eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DziałdowoDostawy odczynników bakteriologicznych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-07

Działdowo: Dostawy odczynników bakteriologicznych
Numer ogłoszenia: 6573 - 2009; data zamieszczenia: 07.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Leśna 1, 13-200 Działdowo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (023) 6972653, faks (023) 6972653.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz-dzialdowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy odczynników bakteriologicznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy odczynników bakteriologicznych wg poniższego zestawienia: Zadanie nr 1 - Automatyczne testy do identyfikacji bakterii Zadanie nr 1A - Dzierżawa analizatora mikrobiologicznego do identyfikacji i lekowrażliwości drobnoustrojów Zadanie nr 2 - Podłoża na płytkach Zadanie nr 3 - Testy lateksowe Zadanie nr 4 - Surowice diagnostyczne Zadanie nr 5 - Krążki z antybiotykami Zadanie nr 6 - E testy do oznaczania MIC Zadanie nr 1 i 1A są traktowane, jako jedno zadanie niepodzielne. CPV: 33.69.65.00-0 Dokładny wykaz wymaganych odczynników zawarto w załączniku nr 1 do oferty niniejszej siwz. Wymagania ogólne dotyczące przedmiotu zamówienia - odczynników laboratoryjnych: 1. Certyfikaty Kontroli Jakości do każdej serii podłoży na płytkach i w probówkach, butelek, testów i krążków antybiotykowych. Do oferty dołączyć przykładowe certyfikaty dla wszystkich podłoży na płytkach. 2. Parametry graniczne dla podłoży gotowych na płytkach i probówkach: a) średnica płytki 9 cm b) świadectwo kontroli jakości (Certyfikat Kontroli Jakości Każdej Partii Produktów) zawiera minimum: - nazwę producenta, nazwę produktu, numer serii, datę ważności - ogólną charakterystykę pożywki: kolor, pH, opakowanie, sterylność - charakterystykę mikrobiologiczną: wykaz szczepów kontrolnych z kolekcji ATCC, ilościowe oznaczenie żyzności i selektywności - dla pożywki Mueller-Hintona certyfikat powinien zawierać kontrolę stabilności pożywki z uzyskanymi wynikami dla poszczególnych szczepów i krążków antybiotykowych. c) nadruk na płytce powinien zawierać nazwę pożywki, numer serii, datę ważności, godzinę rozlania. Nadruk w widocznym miejscu na wieczku płytki. 4. Terminy ważności podłoży na płytkach: Minimum 4-6 tygodni dla pożywek zawierających krew Minimum 4-10 tygodni dla pozostałych pożywek. Do oferty dołączyć wykaz terminów ważności pożywek. 5. Wykonawca zobowiązuje się do udzielania konsultacji merytorycznych. 6. Wykonawca zobowiązuje się do terminowego i rzeczywistego uwzględniania reklamacji w ciągu 7 dni. 7. Czas odpowiedzi na reklamację i wymianę wadliwego towaru nie dłuższy niż 48 godzin. 8. Wykonawca złoży z ofertą odpowiednie oświadczenia, kserokopie dokumentów. 9. Termin realizacji zamówienia na zadanie nr 2 - 7 dni od momentu złożenia zamóa.ienia. Wymagania dla automatycznego analizatora mikrobiologicznego do identyfikacji i lekowrażliwości drobnoustrojów: L.p. Parametry Parametry wymagane Parametry oferowane tak/nie 1 Rok produkcji ( nie starszy niż 3 lata) TAK 2 Producent TAK (Podać) 3 Nazwa i typ TAK (Podać) 4 System z automatycznym odczytem identyfikacji i lekowrażliwości drobnoustrojów ( na 1 teście musi być wykonane nie więcej niż 1 badanie) TAK 5 Możliwości diagnostyczne systemu: Identyfikacja pałek gram ujemnych: fermentujących i niefermentujących (Zamawiający dopuszcza możliwość identyfikacji na jednym panelu/teście, lecz nie wymaga) gronkowców paciorkowców bakterii rosnących w warunkach beztlenowych grzybów bakterii z rodzaju Haemophilus Neisseria lekooporność: (Zamawiający dopuszcza możliwość doboru testów z MIC rzeczywistymi lub/i Break Point, lecz nie wymaga) pałek gram ujemnych fermentujących i niefermentujących gronkowców paciorkowców TAK 6 Rozdzielność testów identyfikacyjnych i antybiogramowych. TAK 7 System musi zawierać aparat do standaryzacji zawiesiny drobnoustrojów. TAK 8 System musi zawierać program automatycznie interpretujący i weryfikujący wyniki antybiogramów. TAK 9 System musi zawierać program statystyczny epidemiologiczny. TAK 10 Możliwość wykazywania mechanizmów oporności drobnoustrojów w zakresie metycylinoopornych gronkowców, wykrywania ESBL, oporności na wysokie stężenia aminoglikozydów. 11 Instrukcja obsługi w języku polskim. TAK 12 Aparat oznaczony znakiem CE TAK 13 Gwarancja na aparat na okres dzierżawy TAK 14 Aparat posiada funkcję wykonywania statystyki drobnoustrojów TAK 15 Serwis w okresie gwarancji bezpłatny TAK 15 Usługa serwisowa nie dłużej niż 7 dni TAK, nie dłużej niż 7 dni 16 Serwis TAK (podać nazwę firmy, adres, telefony kontaktowe, itp.) 17 Paszport techniczny, protokół uruchomienia TAK 18 Bezpłatne przeglądy okresowe aparatu TAK.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1)Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( z późn. zm.) tj.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, Sposób dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców dokonana zostanie według formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale X specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz informacji zawartych w formularzu oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Dokumenty wymagane: 1.1 formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do siwz - wraz z wypełnionym i podpisanym załącznikiem nr 1 do oferty. 1.2 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 1.3 dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych 1.4 oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 1.5 dokumenty potwierdzające posiadanie znaku zgodności CE 1.6 oświadczenie, że - zaproponowane odczynniki są zgodne z wymogami Dyrektywy Unii Europejskiej 98/79/EC - zaproponowane odczynniki spełniają wymagania ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 kwietnia 2004 r.( Dz.U. Nr 93 poz. 896 z późn. zm.) 1.7. karty charakterystyki - po podpisaniu umowy wraz z pierwszą dostawą - należy dołączyć oświadczenie 1.8 paszport techniczny, protokół uruchomienia - należy dołączyć oświadczenie, że zostaną dostarczone 1.9 instrukcja obsługi aparatu w języku polskim 1.10 termin realizacji zamówienia na zadanie nr 2 - 7 dni od momentu złożenia zamówienia. 1.11 Certyfikaty Kontroli Jakości do każdej serii podłoży na płytkach i w probówkach, butelek, testów i krążków antybiotykowych. Do oferty dołączyć przykładowe certyfikaty dla wszystkich podłoży na płytkach. 1.12 Terminy ważności podłoży na płytkach: Minimum 4-6 tygodni dla pożywek zawierających krew Minimum 4-10 tygodni dla pozostałych pożywek. Do oferty dołączyć wykaz terminów ważności pożywek. 1.13 Wykonawca zobowiązuje się do udzielania konsultacji merytorycznych - należy dołączyć oświadczenie. 1.14 Wykonawca zobowiązuje się do terminowego i rzeczywistego uwzględniania reklamacji w ciągu 7 dni - należy dołączyć oświadczenie. 1.15 Czas odpowiedzi na reklamację i wymianę wadliwego towaru nie dłuższy niż 48 godzin - należy dołączyć oświadczenie. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się do przepisów §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawców, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. 87 poz. 605). Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz-dzialdowo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Leśna 1, 13-200 Działdowo.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.01.2009 godzina 11:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Leśna 1. 13-200 Działdowo Sekretariat szpitala - parter..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 i 1A: Automatyczne testy do identyfikacji bakterii wraz z dzierżawą analizatora.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - automatyczne testy do identyfikacji bakterii, zadanie nr 1 A - dzierżawa analizatora mikrobiologicznego do identyfikacji i lekowrażliwości - dokłądny opis i ilości według załącznika nr 1 do oferty.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - Podłoża na płytkach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa podłoży na płytkach według załącznika nr 1 do oferty.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 -Testy lateksowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa testów lateksowych według załącznika nr 1 do oferty..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 - Surowice diagnostyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa surowic diagnostycznych wg załącznika nr 1 do oferty.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 - Krążki z antybiotykami.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa krążków z antybiotykami wg załącznika nr 1 do oferty.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6 - E testy do oznaczania MIC.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa E testów do oznaczania MIC wg załącznika nr 1do oferty.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.