Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-05-07
Leżajsk: Dostawa materiałów opatrunkowych
Numer ogłoszenia: 65385 - 2015; data zamieszczenia: 07.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Leśna 22, 37-300 Leżajsk, woj. podkarpackie, tel. 17 240 47 23, faks 17 240 47 23.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz-lezajsk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów opatrunkowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych z podziałem na 13 części.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
inne dokumenty
1) oświadczenie producenta potwierdzające chłonność zaoferowanych produktów - dotyczy Części nr 6 poz. 1 i 2; 2) oświadczenie, że Wykonawca na zaoferowane wyroby posiada ważne i aktualne dokumenty dopuszczające je do obrotu i używania zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107, poz. 679 z późn. zm.) i przedłoży je Zamawiającemu na każde jego żądanie; 3) oświadczenie, że zaoferowane wyroby będą posiadały napisy i etykiety w języku polskim; 4) oświadczenie, że zaoferowane wyroby w części nr 7 i 11 będą posiadały etykiety z odcinkami umożliwiającymi wklejenie do dokumentacji szpitalnej, zawierające pełną identyfikację wyrobu (LOT, data ważności, nr identyfikujący pakiet); 5) oświadczenie, że Wykonawca na zaoferowane wyroby w części nr 7 i 11 posiada zgłoszenie lub powiadomienie Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych wraz z wszystkimi załącznikami w klasie 2a reguła 7 oraz deklaracje zgodności i certyfikaty CE
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 98.00
- 2 - Termin dostawy towaru - 2.00
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje zmianę cen wskutek ustawowej zmiany stawki podatku VAT. W takim przypadku wynagrodzenie należne Wykonawcy podlega automatycznie waloryzacji odpowiednio o kwotę podatku VAT wynikającą ze stawki tego podatku, obowiązującą w chwili powstania obowiązku podatkowego, zaś cena netto pozostaje bez zmian. Zmiana wynagrodzenia w powyższym wypadku nie wymaga zawarcia aneksu do umowy, ale Wykonawca zobowiązany jest powiadomić o powyższym Zamawiającego stosownym pismem najpóźniej wraz z pierwszą fakturą zawierającą nową (zmienioną) stawkę podatku VAT. 2. W razie braku możliwości lub istotnych trudności w dostarczeniu wyrobów zawartych w umowie Zamawiający dopuszcza możliwość dostarczenia zamiennika, który posiada parametry takie same lub lepsze i w cenie nie wyższej niż w umowie po wcześniejszym uzgodnieniu z Kierownikiem Apteki Szpitalnej. 3. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie zmiany danych identyfikujących Wykonawcę i Zamawiającego
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz-lezajsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej,
Dział Zamówień Publicznych,
ul. Leśna 20, 37 - 300 Leżajsk.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.05.2015 godzina 09:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej, ul. Leśna 20, 37 - 300 Leżajsk, I piętro, pokój nr 10.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opaski gipsowe, gazy, lignina, kompresy gazowe, przylepce, paski do zamykania brzegów ran, opatrunki, wata opatrunkowa, podkład naturalny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98.00
- 2. Termin dostawy towaru - 2.00
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gaza jałowa, opaski podtrzymujące, opaski elastyczne, elastyczne siatki opatrunkowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98.00
- 2. Termin dostawy towaru - 2.00
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część nr 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Plastry, przylepce, opatrunek oczny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98.00
- 2. Termin dostawy towaru - 2.00
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część nr 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tampony wewnątrznosowe do tamowania krwotoków.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98.00
- 2. Termin dostawy towaru - 2.00
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część nr 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Siatki do zabiegów met. Lichtenstaina, protezy do korekcji, taśma do operacyjnego leczenia wysiłkowego nietrzymania moczu u kobiet, siatki ultralekkie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98.00
- 2. Termin dostawy towaru - 2.00
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Część nr 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pieluchomajtki dla dorosłych, podkłady higieniczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98.00
- 2. Termin dostawy towaru - 2.00
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Część nr 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do cewnikowania, zabiegowy, do wkłucia podpajęczynówkowego, do usuwania szwów, tupfery, kompresy, serwety, kocyk flanelowy, opatrunek.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98.00
- 2. Termin dostawy towaru - 2.00
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Część nr 8.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pieluchy dla niemowląt, chusteczki nawilżające dla niemowląt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98.00
- 2. Termin dostawy towaru - 2.00
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Część nr 9.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunki hydrożelowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98.00
- 2. Termin dostawy towaru - 2.00
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Część nr 10.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunki hydrowłókniste.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98.00
- 2. Termin dostawy towaru - 2.00
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Część nr 11.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompresy gazowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98.00
- 2. Termin dostawy towaru - 2.00
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Część nr 12.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98.00
- 2. Termin dostawy towaru - 2.00
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Część nr 13.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompresy, opatrunki hydrokolidowe, antybakteryjny, z włókien alginianów wapnia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98.00
- 2. Termin dostawy towaru - 2.00
INNE PRZETARGI Z LEŻAJSKA
- Dostawa mobilnych stacji uzdatniania wody w ramach OLiOC Gminy Leżajsk
- Dostawa sprzętu komputerowego
- "Dostawa fabrycznie nowej przyczepy rolniczej w ramach finansowania leasingiem operacyjnym z obowiązkiem wykupu."
- "Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego w ramach finansowania leasingiem operacyjnym z obowiązkiem wykupu."
- ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH NA RZECZ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH POWIATU LEŻAJSKIEGO W 2026 ROKU
- Dostawa systemu zamkniętego do pobierania krwi wraz z dzierżawą automatycznego czytnika do OB
więcej: przetargi w Leżajsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa materiałów opatrunkowych (2)
- Uzupełnienie zasobów i infrastruktury niezbędnej do realizacji zadań Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- "Dostawy środków opatrunkowych - uzupełnienie"
- Zakup i dostawa opatrunków i obłożeń operacyjnych
- Dostawa materiałów opatrunkowych oraz produktów do pielęgnacji skóry
- Dostawa sprzętu w ramach Projektu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej (3)
więcej: Opatrunki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





