eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaUSŁUGĘ KOMPLEKSOWEGO SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ BIURA RZECZNIKA PRAW PACJENTA

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-01-10

Warszawa: USŁUGĘ KOMPLEKSOWEGO SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ BIURA RZECZNIKA PRAW PACJENTA
Numer ogłoszenia: 6537 - 2014; data zamieszczenia: 10.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Biuro Rzecznika Praw Pacjenta , ul. Młynarska 46, 01-171 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 532 82 16, faks 22 833 08 86.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bpp.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGĘ KOMPLEKSOWEGO SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ BIURA RZECZNIKA PRAW PACJENTA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej usługi sprzątania i utrzymania czystości w budynku siedziby Biura Rzecznika Praw Pacjenta przy ul. Młynarskiej 46 i 48 w Warszawie, o łącznej powierzchni 1.716,00 m2, w tym: pomieszczenia biurowe, klatki schodowe, schody, korytarze, sanitariaty, kuchnie, sala konferencyjna, pomieszczenia pomocnicze. Przedmiot zamówienia obejmuje sprzątanie pomieszczeń biurowych oraz pomocniczych w budynku Młynarska 48: piętro 2 oraz w budynku Młynarska 46: kondygnację -1, parter, 1 piętro, 2 piętro, dwa wejścia: główne i dodatkowe służbowe wejście na zaplecze budynku, schody wejściowe zewnętrzne do Biura, podjazd dla osób niepełnosprawnych. Budynki są połączone; pomiędzy budynkami można przemieszczać się bez wychodzenia na zewnątrz. Wykonawca będzie świadczył usługi przy zastosowaniu własnego sprzętu, materiałów oraz własnych środków czystości spełniających normy sanitarno - epidemiologiczne oraz posiadających atesty PZH. Usługi sprzątania będą świadczone w dniach pracy Zamawiającego, do godz. 8:00 i od godz. 16:00. W ramach zawartej umowy Wykonawca będzie wykonywał mycie okien (szyb, ram okiennych i parapetów) oraz mycie innych powierzchni szklanych w pomieszczeniach Zamawiającego (drzwi, ściany, elementy dachu, inne elementy szklane) o metrażu wynoszącym łącznie ok. 667m2. Wartość każdego zlecenia stanowić będzie iloczyn metrów kwadratowych umytych (zgodnie ze zleceniem) powierzchni szklanych oraz ryczałtowej ceny jednostkowej określonej w formularzu ofertowym (tabela B). W ramach zawartej umowy Wykonawca będzie wykonywał pranie wykładzin/dywanów w pomieszczeniach Zamawiającego o metrażu wynoszącym łącznie ok. 1.038 m2. Wartość każdego zlecenia stanowić będzie iloczyn metrów kwadratowych wypranych wykładzin/dywanów (zgodnie ze zleceniem) oraz ryczałtowej ceny jednostkowej określonej w formularzu ofertowym (tabela C). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym szczegółowy wymagany zakres prac, został określony w ZAŁĄCZNIKU 1 DO SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien 98.31.20.00 - Usługi czyszczenia wyrobów włókienniczych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 18.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: WADIUM NIE JEST WYMAGANE

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał lub wykonuje należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 usługi codziennego sprzątania z których każda: - była/jest wykonywana w obiektach biurowych; - była/jest świadczona dla jednego zleceniodawcy co najmniej 12 miesięcy, - całkowita wartość usług jest nie mniejszej niż 50.000,00 złotych (w skali 12 m-cy), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bpp.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 01-171 Warszawa, ul. Młynarska 46, pokój nr 4.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.01.2014 godzina 11:00, miejsce: Biuro Rzecznika Praw Pacjenta, 01-171 Warszawa, ul. Młynarska 46, kancelaria znajdująca się na parterze budynku, w godzinach 8.15 - 16.15.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.