eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grodzisk MazowieckiPrzedmiot zamówienia stanowi wykonanie projektów budowlanych przebudowy nawierzchni ulic na terenie miasta i gminy Grodzisk Mazowiecki. ZP-341/29/2010

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-24

Grodzisk Mazowiecki: Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie projektów budowlanych przebudowy nawierzchni ulic na terenie miasta i gminy Grodzisk Mazowiecki. ZP-341/29/2010
Numer ogłoszenia: 65361 - 2010; data zamieszczenia: 24.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Grodzisk Mazowiecki , ul. Kościuszki 32A, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 022 7555146, faks 022 7555327.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.grodzisk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie projektów budowlanych przebudowy nawierzchni ulic na terenie miasta i gminy Grodzisk Mazowiecki. ZP-341/29/2010.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie projektów budowlanych przebudowy nawierzchni ulic na terenie miasta i gminy Grodzisk Mazowiecki. Zamawiający dopuszcza składanie ofert w zakresie następujących części przedmiotu zamówienia: Część nr 1: Wykonanie projektu budowlanego przebudowy nawierzchni Alei Brzozowej w Książenicach Część nr 2: Wykonanie projektu budowlanego przebudowy nawierzchni drogi w Wólce Grodziskiej Część nr 3: Wykonanie projektu budowlanego przebudowy nawierzchni ulicy Okrzei, Kraszewskiego i ulicy Szwedzkiej w Grodzisku Mazowieckim Część nr 4: Wykonanie projektu budowlanego przebudowy nawierzchni ulicy Ziemiańskiej w Grodzisku Mazowieckim Część nr 5: Wykonanie projektu budowlanego przebudowy nawierzchni ulicy Sielskiej w Grodzisku Mazowieckim Część nr 6: Wykonanie projektu budowlanego przebudowy nawierzchni ulicy Szafirowej w Izdebnie Kościelnym Część nr 7: Wykonanie projektu budowlanego przebudowy nawierzchni ulicy Leśnej Polanki, Gwiezdnej i Zielonej Żabki w Maryninie Cześć nr 8: Wykonanie projektu budowlanego przebudowy nawierzchni ulicy Bocianiej w Grodzisku Mazowieckim Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Części II niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r.,, Nr 223, poz. 1655 z póź. zm.), stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 80.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Brak

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ; w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie to winno być podpisane albo przez Pełnomocnika ustanowionego przez tych Wykonawców do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielnie zamówienia, albo przez wszystkich wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia, Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia, o treści zgodnej z załącznikiem nr 6 do SIWZ;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla udokumentowania stosownego doświadczenia Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, bądź w okresie prowadzonej działalności, jeżeli jest on krótszy niż wskazany, wykonał dokumentację projektową nie mniej dwóch usług polegających na wykonaniu projektu drogowego (budowy/przebudowy/modernizacji) drogi klasy D lub wyższej o długości nie mniejszej niż 200 mb każda lub jednej usługi polegającej na wykonaniu projektu drogowego (budowy/przebudowy/modernizacji) drogi klasy D lub wyższej o długości nie mniejszej niż 500 mb. 3) oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane prawem uprawnienia- sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

w przypadku polegania Wykonawcy na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących do z nimi stosunków, Wykonawca taki na podstawie art. 26 ust.2b ustawy, winien dołączyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich): Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada również dokumenty dotyczącego tego podmiotu w zakresie wymaganym od Wykonawcy, określonym w pkt. 5.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia. Zmiana taka może nastąpić jedynie w przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od stron, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Okolicznościami takimi będą w szczególności: a) działania lub zaniechania osób trzecich (np. organów administracji publicznej i innych podmiotów uczestniczących w procedurze opiniowania i uchwalania), b) złożenie skargi lub wniosku do właściwych organów administracyjnych lub sądowych lub odwołania od ich rozstrzygnięcia, o ile będą mogły mieć wpływ na zmianę terminu realizacji, c) ograniczenia w dostępie do terenu objętego robotami, d) zmiany w uzbrojeniu i naniesieniach terenu w stosunku do danych w zasobach geodezyjnych, e) dłuższe niż 21 dni oczekiwanie na dokumenty formalne. 2. Zmiana, o której mowa w ust. 1 wymaga zgody Zamawiającego wyrażonej na piśmie. 3. Zamawiający dopuszcza zmianę wysokości wynagrodzenia wykonawcy w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.grodzisk.pl www.bip.grodzisk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski ul. Kościuszki 32A, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, pok. nr 206 II p..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.04.2010 godzina 11:00, miejsce: 1.Ofertę złożyć w siedzibie Zamawiającego, w sali obsługi mieszkańców na stanowisku ds. informacji lub nadesłać pocztą na adres Zamawiającego: Urząd Miejski ul. Kościuszki 32A, 05-825 Grodzisk Maz..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie projektu budowlanego przebudowy nawierzchni Alei Brzozowej w Książenicach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Al. Brzozowa w Książnicach (szacunkowa długość około 800 mb).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 80.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie projektu budowlanego przebudowy nawierzchni drogi w Wólce Grodziskiej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Droga w Wólce Grodziskiej (od istniejącej nakładki asfaltowej w kierunku południowym - szacunkowa długość około 500 mb).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 80.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie projektu budowlanego przebudowy nawierzchni ulicy Okrzei, Kraszewskiego i ulicy Szwedzkiej w Grodzisku Mazowieckim..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Okrzei , Kraszewskiego , Szwedzka w Grodzisku Maz. (ul. Szwedzka na odcinku od ul. Okrzei do ul. Bałtyckiej - szacunkowa długość około 830 mb).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 80.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonanie projektu budowlanego przebudowy nawierzchni ulicy Ziemiańskiej w Grodzisku Mazowieckim..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ulica Ziemiańska w Grodzisku Maz. (szacunkowa długość około 600 mb).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 80.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wykonanie projektu budowlanego przebudowy nawierzchni ulicy Sielskiej w Grodzisku Mazowieckim.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sielska w Grodzisku Maz. (szacunkowa długość około 200 mb).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 80.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wykonanie projektu budowlanego przebudowy nawierzchni ulicy Szafirowej w Izdebnie Kościelnym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szafirowa w Izdebnie Kościelnym (szacunkowa długość około 700 mb).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 80.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Wykonanie projektu budowlanego przebudowy nawierzchni ulicy Leśnej Polanki, Gwiezdnej i Zielonej Żabki w Maryninie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Leśnej Polanki , Gwiezdna , Zielonej Żabki w Maryninie (szacunkowa długość około 1000 mb).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 80.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Wykonanie projektu budowlanego przebudowy nawierzchni ulicy Bocianiej w Grodzisku Mazowieckim.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bociania w Grodzisku Maz (szacunkowa długość około 220 mb).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 80.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.