eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostróda › REMONT DROGI POWIATOWEJ NR 1235 N SMYKÓWKO - KLONOWO

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-03-27

Ostróda: REMONT DROGI POWIATOWEJ NR 1235 N SMYKÓWKO - KLONOWO
Numer ogłoszenia: 65507 - 2014; data zamieszczenia: 27.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 35205 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Ostródzki z siedzibą w Ostródzie, ul. Jana III Sobieskiego 5, 14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6429800, faks 089 6429817.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT DROGI POWIATOWEJ NR 1235 N SMYKÓWKO - KLONOWO.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Droga powiatowa Nr 1235N Smykówko - Klonowo jest drogą powiatową klasy L, dla której dopuszczalne obciążenie powinno wynosić 80 kN/oś, kategoria ruchu KR1-KR2. Na przedmiotowej drodze obowiązuje ograniczenie tonażu: w km 4+500 (obiekt mostowy) - znak B-18 zakaz wjazdu pojazdów o rzeczywistej masie całkowitej ponad 15 t m. Pietrzwałd. Zadanie obejmuje odcinek drogi w km 8+203 - 11+588, o długości 3,385 km. Zakres rzeczowy zadania obejmuje: poprawa równości i szorstkości nawierzchni poprzez wykonanie warstwy wiążącej 5 cm - 16 586,50 m2 i warstwy ścieralnej 4 cm - 16 248,00 m2- rozwiązania poprawiające nośność drogi; ułożenie nawierzchni na zjazdach (warstwa wiążąca i ścieralna) - 192,00 m2; utwardzenie nawierzchni zjazdów - 768,00 m2; utwardzenie nawierzchni zjazdów i ułożenie przepustów pod zjazdami - 192,00 m2; poprawa odwodnienia poprzez - oczyszczenie rowu z namułu z wyprofilowaniem skarp rowu - 1 040,00 m, - wykonanie ścieku ulicznego z kostki kamiennej - 1 300,00 m, wykonanie ścieku z elementów betonowych - 84 m, naprawę poboczy (ścinanie) i uzupełnienie kruszywem łamanym - 2 567,00 m2; poprawa bezpieczeństwa poprzez remont chodnika - 24,00 m2 i zatoki autobusowej - 52,50 m2; poprawa bezpieczeństwa poprzez ustawienie barier ochronnych - 120,00 m i ustawienie nowych znaków pionowych - 21 szt.; w ramach oznakowania poziomego: - na skrzyżowaniu z drogą wojewódzką Nr 537 zostanie wymalowana linia warunkowego zatrzymania P-13, - przejście dla pieszych m. Wysoka Wieś; wykonanie geodezji powykonawczej w ilości 1,000 kpl. Po przekazaniu terenu budowy Wykonawca zobowiązany jest do naprawy nowych ubytków w nawierzchni. Zamówienie należy wykonać zgodnie ze specyfikacją techniczną oraz kosztorysem ofertowym stanowiącym załącznik do SIWZ. Zamówienie jest dofinansowane w ramach programu wieloletniego pod nazwą Narodowy Program Przebudowy Dróg Lokalnych - Etap II Bezpieczeństwo - Dostępność - Rozwój. Przed podpisaniem protokołu końcowego odbioru robót Wykonawca umieści w miejscu wykonywania zadania 2 tablice pamiątkowe o wymiarach 70cm x 90 cm, zgodnie ze wskazaniami Zamawiającego. Tablice zostaną wykonane z blachy stalowej ocynkowanej, napisy oraz tło tablicy należy wykonać z folii nieodblaskowej. Po podpisaniu umowy (nie później niż w ciągu 7 dni roboczych od zawarcia umowy) należy przedłożyć zaopiniowany przez Powiatową Komendę Policji schemat tymczasowej organizacji ruchu na czas wykonywania przedmiotu zamówienia, w celu zaopiniowania i zatwierdzenia. Na okres trwania umowy na realizację zadania Wykonawca zobowiązany jest posiadać ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowe TUGA Spółka z o.o., ul. Przemysłowa 1, 82-100 Nowy Dwór Gdański, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2559901,81 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1689591,57

  • Oferta z najniższą ceną: 1689591,57 / Oferta z najwyższą ceną: 2941318,94

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.