eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoszalinKonserwacja i naprawy kserokopiarek eksploatowanych w Oddziale ZUS w Koszalinie i podległych Inspektoratach.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-03-05

Koszalin: Konserwacja i naprawy kserokopiarek eksploatowanych w Oddziale ZUS w Koszalinie i podległych Inspektoratach.
Numer ogłoszenia: 65736 - 2012; data zamieszczenia: 05.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Koszalinie , ul. Juliana Fałata 30, 75-950 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 3485500, 3485965, faks 94 3425262.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja i naprawy kserokopiarek eksploatowanych w Oddziale ZUS w Koszalinie i podległych Inspektoratach..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie konserwacji i napraw kserokopiarek eksploatowanych w Oddziale ZUS w Koszalinie i podległych Inspektoratach. -Usługą objęte są następujące typy kserokopiarek: GESTETNER 3235 - 3 szt. Oddział w Koszalinie - 2 szt., Inspektorat w Świdwinie - 1 szt. RICOH FT 5632 - 3 szt. Oddział w Koszalinie - 1 szt., Inspektorat w Kołobrzegu - 1 szt. Inspektorat w Białogardzie - 1 szt. XEROX 5317 I - 2 szt. Oddział w Koszalinie - 1 szt., Inspektorat w Szczecinku - 1 szt. SHARP MX-M350N - 5 szt. Oddział w Koszalinie - 2 szt. Inspektorat w Kołobrzegu - 2 szt., Inspektorat w Wałczu - 1 szt., SHARP AR5520N - 1 szt. Inspektorat w Drawsku Pomorskim - 1 szt. KYOCERA MITA KM 4530 - 8 szt. Oddział w Koszalinie - 4 szt. Inspektorat w Białogardzie - 1 szt. Inspektorat w Drawsku Pomorskim - 1 szt. Inspektorat w Szczecinku - 1 szt. Inspektorat w Wałczu - 1 szt. KYOCERA MITA KM 1635 - 2 szt. Oddział w Koszalinie - 2 szt. TOSHIBA E-STUDIO 603 - 2 szt. Oddział w Koszalinie - 2 szt. -Częstotliwość dokonywanych przeglądów i konserwacji w zależności od typu kserokopiarki: Kserokopiarki GESTETNER, RICOH, XEROX - raz na kwartał, Kserokopiarki KYOCERA, SHARP - raz na pół roku, Kserokopiarki TOSHIBA - raz na pół roku, nie później niż po wykonaniu 500 tys. kopii; -Częstotliwość napraw według potrzeb. -W przypadku uszkodzenia lub awarii kserokopiarki naprawa wykonana będzie w czasie nie dłuższym niż 24 godziny od chwili zgłoszenia. Przy dłuższych naprawach zapewnione będzie urządzenie zastępcze o parametrach nie gorszych niż uszkodzona kserokopiarka. -Usługa naprawy wraz z dostarczonymi i wymienionymi częściami zamiennymi w urządzeniach podlegać będzie co najmniej 12-to miesięcznemu okresowi gwarancyjnemu. -Do zadań serwisu należeć będzie również: Zapewnienie części zamiennych do serwisowanych kserokopiarek, Wykonywanie ekspertyz technicznych urządzeń objętych przedmiotem zamówienia, Informowanie zamawiającego o wszelkich usterkach i nieprawidłowościach w działaniu kserokopiarek oraz podjętych krokach w celu ich wyeliminowania, Bieżące szkolenie oraz udzielanie instruktażu stanowiskowego dla użytkowników kserokopiarek w zakresie ich prawidłowej eksploatacji, Utrzymanie stałej gotowości serwisu. -Cena za konserwację i roboczogodzinę napraw zawiera: Koszt dojazdu do miejsca wykonania usługi, Koszty pracy wszelkich urządzeń i mierników,Koszt drobnych części i materiałów niezbędnych do wykonania usługi, Inne opłaty w rozumieniu obowiązujących przepisów. -Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania do 20% szacunkowej wielkości zamówienia. -Przedmiot zamówienia został podzielony na zadania nr 1-4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne zadania: Zadanie 1. Przeglądy, konserwacje i naprawy kserokopiarek GESTETNER 3235 - szt. 3; RICOH FT 5632 - szt.3; XEROX 5317- szt.2. Zadanie 2. Przeglądy, konserwacje i naprawy kserokopiarek: SHARP MX-M350N -szt.5, SHARP AR5520N - szt.1; Zadanie 3 Przeglądy, konserwacje i naprawy kserokopiarek: KYOCERA MITA KM 4530 - szt.8, KYOCERA MITA KM 1635- szt.2. Zadanie 4 Przeglądy, konserwacje i naprawy kserokopiarek TOSHIBA E-Studio 603- szt.2. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącym załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia . Jest to zamówienie o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.31.00-3, 50.31.32.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: wadium nie wymagane.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -----

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ------

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -----

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, ze dysponuje w zakresie każdego zadania co najmniej 1 osobą z kwalifikacjami do serwisowania poszczególnych typów kserokopiarek;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. dokument , z którego wynika upoważnienie wykonawcy do podpisania oferty lub pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. 2. w przypadku, gdy ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust.2 ustawy Pzp; 3. jeżeli wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów , niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie takich podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - cena roboczogodziny naprawy - 30

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego w Koszalinie, ul. Fałata 30, pok. 318 lub pocztą na wniosek wykonawcy fax: 94 348 12 33 lub 342 52 62. SIWZ jest bezpłatna..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.03.2012 godzina 11:00, miejsce: siedziba zamawiającego w Koszalinie , ul. Fałata 30 , Kancelaria . Godziny pracy Kancelarii: od poniedziałku do piątku od 7.00 do 15.00..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Ogłoszenie o przedmiotowym zamówieniu zostało przekazane do BZP dnia 2012r-03-05. Miejsce i termin otwarcia ofert: siedziba zamawiającego w Koszalinie , ul. Fałata 30 , sala konferencyjna I piętro, dnia 2012r-03-19 godz. 11.15. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przeglądy, konserwacje i naprawy kserokopiarek GESTETNER 3235 - szt. 3; RICOH FT 5632 - szt.3; XEROX 5317- szt.2..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeglądy, konserwacje i naprawy kserokopiarek GESTETNER 3235 - szt. 3; RICOH FT 5632 - szt.3; XEROX 5317- szt.2. -Częstotliwość dokonywanych przeglądów i konserwacji w zależności od typu kserokopiarki: Kserokopiarki GESTETNER, RICOH, XEROX - raz na kwartał; -Częstotliwość napraw według potrzeb..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.31.00-3, 50.31.32.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. cena roboczogodziny naprawy - 30

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2. Przeglądy, konserwacje i naprawy kserokopiarek: SHARP MX-M350N -szt.5, SHARP AR5520N - szt.1;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 2. Przeglądy, konserwacje i naprawy kserokopiarek: SHARP MX-M350N -szt.5, SHARP AR5520N - szt.1; -Częstotliwość dokonywanych przeglądów i konserwacji w zależności od typu kserokopiarki: Kserokopiarki SHARP - raz na pół roku, -Częstotliwość napraw według potrzeb..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.31.00-3, 50.31.32.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. cena roboczogodziny naprawy - 30

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3 Przeglądy, konserwacje i naprawy kserokopiarek: KYOCERA MITA KM 4530 - szt.8, KYOCERA MITA KM 1635- szt.2..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 3 Przeglądy, konserwacje i naprawy kserokopiarek: KYOCERA MITA KM 4530 - szt.8, KYOCERA MITA KM 1635- szt.2. -Częstotliwość dokonywanych przeglądów i konserwacji w zależności od typu kserokopiarki: Kserokopiarki KYOCERA - raz na pół roku, -Częstotliwość napraw według potrzeb..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.31.00-3, 50.31.32.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. cena roboczogodziny naprawy - 30

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4 Przeglądy, konserwacje i naprawy kserokopiarek TOSHIBA E-Studio 603- szt.2..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 4 Przeglądy, konserwacje i naprawy kserokopiarek TOSHIBA E-Studio 603- szt.2. -Częstotliwość dokonywanych przeglądów i konserwacji w zależności od typu kserokopiarki: Kserokopiarki TOSHIBA - raz na pół roku, nie później niż po wykonaniu 500 tys. kopii; -Częstotliwość napraw według potrzeb..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.31.00-3, 50.31.32.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. cena roboczogodziny naprawy - 30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.