eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ludwikowice Kłodzkie › prace z zakresu pozyskania drewna w Nadleśnictwie Jugów w roku 2007



Ogłoszenie z dnia 2006-12-29

POZYCJA 65413

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Ludwikowice Kłodzkie: prace z zakresu pozyskania drewna w Nadleśnictwie Jugów w roku 2007 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Nadleśnictwo Jugów, do kontaktów: mgr Ewa Foja, ul. Główna 149, 57-430 Ludwikowice Kłodzkie, tel. 074 8722452, fax 074 8722279, e-mail: biuro.jugow@wroclaw.lasy.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.wroclaw.lasy.gov.pl/jugow Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: Zarządca Mienia Skarbu Państwa; Inne:gospodarka leśna. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: prace z zakresu pozyskania drewna w Nadleśnictwie Jugów w roku 2007. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 2. Główne miejsce świadczenia usług: teren Nadleśnictwa Jugów. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług z zakresu pozyskania i zrywki drewna w Nadleśnictwie Jugów podzielonych na 10 części zwanych dalej pakietyami 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia i spełniają przynajmniej jeden z warunków: -w okresie ostatnich trzech lat (po roku 2003) wykonywali, w sposób należyty prace leśne na rzecz Nadleśnictwa Jugów lub na rzecz innych podmiotów gospodarczych prowadzących gospodarkę leśną, -podmioty gospodarcze, których właściciele posiadają wykształcenie leśne i przepracowali minimum jeden rok w Lasach Państwowych lub w zakładach usług leśnych 2) Posiadają niezbędny potencjał techniczny lub dysponują potencjałem cudzym (np. własność podwykonawcy) do wykonania zamówienia, tj. dysponują pilarkami spalinowymi i środkami zrywkowymi: -minimum jedna pilarka spalinowa na każde 1500 m3 drewna do pozyskania będącego przedmiotem oferty, -minimum jednym koniem lub ciągnikiem na każde 1500 m3 drewna do zrywki będącego przedmiotem oferty. 3) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. do prac z zakresu pozyskania drewna dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do pracy pilarką spalinową z zakresie ścinki drzew - 1 pilarz na każde 1500 m3 drewna do pozyskania będącego przedmiotem oferty 4) Znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają środki na rachunku bankowym lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 4000 zł. 5) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.20.00.00 - Usługi leśnictwa Kod CPV wg słownika 2008: 77.20.00.00 - Usługi leśnictwa Oryginalny kod CPV: 77.23.10.00 - Usługi gospodarki leśnej Kod CPV wg słownika 2008: 77.23.10.00 - Usługi gospodarki leśnej 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 1 900 684,75 PLN (wartość z podatkiem VAT) 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Pakiet Nr 1 P - 1010 PLN Pakiet Nr 2 P - 1340 PLN Pakiet Nr 3 P - 760 PLN Pakiet Nr 4 P - 1330 PLN Pakiet Nr 5 P - 1210 PLN Pakiet Nr 6 P - 960 PLN Pakiet Nr 7 P - 770 PLN Pakiet Nr 8 P - 910 PLN Pakiet Nr 9 P - 720 PLN Pakiet Nr 10 P - 550 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. Uiszczenie należnego wadium 2. Przedłożenie wymaganych dokumentów Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: spełnia/nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis lub wypis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat albo zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne ani społeczne albo zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składnia ofert. 6.Informacja banku, w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 7. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywały zamówienie posiadają wymagane uprawnienia tj. kserokopię uprawnień pilarzy do wykonywania pracy pilarką spalinowową w zakresie ścinki drzew 8. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia pilarek i środków zrywkowych. 9. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat (po roku 2003)usług z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie (np. referencje, kopie protokołów odbioru robót) lub świadectwo ukończenia szkoły leśnej i zaświadczenie o przepracowaniu minimum jednego roku w Lasach Państwowych albo w zakładzie usług leśnych 10. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywały zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji oraz zakresu wykonywanych przez nich czynności.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wroclaw.lasy.gov.pl/jugow. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.01.2007 godzina 09:55. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 22.01.2007, godzina 10:00, siedziba Nadleśnictwa Jugów, ul. Główna 149, Jugów, 57-450 Ludwikowice Kłodzkie.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 21.12.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Pakiet Nr 1P - Leśnictwo Świerki. 1) Krótki opis: Usługi z zakresu pozyskania i zrywki drewna w roku 2007 w leśnictwie Świerki. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00, 77.23.10.00. 3) Wielkość lub zakres: 195045,10 PLN. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Pakiet Nr 2P - leśnictwo Kalenica. 1) Krótki opis: Usługi z zakresu pozyskania i zrywki drewna w roku 2007 w leśnictwie Kalenica. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00, 77.23.10.00. 3) Wielkość lub zakres: 259668,50 PLN. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Pakiet Nr 3 - leśnictwo Zdrojowisko. 1) Krótki opis: Usługi z zakresu pozyskania i zrywki drewna w roku 2007 w leśnictwie Zdrojowisko. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00, 77.23.10.00. 3) Wielkość lub zakres: 146585,80 PLN. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: Pakiet Nr 4 - leśnictwo Przygórze. 1) Krótki opis: Usługi z zakresu pozyskania i zrywki drewna w roku 2007 w leśnictwie Przygórze. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00, 77.23.10.00. 3) Wielkość lub zakres: 256519,40 PLN. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: Pakiet Nr 5 - leśnictwo Nowa Wieś. 1) Krótki opis: Usługi z zakresu pozyskania i zrywki drewna w roku 2007 w leśnictwie Nowa Wieś. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00, 77.23.10.00. 3) Wielkość lub zakres: 233956,00 PLN. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 6 Nazwa: Pakiet Nr 6P - leśnictwo Ścinawka. 1) Krótki opis: Usługi z zakresu pozyskania i zrywki drewna w roku 2007 w leśnictwie Ścinawka. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00, 77.23.10.00. 3) Wielkość lub zakres: 185588,15 PLN. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 7 Nazwa: Pakiet Nr 7P - leśnictwo Bożków. 1) Krótki opis: Usługi z zakresu pozyskania i zrywki drewna w roku 2007 w leśnictwie Bożków. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00, 77.23.10.00. 3) Wielkość lub zakres: 148528,75 PLN. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 8 Nazwa: Pakiet Nr 8P - leśnictwo Czerwieńczyce. 1) Krótki opis: Usługi z zakresu pozyskania i zrywki drewna w roku 2007 w leśnictwie Czerwieńczyce. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00, 77.23.10.00. 3) Wielkość lub zakres: 175763,45 PLN. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 9 Nazwa: Pakiet Nr 9 - leśnictwo Wojbórz. 1) Krótki opis: Usługi z zakresu pozyskania i zrywki drewna w roku 2007 w leśnictwie Wojbórz. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00, 77.23.10.00. 3) Wielkość lub zakres: 137867,20 PLN. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 9 Nazwa: Pakiet Nr 10 - leśniictwo Słupiec. 1) Krótki opis: Usługi z zakresu pozyskania i zrywki drewna w roku 2007 w leśnictwie Słupiec. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00, 77.23.10.00. 3) Wielkość lub zakres: 105802,65 PLN. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.