eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Reskosukcesywne dostawy artykułów żywnościowych



Ogłoszenie z dnia 2006-12-29

POZYCJA 65384

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Resko: sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Dom Pomocy Społecznej, do kontaktów: Rychel Krzysztof, ul. Wojska Polskiego 40, 72-315 Resko, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3951830, fax 091 3951337, e-mail: dpsresko@gryfice.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): dps.resko.ibip.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: Pomoc społeczna pozostała z zakwaterowaniem; Ochrona socjalna. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Dom Pomocy Społecznej w Resku. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych w częściach: 1. Warzywa 2. Owoce i orzechy 3. Jaja 4. Mięso 5. Produkty mięsne 6. Filety rybne 7. Ziemniaki 8. Owoce i warzywa przetworzone 9. Surowe oleje 10. Tłuszcze jadalne 11. Mleko i śmietana 12. Masło 13. Produkty serowarskie 14. Produkty przemiału ziarna 15. Pieczywo świeże i wyroby piekarskie 16. Cukier i produkty pokrewne 17. Kakao, czekolady i wyroby cukiernicze 18. Produkty z ciasta makaronowego 19. Kawa, herbata 20. Różne produkty spożywcze (przyprawy) 21. Różne produkty spożywcze gdzie indziej niesklasyfikowane. Wykonawca może złożyć w prowadzonym postępowaniu wyłącznie jedną ofertę na jedną lub kilka części zamówienia. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych: Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.00.00.00 - Produkty spożywcze i napoje Kod CPV wg słownika 2008: 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: nie dotyczy 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, zgodny z wymogami HACCP, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Weryfikacja złożonych dokumentów, Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dokumentów i oświadczeń, jakie mają dostarczyć Wykonawcy: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert, b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy, stanowiące załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji, d) Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodne z art. 24 ust. 1 ustawy, stanowiące załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji, e) Pełnomocnictwo, jeżeli Wykonawcy działają przez pełnomocników lub osoby upoważnione, o ile z innych dokumentów nie wynika umocowanie do reprezentacji Wykonawcy, f) Koncesje, zezwolenie lub licencję na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: dps.resko.ibip.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.01.2007 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 04.01.2007, godzina 11:15, Dom Pomocy Społecznej w Resku.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 21.12.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych. 1) Krótki opis: Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych w częściach: 1. Warzywa 2. Owoce i orzechy 3. Jaja 4. Mięso 5. Produkty mięsne 6. Filety rybne 7. Ziemniaki 8. Owoce i warzywa przetworzone 9. Surowe oleje 10. Tłuszcze jadalne 11. Mleko i śmietana 12. Masło 13. Produkty serowarskie 14. Produkty przemiału ziarna 15. Pieczywo świeże i wyroby piekarskie 16. Cukier i produkty pokrewne 17. Kakao, czekolady i wyroby cukiernicze 18. Produkty z ciasta makaronowego 19. Kawa, herbata 20. Różne produkty spożywcze (przyprawy) 21. Różne produkty spożywcze gdzie indziej niesklasyfikowane. Wykonawca może złożyć w prowadzonym postępowaniu wyłącznie jedną ofertę na jedną lub kilka części zamówienia. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.