eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaPrzedmiotem zamówienia jest



Ogłoszenie z dnia 2005-12-12

POZYCJA 65654

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Warszawa: Przedmiotem zamówienia jest: Część I - Ochronę obiektów i mienia ZDM: Dyrekcji ul. Chmielna 10, 120a, 124, ul. Wiejska 11, lok 12 (MSI), ul. Mokotowska 67 (SPPN), Specjalistycznych ul. Gołdapska 7, ul. Notecka 4/6, ul. Pełczyńskiego 3 poprzez ochronę fizyczną oraz monitoring. Część II - Kompleksowa obsługa obiektu Tunel pieszy ze schodami ruchomymi na Trasie W-Z polegająca na ochronie fizycznej i monitoringu, sprzątaniu oraz nadzorze konserwacyjnym Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zarząd Dróg Miejskich, do kontaktów: - w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia: Marcin Garwarski tel. 022 620-10-21 wew. 114, tel. 620-89-08 - w zakresie dotyczącym procedury przetargowej: Magdalena Chmaj tel. 022 620-10-21 wew. 174, Magda Ulandowska tel. 022 620-10-21 wew. 220,, ul. Chmielna 120, 00-801 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6201021, fax 022 6209171, e-mail: zzp@zdm.waw.pl, www.zdm.waw.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 23. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest: Część I - Ochronę obiektów i mienia ZDM: Dyrekcji ul. Chmielna 10, 120a, 124, ul. Wiejska 11, lok 12 (MSI), ul. Mokotowska 67 (SPPN), Specjalistycznych ul. Gołdapska 7, ul. Notecka 4/6, ul. Pełczyńskiego 3 poprzez poprzez ochronę fizyczną oraz monitoring. Część II - Kompleksowa obsługa obiektu Tunel pieszy ze schodami ruchomymi na Trasie W-Z polegająca na ochronie fizycznej i monitoringu, sprzątaniu oraz nadzorze konserwacyjnym. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Część I - Ochronę obiektów i mienia ZDM: Dyrekcji ul. Chmielna 10, 120a, 124, ul. Wiejska 11, lok 12 (MSI), ul. Mokotowska 67 (SPPN), Specjalistycznych ul. Gołdapska 7, ul. Notecka 4/6, ul. Pełczyńskiego 3 poprzez ochronę fizyczną oraz monitoring: - ochrona obiektów i mienia Zarządu Dróg Miejskich; - monitoring pomieszczeń przy wykorzystaniu istniejącej instalacji; - konserwacja instalacji monitoringowej Zamawiającego; - wykonanie dodatkowych czynności związanych z prawidłową realizacją przedmiotu zamówienia; - wykonywanie na polecenie Zamawiającego doraźnych prac gospodarczych. Część II - Kompleksowa obsługa obiektu Tunel pieszy ze schodami ruchomymi na Trasie W-Z polegająca na ochronie fizycznej i monitoringu, sprzątaniu oraz nadzorze konserwacyjnym: - ochrona obiektów i mienia Zarządu Dróg Miejskich; - monitoring pomieszczeń przy wykorzystaniu istniejącej instalacji; - utrzymanie czystości w obiekcie poprzez sprzątanie oraz codzienny wywóz nieczystości z obiektu; - obsłudze i nadzorze urządzeń oraz instalacji zainstalowanych w obiekcie przez pracowników posiadających odpowiednie uprawnienia; - wykonywanie dodatkowych czynności związanych z prawidłową realizacją. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Warszawa. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Część I - Ochronę obiektów i mienia ZDM: Dyrekcji ul. Chmielna 10, 120a, 124, ul. Wiejska 11, lok 12 (MSI), ul. Mokotowska 67 (SPPN), Specjalistycznych ul. Gołdapska 7, ul. Notecka 4/6, ul. Pełczyńskiego 3 poprzez ochronę fizyczną oraz monitoring: - ochrona obiektów i mienia Zarządu Dróg Miejskich; - monitoring pomieszczeń przy wykorzystaniu istniejącej instalacji; - konserwacja instalacji monitoringowej Zamawiającego; - wykonanie dodatkowych czynności związanych z prawidłową realizacją przedmiotu zamówienia; - wykonywanie na polecenie Zamawiającego doraźnych prac gospodarczych. Część II - Kompleksowa obsługa obiektu Tunel pieszy ze schodami ruchomymi na Trasie W-Z polegająca na ochronie fizycznej i monitoringu, sprzątaniu oraz nadzorze konserwacyjnym: - ochrona obiektów i mienia Zarządu Dróg Miejskich; - monitoring pomieszczeń przy wykorzystaniu istniejącej instalacji; - utrzymanie czystości w obiekcie poprzez sprzątanie oraz codzienny wywóz nieczystości z obiektu; - obsłudze i nadzorze urządzeń oraz instalacji zainstalowanych w obiekcie przez pracowników posiadających odpowiednie uprawnienia; - wykonywanie dodatkowych czynności związanych z prawidłową realizacją. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 01.01.2006; data zakończenia: 31.12.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium dla części I w wysokości: 3 000 PLN Wadium dla części II w wysokości: 4 200 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. Warunki ogólne udziału w postępowaniu W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.1.1 Koncesja wydana przez MSWiA na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia. 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 1.5 wniosą wadium w wymaganym terminie, wysokości i formie. 2. Warunki szczegółowe udziału w postępowaniu w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp Minimalne warunki udziału w postępowaniu są następujące: 2.1 Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawca musi wykazać: a) płynność bieżącą (xpb) w ostatnim roku obrotowym liczoną zgodnie ze wzorem: xpb = aktywa obrotowe / zobowiązania krótkoterminowe nie mniejszą niż 1 (xpb >1). b) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na wartość co najmniej: - dla części I - 1.800.000,00 zł (słownie: jeden milion osiemset tysięcy złotych); - dla część II 2.000.000,00 zł (słownie: dwa miliony złotych). 2.2 Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: 1) warunek określony w pkt 2.1 a) spełnia każdy z Wykonawców, 2) warunek określony w pkt 2.1 b) spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy (dla każdej części). 2.3 Kadra do realizacji zamówienia Wykonawca musi mieć do dyspozycji dla realizacji zamówienia osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone, w szczególności określonymi przepisami ustawy. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydatów na każde stanowisko wymienione w poniższej tabeli. 2.3.1 Dla części I Lp. - Stanowisko - Wymagana liczba osób - Wymagane uprawnienia 1 - Pracownicy ochrony fizycznej - 23 - Licencja I -go stopnia 2 - Pracownicy nadzoru - 3 - Licencja II-go stopnia 3 - Pracownicy załóg interwencyjnych - 6 - Licencja I-go stopnia 4 - Pracownicy centrum monitorowania systemu monitoringu - 3 - Licencja I-go stopnia 2.3.2 Dla części II Lp. - Stanowisko - Wymagana liczba osób - Wymagane uprawnienia 1 - Pracownicy ochrony fizycznej - 11 - Licencja I-go stopnia 2 - Pracownicy nadzoru - 2 - Licencja II-go stopnia 3 - Pracownicy załóg interwencyjnych - 4 - Licencja I-go stopnia 4 - Pracownicy centrum monitorowania systemu monitoringu - 3 - Licencja I-go stopnia 5 - Pracownicy sprzątający - 6 - Stosowne przeszkolenie 6 - Pracownicy nadzoru nad osobami sprzątającymi - 2 - Stosowne przeszkolenie 7 - Pracownicy nadzoru i obsługi konserwacyjnej - 2 - Uprawnienia SEP i WOD-KAN oraz stosowne przeszkolenie 2.3.3. Kadra do realizacji zamówienia Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt. 2.3 dla odpowiedniej części przedmiotu zamówienia. 2.4 Doświadczenie 2.4.1 Dla części I Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonywał minimum 3 usługi na obiektach w których zatrudnionych było min. 400 pracowników lub o łącznej powierzchni biurowej powyżej 4.500 m kw. przez okres co najmniej 6 miesięcy dla każdej usługi. Wykonawca ma przedstawić referencje od minimum 3 podmiotów, z potwierdzeniami o rzetelnym wykonaniu usług. 2.4.2 Dla części II Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonywał minimum 3 usługi na obiektach użyteczności publicznej lub o łącznej powierzchni użytkowej powyżej 1.000 m kw. dla każdej usługi. Wykonawca ma przedstawić referencje od minimum 3 podmiotów, u których wykonywał podobną kompleksową usługę, z potwierdzeniami o rzetelnym wykonaniu usług. 2.5 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt. 2.4 (dla odpowiedniej części przedmiotu zamówienia). Przez łącznym spełnianiu tego warunku wymagane jest wykazanie przez każdego z Wykonawców, co najmniej jednej usługi wyszczególnionej w pkt. 2.4 (dla odpowiedniej części przedmiotu zamówienia). 3. Warunki pozostałe Dla części I i II 3.1 Wykonawca zobowiązany jest do dysponowania centrum monitorowania systemów alarmowych i dowodzenia zmotoryzowanymi grupami interwencyjnymi, właściwym dla Wykonawcy, w celu reagowania na sygnały otrzymywane z systemu alarmowego oraz systemu monitoringu Zamawiającego. 3.2 Wykonawca zobowiązany jest do dysponowania zapleczem technicznem do konserwacji celem utrzymywania w stałej sprawności eksploatacyjnej, urządzeń i instalacji lokalnego systemu alarmowego i systemu monitoringu, zainstalowanego w pomieszczeniach Zamawiającego. 3.3 Centrum monitoringu i dowodzenia grupami interwencyjnymi Wykonawcy ma być zlokalizowane w Warszawie jeśli jego siedziba znajduje się poza Warszawą. Dla części II 3.4 Wykonawca zobowiązany jest do dysponowania odpowiednim sprzętem, środkami oraz doświadczeniem w zakresie usług utrzymania czystości w powierzonym obiekcie. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem oferenta z postępowania. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. dowód wpłacenia wadium; 2. pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie - w przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie; 3. oświadczenie o treści określonej w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. do formularza oferty); 4. dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego; 6. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 7. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych - dotycząca osób fizycznych starających się o zamówienie publiczne lub w przypadku osób prawnych - wszystkich urzędujących członków ich władz, świadcząca o tym, że nie byli oni prawomocnie skazani za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przekupstwa albo inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 8. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - wymagana w przypadku składania ofert przez podmioty zbiorowe w rozumieniu ustawy o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. z 2002 r., Nr 197, poz. 1661 z późn. zm.) 9. Koncesja wydana przez MSWiA na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów wymienionych w ppkt 4, 5, 6, 8 składa dokument lub dokument, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, odpowiednio że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz dokumentu wymienionego w ppkt. 7, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wskazane dokumenty powinny zostać złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1. sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za ostatni rok obrotowy a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy za ten okres; 2. polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej dla odpowiedniej części przedmiotu zamówienia lub sumy obu części. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1. Informację o osobach, które będą skierowane do wykonania zamówienia (Kadra do realizacji zamówienia), na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2 SIWZ. Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób. Do informacji winny być dołączone kopie licencji I-go lub II-go stopnia. 2. Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe), na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3 SIWZ. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji usługi zostały wykonane należycie. 3. Oświadczenie Wykonawcy o dysponowaniu centrum monitorowania systemów alarmowych i dowodzenia zmotoryzowanymi grupami interwencyjnymi, na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 5 SIWZ. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: DIZP/262/PN/188/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 16.12.2005, cena - 30 PLN. Warunki i sposób płatności: Warszawa, ul. Chmielna 120, pok. 15 lub za zaliczeniem pocztowym. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 16.12.2005 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 16.12.2005, godzina 10:30, Warszawa, ul. Chmielna 120, pok. 311.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 02.12.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.