DODATKOWE: Zamawiający przewiduje realizację prawa opcji.


Część nr: 20    Nazwa: Pręty stalowe kwasoodporne;

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Pręt stalowy kwasoodporny - 50 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44140000-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 26/05/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Termin wykonania zamówienia40
6) INFORMACJE DODATKOWE: Zamawiający przewiduje realizację prawa opcji.


Część nr: 21    Nazwa: Skrzynki sterownicze;

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Skrzynka sterownicza kpl. - 10 szt.;
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38810000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 26/05/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Termin wykonania zamówieni40
6) INFORMACJE DODATKOWE: Zamawiający przewiduje realizację prawa opcji.


Część nr: 22    Nazwa: Filtry skośne;

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Filtr skośny DN15, 1/2 cala - 10 szt.;
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42514300-5
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 26/05/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Termin wykonania zamówienia40
6) INFORMACJE DODATKOWE: Zamawiający przewiduje realizację prawa opcji.


Część nr: 23    Nazwa: Czujniki poziomu wody;

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Czujnik poziomu wody z montażem - 20 szt.;
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35125100-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 26/05/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Termin wykonania zamówienia40
6) INFORMACJE DODATKOWE: Zamawiający przewiduje realizację prawa opcji.


Część nr: 24    Nazwa: Termometry;

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Termometr 0-120 st. z kapilarą L-1500mm - 20 szt.;
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38412000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 26/05/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Termin wykonania zamówienia40
6) INFORMACJE DODATKOWE: Zamawiający przewiduje realizację prawa opcji.


Część nr: 25    Nazwa: Zmywaki kuchenne;

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zmywak kuchenny profilowany /5 w kpl/ - 20 szt.;
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39224320-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 26/05/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Termin wykonania zamówienia40
6) INFORMACJE DODATKOWE: Zamawiający przewiduje realizację prawa opcji.


Część nr: 26    Nazwa: Zawory, elektrozawory;

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zawór iglicowy G 1/2 cala - 10 szt. zawór kulowy nyplowy 1 cal - 20 szt.;
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42131000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 26/05/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Termin wykonania zamówienia40
6) INFORMACJE DODATKOWE: Zamawiający przewiduje realizację prawa opcji.


Część nr: 27    Nazwa: Węże do wody;

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wąż do wody pitnej fi 25 kolor czerwony - 50m, wąż do wody pitnej fi 25 kolor niebiki - 50m;
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44164310-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 26/05/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Termin wykonania zamówienia40
6) INFORMACJE DODATKOWE: Zamawiający przewiduje realizację prawa opcji.


Część nr: 28    Nazwa: Zestaw kominiarski;

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zestaw kominiarski do czyszczenia komina - 10 szt.;
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39224200-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 26/05/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Termin wykonania zamówienia40
6) INFORMACJE DODATKOWE: Zamawiający przewiduje realizację prawa opcji.


Część nr: 29    Nazwa: Złącza przemysłowe;

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Złącze przemysłowe żeńskie - 40 szt., złącze przemysłowe męskie - 40 szt., złącze przemysłowe żeńskie - 20 szt., złącze przemysłowe męskie - 20 szt.;
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31343000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 26/05/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Termin wykonania zamówienia40
6) INFORMACJE DODATKOWE: Zamawiający przewiduje realizację prawa opcji.


Część nr: 30    Nazwa: Złącza, redukcje, gniazda, wtyki;

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Złącze CAMLOCK 1 cal złącze A - 30 szt., złącze CAMLOCK 1 cal złącze C - 30 szt., złącze CAMLOCK 2 cale złącze F BSPT AL. - 20 szt., redukcja 1/2 cala x 3/8 cala - 20 szt., gniazdo - szybkozłącze 1/2 cala BETA - 30 szt., wtyk - szybkozłącza 1/2 cala BETA - 30 szt., wtyk szybkozłącza BETA 3/8 cala - 40 szt.;
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31224100-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 26/05/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Termin wykonania zamówienia40
6) INFORMACJE DODATKOWE: Zamawiający przewiduje realizację prawa opcji.


Część nr: 31    Nazwa: Włóknina ścierna;

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Włóknina ścierna - 10 m;
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14810000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 26/05/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Termin wykonania zamówienia40
6) INFORMACJE DODATKOWE: Zamawiający przewiduje realizację prawa opcji.


Część nr: 32    Nazwa: Uszczelki;

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Uszczelka miedziana - 50 szt., uszczelka miedziana - 20 szt., uszczelka miedziana - 200 szt.;
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34312500-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 26/05/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Termin wykonania zamówienia40
6) INFORMACJE DODATKOWE: Zamawiający przewiduje realizację prawa opcji.


Część nr: 33    Nazwa: Nakrętki, blachowkręty, płaskowniki, blachy, śruby, podkładki, nity;

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Nakrętka skrzydełkowa M-6 - 200 szt., nakrętka skrzydełkowa M-8 - 200 szt., blachowkręt podkładkowy samogwintujący - 2 kg, płaskownik kwasoodporny 25x5mm - 10 kg, blacha aluminiowa 1250x2500x3mm - 3 metry kw., śruba mosiężna 8x25 - 200 szt., nakrętka mosiężna motylkowa M-8 - 200 szt., podkładka mosiężna 8x17x1 - 400 szt., nakrętka mosiężna M-8 - 200 szt., nit zrywalny - 2kg;
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44140000-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 26/05/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Termin wykonania zamówienia40
6) INFORMACJE DODATKOWE: Zamawiający przewiduje realizację prawa opcji.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.