eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SłupskWykonanie robót remontowo-budowlanych w obiektach spółki Wodociągi Słupsk Sp. z o.o.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-03-23

Słupsk: Wykonanie robót remontowo-budowlanych w obiektach spółki Wodociągi Słupsk Sp. z o.o.
Numer ogłoszenia: 65744 - 2016; data zamieszczenia: 23.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wodociągi Słupsk Sp. z o.o. , ul. E. Orzeszkowej 1, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8426051 do 57,59 8400039, faks 059 8422207, 0590840 00 39.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wodociagi.slupsk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót remontowo-budowlanych w obiektach spółki Wodociągi Słupsk Sp. z o.o..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 4.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowo-budowlanych, w tym instalacyjnych w zakresie instalacji sanitarnych i elektrycznych, w obiektach Zamawiającego (budynkach i budowlach), w których Zamawiający prowadzi działalność w zakresie dostarczania wody i odprowadzania ścieków. 4.2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z następującym podziałem: 4.2.1. Wykonanie planowanych robót remontowych określonych przedmiarami, przedstawionymi w Części III Warunków Zamówienia (WZ). 4.2.2. Wykonanie robót remontowych nie planowanych (nie ujętych w przedmiarach), których na chwilę obecną Zamawiający nie jest w stanie przewidzieć. 4.3. W zależności od możliwości finansowych Zamawiającego, zastrzega on sobie prawo odstąpienia od wykonania części planowanych robót, określonych w przedmiarach. 4.4. Wynagrodzenie Wykonawcy za roboty określone w pkt. 4.2.1. za poszczególne zadania, będzie wynagrodzeniem ryczałtowym. 4.5. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany zakresu robót określonych w załączonych przedmiarach. W takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie odpowiedniemu ograniczeniu bądź zwiększeniu, stosownie do wykonanego zakresu robót z uwzględnieniem stawek oraz cen materiałów i sprzętu, przyjętych w kosztorysie ofertowym stanowiącym załącznik do oferty Wykonawcy. 4.6. Przedmiot umowy określony w pkt 4.1. będzie wykonywany z zachowaniem niżej określonych zasad: 4.6.1. Roboty wykonywane będą przez Wykonawcę, jako odrębne zamówienia częściowe realizowane w okresie obowiązywania umowy na pisemne zamówienie Zamawiającego. 4.6.2. Wykonawca przystąpi do wykonania poszczególnych robót określonych w przedmiarach, w terminie nie później niż 14 dni od otrzymania zamówienia od Zamawiającego. 4.6.3. W przypadku robót, które nie zostały określone w przedmiarach, zakres robót objętych poszczególnym zamówieniem częściowym oraz termin wykonania tego zakresu robót określany będzie przez Zamawiającego na piśmie. 4.6.4. W odniesieniu do robót opisanych w pkt. 4.2.2, Wykonawca będzie sporządzał, na wezwanie Zamawiającego kosztorys ofertowy dla zamówienia częściowego, w oparciu o czynniki cenotwórcze wskazane w Załączniku nr 1 - Formularzu Ofertowym, który będzie podstawą do sporządzenia kosztorysu powykonawczego (ilości obmiarowe, ceny materiałów i sprzętu). W kosztorysie ofertowym Wykonawca będzie określał szczegółowe dane proponowanych urządzeń i materiałów. 4.6.5. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie ryczałtowe za wykonane roboty o których mowa w pkt. 4.2.1., objęte zamówieniem częściowym, zgodnie z kosztorysem załączonym do oferty. 4.6.6. Wynagrodzenie Wykonawcy za wykonane roboty, o których mowa w pkt. 4.2.2., objęte zamówieniem częściowym, ustalane będzie kosztorysem powykonawczym zatwierdzonym przez Zamawiającego. 4.7. Okres gwarancji - minimum 3 lata, na cały zakres robót objętych niniejszym zamówieniem. 4.8. Wymaganie jest ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia zakładu na kwotę ubezpieczenia: nie niższą niż 200 000,00 zł i przedłożenie go w ciągu 7 dni od daty podpisania umowy Zamawiającemu. 4.9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w części III OPZ. 4.10. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane 45000000-7 Roboty budowlane, 45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach, 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzonego według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do Instrukcji Dla Wykonawców.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzonego według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do Instrukcji Dla Wykonawców.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) Zamawiający odstępuje od opisu warunku w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzonego zgodnie z Załącznikiem nr 2 do Instrukcji Dla Wykonawców.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • b) Dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Wykonawca wykaże średnie zatrudnienie, co najmniej 7 pracowników, na podstawie umowy o pracę, w okresie ostatnich 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu warunku w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzonego według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do Instrukcji Dla Wykonawców.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) kompletna oferta musi zawierać: a) wszystkie dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt 10 IDW, b) Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do niniejszej IDW, c) Wykaz Cen, stanowiący Załącznik nr 1.1, a także szczegółowe kosztorysy. d) podpisana Karta Gwarancyjna, e) stosowne Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru, f) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, 2) Dot. pkt. III.3.4) ogłoszenia: W celu wykazania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca złoży: - Informację na temat średniego zatrudnienia na umowę o pracę w okresie ostatnich 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, sporządzoną według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do Instrukcji Dla Wykonawców, - Zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające średnie zatrudnienie, na podstawie umowy o pracę, w okresie ostatnich 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wodociagi.slupsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego w Słupsku przy ul. Elizy Orzeszkowej 1, pokój 8, budynek D - osobiście, pocztą lub ze strony internetowej.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.04.2016 godzina 10:00, miejsce: sekretariat - pokój nr 11, budynek A, ul. Elizy Orzeszkowej 1, 76-200 Słupsk..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 3.1. Zamówienie sektorowe o wartości poniżej 5 225 000 euro prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na zasadach określonych w obowiązującym w Spółce Regulaminie udzielania zamówień dostępnym na stronie http://www.wodociagi.slupsk.pl/category/przetargi/. Do postępowania nie mają zastosowania przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.2. Językiem postępowania w sprawie niniejszego zamówienia jest język polski. 3.3. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany lub odwołania warunków przetargu..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.