Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-01
Warszawa: Dostawa legitymacji służbowych funkcjonariuszy Straży Granicznej, folii do laminowania oraz okładek do legitymacji służbowych.
Numer ogłoszenia: 65646 - 2008; data zamieszczenia: 01.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Główna Straży Granicznej, ul. Podchorążych 38, 00-463 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5003192, fax 022 5004370.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.strazgraniczna.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa legitymacji służbowych funkcjonariuszy Straży Granicznej, folii do laminowania oraz okładek do legitymacji służbowych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa legitymacji służbowych funkcjonariuszy Straży Granicznej w ilości 10 000 szt., folii do laminowania w ilości 10 000 szt. oraz okładek do legitymacji służbowych w ilości 5 000 szt. UWAGA: REALIZACJA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA JEST ZWIAZANA Z KONIECZNOŚCIĄ ZAPEWNIENIA OCHRONY INFORMACJI NIEJAWNYCH. Wykonawca realizujący umowę będzie miał dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą tajności poufne. Wykonawca zobowiązany jest do ochrony informacji niejawnych uzyskanych w trakcie realizacji umowy zgodnie z: a) przepisami obowiązującymi na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, w szczególności z: - ustawą z dnia 22 stycznia 1999 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2005 r. Nr 196 poz. 1631 z późn. zm.), - ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz przepisami wykonawczymi wydanymi na ich podstawie, b) umowami międzynarodowymi (zawartymi pomiędzy Rzeczpospolitą Polską a krajem Wykonawcy) w zakresie wzajemnej ochrony informacji niejawnych. Wykonawca ubiegający się o zamówienie musi posiadać zdolność do zapewnienia ochrony informacji niejawnych o klauzuli co najmniej poufne zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych lub zgodnie z ratyfikowaną umową międzynarodową o ochronie informacji niejawnych zawartą pomiędzy Rzeczpospolitą Polską a krajem, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, a w szczególności musi posiadać pełnomocnika do spraw ochrony informacji niejawnych, miejsce zorganizowane zgodnie z przepisami prawa do przechowywania i obiegu dokumentów niejawnych i system teleinformatyczny posiadający akredytację bezpieczeństwa teleinformatycznego do klauzuli co najmniej poufne. W związku z powyższym część zamówienia związana z dostępem do informacji niejawnych może być realizowana wyłącznie przez Wykonawcę posiadającego zdolność do ochrony informacji niejawnych o klauzuli poufne oraz posiadającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej lub siedzibę na terytorium państwa, z którym Rzeczpospolita Polska podpisała i ratyfikowała umowę dwustronną o wzajemnej ochronie informacji niejawnych. W przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania obowiązków wynikających z ustawy o ochronie informacji niejawnych, ustawy o ochronie danych osobowych, nieprzestrzegania wymagań określonych w Instrukcji Bezpieczeństwa Przemysłowego, a także otrzymania stanowiska od Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego w zakresie utraty przez Wykonawcę rękojmi ochrony informacji niejawnych, Zamawiający ma prawo rozwiązać umowę, a powstałe z tego faktu skutki finansowe i prawne obciążą Wykonawcę.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 22.90.00.00 - Różne druki Kod CPV wg słownika 2008: 22.90.00.00 - Różne druki .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 84.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium przez Wykonawców..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie może ubiegać się Wykonawca, który spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, a w szczególności: 1. Należycie wykonał lub wykonuje* w okresie ostatnich trzech** lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia dostawę nie mniej niż 10 000 szt. legitymacji lub innych dokumentów i 10 000 szt. folii do laminowania, odpowiadających swoim rodzajem legitymacjom i foliom do laminowania stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia. * jeżeli realizowana dostawa jest świadczeniem okresowym lub ciągłym, ** jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, 2. Posiada zdolność do zapewnienia ochrony informacji niejawnych o klauzuli co najmniej poufne zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych lub zgodnie z ratyfikowaną umową międzynarodową o ochronie informacji niejawnych zawartą pomiędzy Rzeczpospolitą Polską a krajem, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, a w szczególności posiada pełnomocnika do spraw ochrony informacji niejawnych, miejsce zorganizowane zgodnie z przepisami prawa do przechowywania i obiegu dokumentów niejawnych i system teleinformatyczny posiadający akredytację bezpieczeństwa teleinformatycznego do klauzuli co najmniej poufne. W związku z powyższym część zamówienia związana z dostępem do informacji niejawnych może być realizowana wyłącznie przez Wykonawcę posiadającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej lub przez Wykonawcę posiadającego siedzibę na terytorium państwa, z którym Rzeczpospolita Polska podpisała i ratyfikowała umowę dwustronną o wzajemnej ochronie informacji niejawnych. Zdolność do ochrony informacji niejawnych o klauzuli, co najmniej poufne będzie przedmiotem weryfikacji przez Zamawiającego i służby ochrony państwa. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach, o których mowa w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z przepisami ustawy oraz Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605), na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca musi złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1. wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnieniu wymogów art. 22 ust. 1 ustawy, 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. wykaz zrealizowanych zamówień, zawierający informacje potwierdzające spełnienie następującego warunku: należycie wykonał lub wykonuje* w okresie ostatnich trzech** lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia dostawę nie mniej niż 10 000 szt. legitymacji lub innych dokumentów i 10 000 szt. folii do laminowania, odpowiadających swoim rodzajem legitymacjom i foliom do laminowania stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, W wykazie należy wyszczególnić przedmiot zamówienia, daty wykonania zamówienia i odbiorców. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że zamówienia, o których mowa w wykazie zostały wykonane należycie. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że zamówienia, o których mowa w wykazie zostały wykonane należycie, * jeżeli realizowana dostawa jest świadczeniem okresowym lub ciągłym, ** jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.strazgraniczna.pl/zp
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół do Spraw Zamówień Publicznych Komendy Głównej Straży Granicznej 00-463 Warszawa ul. Podchorążych 38 tel. (022) 500 31 79 fax. (022) 500 43 70.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.04.2008 godzina 09:00, miejsce: Ofertę należy w kancelarii Zespołu ds. Zamówień Publicznych KGSG, 00 - 463 Warszawa przy ul. Podchorążych 38 w budynku nr 5, pokój nr 229 - w godz. 8.30 - 15.30 (od poniedziałku do piątku)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przeprowadzka zbiorów Biblioteki Muzeum i Instytutu Zoologii PAN
- Usługa kompleksowego zapewnienia zaplecza konferencyjnego na egzaminy i sprawdziany umiejętności organizowane przez UKNF
- Usługa wycinki, nasadzeń, pielęgnacji drzew i frezowania karp
- Dostawa i wymiana/montaż ciepłomierzy, wodomierzy wody zimnej i ciepłej na urządzenia wyposażone w moduły odczytu zdalnego w systemie bezprzewodowym w budynkach mieszkalnych i użytkowych.
- Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 580 w zakresie budowy chodnika na odc. od km 42+618 do km 45+390 na terenie gminy Kampinos - nr postępowania 110/25
- Dostawa wraz z montażem rolet wewnętrznych
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.