eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bralin › Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w Bralinie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-04-30

Bralin: Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w Bralinie
Numer ogłoszenia: 65477 - 2013; data zamieszczenia: 30.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 27375 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bralin, Rynek 3, 63-640 Bralin, woj. wielkopolskie, tel. (062) 7811201, faks (062) 7811202.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w Bralinie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. . Zmówieniem objęta jest budowa trzech osobnych odcinków sieci kanalizacji sanitarnej, objętych trzema osobnymi dokumentacjami projektowo - kosztorysowymi i trzema osobnymi pozwoleniami na budowę: Lp.1 . opis : Budowa kanalizacji w kwartale ulic Leśnej i Wrocławskiej . . lokalizacja: strona zachodnio-północna Bralina. . pozwolenie na budowę: nr 143-10 z dnia 14.04.2010 r. wydane przez Starostę Kępińskiego . . tytuł projektu budowlanego: Projekt budowlany - Rozbudowy sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Bralin przy ul. Leśnej . . orientacyjny zakres: Rurociągi łącznie 2.352,5 mb; przepompownia 1szt. Hp=5,5m; N=1,7kW . . uwagi : Projekt jest realizowany z dofinansowaniem z środków unijnych umowa o przyznanie pomocy nr 00083-6921-UM1500120/10 w ramach działania podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej objętego PROW na lata 2007-2013 zawarta w dniu 26.09.2011r.;;;; L.p.2 . opis : Budowa kanalizacji przy ulic Wrocławskiej i Kępińskiej - strona południowa . lokalizacja: strona wschodnio-południowa Bralina . . pozwolenie na budowę: nr 142-10 z dnia 14.04.2010 r. wydane przez Starostę Kępińskiego . . tytuł projektu budowlanego: Projekt budowlany - Rozbudowy sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Bralin przy ul. Kępińskiej i Wrocławskiej. . orientacyjny zakres: Rurociągi łącznie 2.163,5 mb ; bez przepompowni . uwagi: Projekt jest realizowany z dofinansowaniem z środków unijnych - umowa j.w.;;;; L.p.3 . opis : Budowa kanalizacji w drodze gruntowej - działka nr 1034 . . lokalizacja: strona centralna północna Bralina . . pozwolenie na budowę: nr 12-2013 z dnia 16.01.2013 r. wydane przez Starostę Kępińskiego . . tytuł projektu budowlanego: Projekt budowlano-wykonawczy - Budowa kanalizacji sanitarnej na działce nr 1034 w miejscowości Bralin . . orientacyjny zakres: Rurociągi łącznie 137 mb; przepompownia 1szt. Hp=3,71m, N= 0,9 kW;;;; 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: : 1) Budowa kanalizacji w kwartale ulic Leśnej i Wrocławskiej . Kolektor grawitacyjny PVC DN 200; SDR34; SN8, dł.1557,5 mb; ; Przykanaliki PVC DN160 SDR34; SN8, dł.170,5 mb = 40szt.; ; Studnie betonowe fi 1000, szt.56; ; Studnie typu TEGRA fi 425, szt.26; ; Kolektor tłoczny PEHD 80; DN110; PN10; dł.624,5 mb; ; Kompletna pompownia ścieków 1 szt. fiwewn 1200mm; pompownia typu compakt w obudowie z kręgów betonowych fi 1800 mm, z pełną automatyką; Hstudni=5,24m Hp=5,5m; N=1,7kWx2; wraz z zagospodarowaniem i wyposażeniem terenu przepompowni; przyłącze kablowe WLZ; ; 2) Budowa kanalizacji przy ulic Wrocławskiej i Kępińskiej - strona południowa. Kolektor grawitacyjny PVC DN 200; SDR 34; SN8, dł.1764 mb; Przyłącza -PVC DN 160; SDR 34; SN8, dł.399,5 mb = 29szt.; Studnie betonowe fi 1000 szt.55; Studnie typu TEGRA fi 425 szt.17; 3) Budowa kanalizacji w drodze gruntowej - działka nr 1034 . Kolektor grawitacyjny PVC-U DN 200; SN-8; dł.97mb; ; Studnie betonowe fi 1000 szt.3; ; Przepompownia ścieków - z polimarabetonu 1szt. fiwewn1200mm; Hstudni=3,2m; Hp=3,71m; N=0,9kW x 2; ; Rurociąg tłoczny PEHD100; SDR17; PN10; DN63 dł.40mb . 4) Zamówieniem objęte są również: ;; a) zapewnienie kierownictwa budowy przez osoby uprawnione - wg wymogów Prawa budowlanego, oraz zapewnienie kierowników robót, jak określono we wzorze umowy,, b) zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej budowy na każdym jej etapie, w tym: wytyczenie obiektu w terenie, wskazanie granic gdyby zaszła taka konieczność, inwentaryzacja powykonawcza, sporządzenie map do celów projektowych na potrzeby opracowania projektu budowlanego zamiennego, gdyby zaszła taka konieczność,, c) zabezpieczenie bezpieczeństwa ruchu drogowego w czasie wykonywania robót, a w razie konieczności opracowanie projektu organizacji ruchu wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i zezwoleniami,, d) uzyskanie zezwolenia na prowadzenie robót przypadających w pasie dróg publicznych oraz terenów zamkniętych: w pasie drogowym dróg powiatowych, w pasie drogi gminnej, oraz uregulowanie wszelkich opłat naliczanych z tego tytułu,, e) odtworzenie nawierzchni wszelkich dróg, chodników, parkingów do stanu poprzedniego, odtworzenie do stanu poprzedniego zagospodarowanych terenów zielonych,, f) dopełnienie wszelkich zaleceń, czynności, powiadomień wynikających z wszystkich uzgodnień branżowych projektu, w tym czynności formalno-prawnych,, g) przeprowadzenie : - wszelkich wymaganych badań zagęszczenia gruntu i podłoża, - wszelkich robót i czynności związanych z odbiorem, badaniem przedmiotu odbioru, - rozruchu technologicznego przepompowni ścieków, - wszelkich robót i czynności związanych z przekazaniem do eksploatacji (w tym opracowanie instrukcji eksploatacji, przeszkolenie pracowników Zamawiającego obsługujących przepompownie), h) jeżeli zaszłaby taka konieczność - opracowanie projektu budowlanego zamiennego i uzyskanie zmiany pozwolenia na budowę (w części, w której dokonuje się odstępstw od zatwierdzonego projektu budowlanego, niezależnie od przyczyn takich odstępstw), w tym ponowne uzgodnienia i zezwolenia, których konieczność uzyskania wynikła z powodu odstępstw od zatwierdzonego projektu budowlanego, i) sporządzenie dokumentacji powykonawczej, j) przeprowadzenie w imieniu inwestora czynności zawiadomienia o zakończeniu budowy w PINB w Kępnie i odbioru zgodnie z art. 54, 57 Prawa budowlanego, a gdyby zaszła taka konieczność uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. 5) Przy realizacji robót budowlanych wykonawca zobowiązany jest do: a) wykonania wszelkich robót budowlano-montażowych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, b) przy wykopach na terenie pól i łąk: zdejmowania warstwy ziemi humusowej na odkład, przy zasypkach odtworzenie wierzchniej warstwy humusowej, c) wywóz nadmiaru urobku poza teren placu budowy, d) kompletnego wyposażenia i kompletnego zagospodarowania terenu przepompowni ścieków, e) włączenia wybudowanych odcinków w istniejącą sieć kanalizacyjną -zgodnie z projektem. Zamawiający wymaga udzielenia przez wykonawcę gwarancji na wykonane przez siebie roboty i użyte materiały na okres 3 lat licząc od daty odbioru końcowego. . 3. Termin wykonania zamówienia: Wymagane terminy realizacji. 1) termin zakończenia wszelkich robót budowlanych - 30 września 2013r., 2) termin ukończenia wszelkich procedur odbiorowych, przeprowadzenia odbioru końcowego i przekazania do eksploatacji całego przedsięwzięcia inwestycyjnego, w tym ukończenia czynności odbiorowych, których mowa w pkt B.3.4.j. SIWZ - do dnia 31 października 2013r..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.00 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45.23.24.23 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt jest realizowany z dofinansowaniem z środków unijnych - umowa o przyznanie pomocy nr 00083-6921-UM1500120/10 w ramach działania podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej objętego PROW na lata 2007-2013 zawarta w dniu 26.09.2011r. - dotyczy zadań określonych jako Lp. 1 i Lp. 2. (może dotyczyć również zadania Lp. 3).

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usług Sprzętowo-Transportowych s. c., ul. Fabryczna 4, 98-300 Wieluń, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2056952,49 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 985047,21

  • Oferta z najniższą ceną: 985047,21 / Oferta z najwyższą ceną: 1690680,44

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.