eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańDruk materiałów wystawienniczych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-01

Poznań: Druk materiałów wystawienniczych
Numer ogłoszenia: 65700 - 2008; data zamieszczenia: 01.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Archeologiczne w Poznaniu, ul. Wodna 24, 61-781 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8525306, fax 061 8525306.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzarh.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Muzeum.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Druk materiałów wystawienniczych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zaproszenia (projekt i przygotowanie do druk) 4 x 500 szt - format A4 do A5, bigowane, kolory 4 + 1, folia mat lub półmat tylko na okładce, papier kreda 300 g, Terminy: do 1 maja, do 8 czerwca, do 3 października, do 6 grudnia br. plakaty (projekt - zbliżony do 1 strony folderu) 4 x 5 szt - format 100 x 70 cm, 4 kolory, papier kreda 170-200g lub offset 120-150 g. Terminy: do 15 maja, do 13 czerwca, do 17 października, do 19 grudnia br. foldery wystaw i konkursów (projekt i przygotowanie do druku) - 2 x A4 składane na 3, bigowanie, 4 + 4, papier 200g, folia - 2 x 300 szt. Terminy: do1 września i do 17 października br. - 1 x 500 szt. , format po złożeniu A4, broszura szyta zeszytowo, okładka - kreda mat 250 g, 4+4, lakier offset, wnętrze - papier kreda błysk 150 g, 4+1 Termin: do 19 grudnia br. - 1 x format 25 x 18 cm, ok. 100 stron, (30 stron tekstu, 70 stron zdjęcia - 4 kolory), papier kredowy 150 g, twarda okładka, klejona i szyta - 500 szt. Termin: do 13 czerwca br. pocztówki 50 000 szt. , projekt x 10, format 15 x 10,5 cm , papier 300 g. strona zewnętrzna 4 kolory, strona wewnętrzna czarno-biały, błysk, Termin: do 15 maja br. bilety wstępu (druk) 20 000 szt,, format 10 x 5 cm, papier kreda 300 g, 4 kolory, projekt Termin: do 30 maja br.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 22.30.00.00 - Pocztówki, karty okolicznościowe i inne druki Kod CPV wg słownika 2008: 22.30.00.00 - Pocztówki, karty okolicznościowe i inne druki Oryginalny kod CPV: 22.90.00.00 - Różne druki Kod CPV wg słownika 2008: 22.90.00.00 - Różne druki .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 19.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę 2. Formularz cenowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - podpisane przez wykonawcę 4. Wykaz usług, wraz z załącznikami - wypełniony i podpisany przez wykonawcę 5. Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 6. Wykonane produkty odpowiadające charakterem tego zamówienia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzarp.poznan.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Archeologiczne ul. Wodna 27 61-781 Poznań pok. 02.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.04.2008 godzina 12:00, miejsce: Muzeum Archeologiczne ul. Wodna 27 61-781 Poznań pok.02.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.