eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecinświadczenie usług serwisowych w zakresie naprawy



Ogłoszenie z dnia 2005-12-09

POZYCJA 65422

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Szczecin: świadczenie usług serwisowych w zakresie naprawy: modułów central telefonicznych DGT, aparatów telefonicznych DGT, zakończeń sieciowych NT 5230, multiplekserów NETX1100 oraz elementów wchodzących w skład systemu zarządzania centralami rozproszonymi i usługi serwisowe naprawy: modułów central telefon. DGT, aparatów telefon. DGT, zakończeń sieciowych NT 5230, multiplekserów NETX1100 oraz elementów wchodzących w skład systemu zarządzania centralami rozproszonymi i multiplekserami

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji, do kontaktów: Aneta Olkiewicz, ul. Małopolska 47, 70-515 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. (091) 8211479, 8211478, fax (091) 8211477 8215406, e-mail: zamowieniakwp@wp.pl, www.szczecin.kwp.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Komenda Wojewódzka Policji, Aneta Olkiewicz, ul. Małopolska 47, 70-515 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091-82-11-475, fax 091-82-11-477, e-mail: zamowieniakwp@wp.pl, www.szczecin.kwp.gov.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług serwisowych w zakresie naprawy: modułów central telefonicznych DGT, aparatów telefonicznych DGT, zakończeń sieciowych NT 5230, multiplekserów NETX1100 oraz elementów wchodzących w skład systemu zarządzania centralami rozproszonymi i usługi serwisowe naprawy: modułów central telefon. DGT, aparatów telefon. DGT, zakończeń sieciowych NT 5230, multiplekserów NETX1100 oraz elementów wchodzących w skład systemu zarządzania centralami rozproszonymi i multiplekserami. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do: a) Zapewnienia opieki serwisowej obejmującej: - telefoniczną pomoc serwisową wraz z możliwością zdalnego diagnozowania uszkodzeń modułów centrali i multiplekserów, - porady i konsultację, - instalację, modyfikację oraz upgrade oprogramowania centrali DGT oraz multiplekserów NETX1100 w ramach danej wersji, - zdalne wykonywanie programowych zmian konfiguracyjnych. b) Świadczenia usług serwisowych obejmujących: - naprawę pakietów (Wykonawca uwzględni w cenie koszty zużytych materiałów i części, czas pracy serwisu oraz koszt dostarczenia pakietów do serwisu i ich zwrotu po naprawie), - naprawę jednostek sterujących (Wykonawca uwzględni w cenie koszty zużytych materiałów i części, czas pracy serwisu oraz koszt dostarczenia pakietów do serwisu i ich zwrotu po naprawie), - naprawy systemu zarządzania centralami rozproszonymi i multiplekserami (Wykonawca uwzględni w cenie koszt dojazdu do miejsca realizacji oraz czas pracy serwisu), - naprawę aparatów cyfrowych DGT i zakończeń sieciowych ISDN (Wykonawca uwzględni w cenie koszty zużytych materiałów i części, czas pracy serwisu oraz koszt dostarczenia pakietów do serwisu i ich zwrotu po naprawie), - modyfikację oprogramowania centrali i multiplekserów (Wykonawca uwzględni w cenie koszt dojazdu do miejsca realizacji) Miejsce realizacji świadzconych usług : - KWP Szczecin 70-515 Szczecin ul. Małopolska 47, - KWP Szczecin -Zdroje 71-760 Szczecin ul. Batalionów Chłopskich 121, - KWP Szczecin 71-240 Szczecin ul. Wernyhory 5, - KMP Szczecin 70-227 Szczecin ul. Kaszubska 35, - KMP Świnoujście 72-600 Świnoujście ul. Krzywoustego 2a, - KMP Koszalin 75-009 Koszalin ul. Słowackiego 11, - KPP Drawsko Pomorskie 78-500 Drawsko Pom. ul. Obr. Westerplatte 3, - KPP Kołobrzeg 78-100 Kołobrzeg ul. Kilińskiego 20, - KPP Świdwin 78-300 Świdwin ul. Wojska Polskiego 18a, - KPP Police 72-010 Police, ul. Kasprowicza 3. - KPP Łobez 73-300 Łobez ul. Wojska Polskiego 2, - KP Szczecin - Śródmieście 70-515 Szczecin ul. Małopolska 15, - KP Szczecin - Niebuszewo 70-445 Szczecin ul. Jedności Narodowej 37 a, - KP Szczecin - Pogodno 70-260 Szczecin ul. Mickiewicza 153, - KP Szczecin - Nad Odrą 71-710 Szczecin ul. Bardzińska 1a, - KP Szczecin -Dąbie 70-812 Szczecin ul. Pomorska 15, - KP Szczecin -Międzyodrze 71-636 Szczecin ul. Energetyków 103, - KP Nowogard 72-200 Nowogard ul. Wojska Polskiego 9, - KP Chojna 74-500 Chojna ul. Roosvelta 1, - KP Dębno 74-400 Dębno ul. Kościuszki 7, - KP Połczyn Zdrój 78-320 Połczyn Zdrój ul. Świerczewskiego 12, - KP Barlinek 74-320 Barlinek, ul. Ogrodowa 8,. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Miejscem realizacji świadczonych usług są jednostki Policji wymienione w pkt.II.1.3. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.30.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi dotyczące komputerów osobistych, sprzętu biurowego, sprzętu telekomunikacyjnego i audiowizualnego Kod CPV wg słownika 2008: 50.30.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi dotyczące komputerów osobistych, sprzętu biurowego, sprzętu telekomunikacyjnego i audiowizualnego 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: powyżej 60.000 Euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 36;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 10.000,00 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Sporządzone przez wykonawcę oświadczenie dot.spełnienia warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności wystawione (lub uaktualnione) przez właściwy urząd nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków;Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 oraz w art.24ust.1pkt9 ustawy,wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków,Autoryzację na prace związane z ingerencją w system central DGT oraz multipleksery NETX1100, udzieloną przez producenta urządzeń, firmę - DGT Sp. z o.o. z siedzibą Straszyn ul. Młyńska 7- aktualną na dzień złożenia oferty oraz na okres obowiązywania umowy.Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gos.Informację z banku o wysokości posiadanych na podstawowym rachunku bankowym środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę nie niższą niż 200.000,-zł.Pełnomocnictwa osób podpisujących wniosek, jeśli prawo do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy nie wynika z dokumentów rejestracji firmy.Umowy regulujące współpracę podmiotów występujących wspólnie oraz dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika oraz jego zakres reprezentowania w przedmiotowym postępowaniu.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 10. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 09.01.2006. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 22.12.2005 godzina 11:30. 3.3) Termin związania ofertą: liczba miesięcy: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 22.12.2005, godzina 12:00, Zespół ds.Zamówień Publicznych KWP w Szczecinie ul. Małopolska 47, pok. 219.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 05.12.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.