Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-01
Kraków: Dostawa umundurowania wyjściowego i służbowego dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie.
Numer ogłoszenia: 65614 - 2008; data zamieszczenia: 01.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej, os. Zgody 18, 31-951 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6460303, 6460100, fax 012 6460199.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sapsp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Straż Pożarna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa umundurowania wyjściowego i służbowego dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa umundurowania wyjściowego i służbowego dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie. Zamawiający opis przedmiotu zamówienia załącza do SIWZ jako załącznik nr 5A, 5B, 5C, 5D i 5E.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 18.11.50.00 - Mundury Kod CPV wg słownika 2008: 35.81.11.00 - Mundury strażackie Oryginalny kod CPV: 18.44.33.20 - Czapki Kod CPV wg słownika 2008: 18.44.33.20 - Czapki Oryginalny kod CPV: 18.21.10.00 - Peleryny Kod CPV wg słownika 2008: 18.21.10.00 - Peleryny Oryginalny kod CPV: 18.32.10.00 - Koszule Kod CPV wg słownika 2008: 18.33.20.00 - Koszule Oryginalny kod CPV: 18.33.00.00 - Koszulki Kod CPV wg słownika 2008: 18.33.10.00 - Koszulki Oryginalny kod CPV: 19.31.50.00 - Buty Kod CPV wg słownika 2008: 18.81.50.00 - Buty .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert: - dla zadania nr 1 w wysokości: 1.500,00 zł. (słownie: jeden tysiąc pięćset zł. 00/100). - dla zadania nr 2 w wysokości: 300,00 zł. (słownie: trzysta zł. 00/100). - dla zadania nr 3 w wysokości: 600,00 zł. (słownie: sześćset zł. 00/100). - dla zadania nr 4 w wysokości: 200,00 zł. (słownie: dwieście zł. 00/100). - dla zadania nr 5 w wysokości: 800,00 zł. (słownie: osiemset zł. 00/100)..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniających warunki dodatkowe: 1) spełniają warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełnienia warunków stawianych Wykonawcom przez Zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności oferta musi zawierać następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich kserokopie lub odpisy wg załączonego do oferty spisu treści: 1) formularza oferty - Załącznik Nr 1A i 1B - odpowiednio dla zadania. 2) oświadczenie oferenta przystępującego do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22, ust. 1 - wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2; 3) oświadczenie oferenta, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, ust. 1 i 2, Ustawy Prawo Zamówień Publicznych - wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3; 4) aktualny wyciąg z rejestru sądowego firmy lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające, że profil działania Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz zawierający aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania oferenta. Jeżeli ofertę podpisuje osoba nie wymieniona w powyższym wykazie należy załączyć jej pełnomocnictwo w formie pisemnej wraz z dokumentem/tami z których wynika prawo osoby udzielającej pełnomocnictwa do udzielenia go w imieniu Wykonawcy; 5) jeżeli oferta zostaje podpisana przez upoważnionego przedstawiciela, jest on zobowiązany do załączenia pełnomocnictwa udzielonego przez Wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sapsp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej, 31-951 Kraków, os. Zgody 18 -pok. 106 (bud. C - wydział kwatermistrzowski)..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.04.2008 godzina 09:00, miejsce: Szkoła Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej, 31-951 Kraków, os. Zgody 18 - sekretariat Komendanta Szkoły, pokój 200, II piętro, bud. A.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa umundurowania wyjściowego i służbowego dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia: - Mundur wyjściowy zimowy 70 kpl. - Mundur służbowy 70 kpl. - Spodnie letnie 70 szt. - Czapka wyjściowa zimowa (rogatywka) 90 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.50.00-8, 18.44.33.20-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa umundurowania wyjściowego i służbowego dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia: - Kurtka ¾ z podpinką 40 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.21.10.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.06.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa umundurowania wyjściowego i służbowego dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia: - Koszula wyjściowa z długim rękawem 140 szt. - Koszula wyjściowa z krótkim rękawem 90 szt. - Koszula służbowa z długim rękawem 140 szt. - Koszula służbowa z krótkim rękawem 160 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.32.10.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa umundurowania wyjściowego i służbowego dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia: - Koszulka letnia 180 szt. - Koszulka zimowa 180 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.33.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa umundurowania wyjściowego i służbowego dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia: - Półbuty wyjściowe 60 par - Półbuty służbowe 70 par - Botki ocieplane 70 par - Obuwie koszarowe 120 par.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.31.50.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Położenie płytek gresowych w kl. I-III oraz pomieszczeniach zsypowych kl. II-III w budynku ul. Grota Roweckiego 39
- Wymiana 3 szt. wind osobowo - towarowych (MDA) w budynku mieszkalnym ul. Grota Roweckiego 39
- Montaż instalacji ogniw fotowoltaicznych w budynku ul. Lipińskiego 6
- Dostawa samochodu osobowego SUV klasy D o napędzie hybrydowym plug-in.
- Dostawa aparatów telefonicznych VOIP dla Sądu Rejonowego w Wieliczce
- Wyłonienie wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy papieru biurowego, na potrzeby wszystkich jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie (z wyłączeniem UJ Collegium Medicum).
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętów oraz urządzeń w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Zakup wraz z dostawą sprzętu i wyposażenia dla zadania pn. " Poprawa bezpieczeństwa mieszkańców powiatu zwoleńskiego poprzez modernizację obiektu i zakup wyposażenia na potrzeby sytuacji kryzysowych"
- Zakup sprzętu z otrzymanej dotacji od Wojewody Świętokrzyskiego w ramach zadań ochrony ludności i obrony cywilnej
- Zakup i dostawa 62 zestawów ubrań specjalnych strażackich.
- Dostawa środków ochrony indywidualnej dla druhów ochotniczych straży pożarnych
- Zakup sprzętu specjalistycznego dla jednostki OSP w Młochowie
więcej: Peleryny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





