Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-12-29
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: dostawy: wyrobów sojowych (NR SPRAWY 24/KWP/2006) Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Areszt Śledczy Warszawa Białołęka, do kontaktów: Olszewski Sławomir, Podleś Jacek, ul. Ciupagi 1, 03-016 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. + 48 22 3217650,3230210, 3217456, fax 022 8111537, e-mail: dop_as_bialoleka@sw.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): http://www.sw.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Wymiar sprawiedliwości. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawy: wyrobów sojowych (NR SPRAWY 24/KWP/2006). 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Areszt Śledczy w Warszawie Białołęce, 03-016 Warszawa ul. Ciupagi 1 - magazyn żywnościowy. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa: wyrobów sojowych w rodzaju, gramaturze i ilościach jak poniżej: Kotlet sojowy CPV15890000-3 / waga 1 szt. ok. 15-20 g, grubość ok. 10 mm opak. zbiorcze max 10 kg - ilość 1500 kg Kostka sojowa CPV 15890000-3 opak. zbiorcze max 20 kg - ilość 300 kg Granulat sojowy CPV 15890000-3opak. zbiorcze max 10 kg - ilość 1000 kg. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie wymaga się. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze Kod CPV wg słownika 2008: 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12 data rozpoczęcia: ok. od dnia 18.02.2007; lub data zakończenia: 17.02.2008
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wymagane wadium : Każda oferta powinna być zabezpieczona wadium o wartości : 500,00 zł (słownie złotych) pięćset 00/100 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Ustanawiają wtedy pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wymagania dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, zostanie wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia, na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w punkcie XI SIWZ. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane oświadczenia i dokumenty: Zawartość ofert W celu potwierdzenia, że wykonawca: - spełnia warunki, stawiane wykonawcom przez zamawiającego oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r z późn. zm. - Prawo zamówień publicznych oferta musi zawierać następujące dokumenty: a) Oświadczenie o spełnianiu przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w punkcie VIII, (art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r . z późn. zm. - Prawo zamówień publicznych) załącznik nr 2 załączone do SIWZ) b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). c) Dowód wpłacenia / wniesienia / wadium d) Prawidłowo wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ). e) Zatwierdzony przez Wykonawcę projekt UMOWY. (załącznik nr 3 do SIWZ) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt.: b, - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio , że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; (wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. (wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienia; (wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w ppkt. b, - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty muszą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zaświadczenia i informacje, których żąda zamawiający muszą być aktualne. Jeśli kopię dokumentu potwierdza Wykonawca, to kopia musi zawierać - oświadczenie "za zgodność z oryginałem" wraz z pieczątką imienną i podpisem lub pieczątką firmową i czytelnym podpisem, osoby lub osób uprawnionych do reprezentowania WYKONAWCY w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym i wymaganiami ustawowymi - co najmniej na jednej stronie tej kopii.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.sw.gov.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: Nie odpłatnie - Odbiór osobiście w siedzibie zamawiającego, budynek administracji pok. 31. Drogą pocztową - wykonawca pokrywa koszty przesyłki za zaliczeniem pocztowym. Pobranie ze strony internetowej : http://www.sw.gov.pl. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.01.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: 13.02.2007; okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 15.01.2007, godzina 10:30, Areszt Śledczy w Warszawie Białołęce 03-016 Warszawa ul. Ciupagi 1 , budynek administracji, II piętro, sala odpraw pok. nr 36.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 21.12.2006.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przedłużenie licencji Nutanix Cloud Infrastructure (NCI) Ultimate wraz z Security na istniejącej infrastrukturze Zamawiającego na potrzeby systemu Archiwum Dokumentów Elektronicznych (ADE)
- Wykonanie pomiarów ruchu na bieżące potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie w latach 2026 - 2028 - Badania prędkości chwilowej pojazdów i natężenia ruchu wraz ze strukturą rodzajową
- Pomiary ruchu na bieżące potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w latach 2026-2028 na ternie m.st. Warszawy
- Usługi doradcze dotyczące realizacji Projektu "Smart Geoportal" - wsparcie prawne
- Organizacja kompleksowej obsługi spotkania pn. Forum wiedzy Państwowej Inspekcji Sanitarnej.
- Wykonanie opracowania pt. Studium obsługi komunikacyjnej wschodniej części dzielnicy Białołęka
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Szkoły Podstawowej w Bratoszewicach na 2026 rok"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych -7 części (P80Gdańsk)
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w celu realizacji żywienia zbiorowego dla uczestników przedsięwzięć szkoleniowych w Ośrodku Szkoleniowo-Konferencyjnym w Lucieniu
- Dostawy artykułów spożywczych różnych, przypraw i ziół, oraz zup w proszku, cukru białego, tłuszczów, jaj kurzych do Szkoły Policji w Katowicach
- Dostawa produktów spożywczych i wód mineralnych
więcej: Różne produkty spożywcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





