Ogłoszenie z dnia 2008-04-01
Knurów: Zakup mebli biurowych dla Urzędu Miasta Knurów, ul. F. Ogana 5 - II piętro.
Numer ogłoszenia: 65683 - 2008; data zamieszczenia: 01.04.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Knurów, ul. dr. Floriana Ogana, 44-190 Knurów, woj. śląskie, tel. 032 3392308, fax 032 2351521.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup mebli biurowych dla Urzędu Miasta Knurów, ul. F. Ogana 5 - II piętro..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: zakup, dostawa i montaż mebli biurowych wyszczególnionych w zał. nr 1 do SIWZ - Zestawienie mebli. Meble powinny być zgodne z załącznikami nr 1 i nr 2 do SIWZ lub równoważne pod względem: wielkości, formy, kolorystyki, estetyki, jakości. Gwarancja 36 miesięcy. Zamówione meble zostaną dostarczone i zmontowane w siedzibie Zamawiającego w Knurowie przy ul. Ogana 5 (II piętro) transportem i na koszt Wykonawcy. Odbiór mebli nastąpi w siedzibie Zamawiającego. Wykonawca podczas odbioru przedstawi wykaz dostarczonych mebli, protokół odbioru oraz oświadczenie o prawidłowym montażu mebli i ich kompletności.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.00.00.00 - Wyroby gotowe, meble, rzemiosło ręczne, produkty specjalnego zastosowania oraz podobne towary Kod CPV wg słownika 2008: 39.00.00.00 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 122950,81 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: zapytanie o cenę
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.03.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
RADOSŁAW KACZMARCZYK "DEK-ALL" MEBLE BIUROWE
jakie przetargi wygrała firma
RADOSŁAW KACZMARCZYK "DEK-ALL" MEBLE BIUROWE
- DEK-ALL Meble Biurowe, ul. Sobieskiego 11, 40-084 Katowice, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 62924,65
- Oferta z najniższą ceną: 62924,65 / oferta z najwyższą ceną: 64405,23
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KNUROWA
- Dostawa leków onkologicznych II do Zespołu Szpitali Powiatu Gliwickiego Sp. z o.o.
- Remont strefy wejściowej do budynku mieszkalno - użytkowego przy ul. Staszica 1 w Knurowie
więcej: przetargi w Knurowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa hali sportowej z zapleczem i łącznikiem przy Szkole Podstawowej nr 5 w Wieluniu
- Dostawa i montaż foteli do Sali Kinowej Kina Tęcza przy ul. Pawła Suzina 6 w Warszawie
- Dostawa i montaż wyposażenia dla rozbudowywanego budynku Szkoły Podstawowej w Wierzonce ul. Karłowicka 3, gmina Swarzędz
- Budowa żłobka miejskiego w Chełmży
- WZPiFP-69-25 Dostawa mebli metalowych
- Dostawa wyposażenia: mebli do przebudowanych pomieszczeń
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.