Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-03-24
Biała Podlaska: Dostawa wyrobów medycznych, odczynników i wyrobów dla potrzeb apteki. Sprawa znak: ZZP.3520/7/10
Numer ogłoszenia: 65283 - 2010; data zamieszczenia: 24.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Białej Podlaskiej , ul. Terebelska 57-65, 21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie, tel. 083 3428296, faks 083 3428297.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalbp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyrobów medycznych, odczynników i wyrobów dla potrzeb apteki. Sprawa znak: ZZP.3520/7/10.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wyrobów medycznych, odczynników i wyrobów dla potrzeb apteki w podziale na 17 części.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00-7, 33.19.25.00-7, 33.79.30.00-5, 33.14.16.25-7, 33.69.65.00-0, 33.12.41.30-5, 33.69.62.00-7, 33.69.66.00-1, 33.19.00.00-8, 33.60.00.00-6, 33.14.14.11-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 17.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1. Wypełniony formularz ofertowy zgodnie z załącznikiem nr 2 do niniejszej specyfikacji wraz z wypełnionymi formularzami cenowymi. 2. Dotyczy części nr 5 i 8: Oświadczenie Wykonawcy, że posiada karty charakterystyki substancji chemicznych i dostarczy je wraz z pierwszą dostawą do Zamawiającego (zgodnie z zapisem §4 pkt 4 zał. nr 1 do siw - projekt umowy), zgodnie z załącznikiem nr 7 do siwz. 3. Dotyczy części nr 3 poz. 1: Dokument potwierdzający, że oferowane wyroby są wyrobami medycznymi i są dopuszczone do obrotu i używania na terenie Polski zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 4. Oświadczenie, że wszystkie zaoferowane wyroby są dopuszczone do obrotu i używania na terenie Polski zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, zgodnie z załącznikiem nr 5 do siwz. W razie wątpliwości co do wiarygodności oświadczenia, zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania przedłożenia w wyznaczonym terminie stosownego dokumentu, dopuszczającego dany wyrób do obrotu. 5. Oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku wyboru jego oferty, przed zawarciem umowy dostarczy zamawiającemu dokumenty dopuszczające zaoferowane wyroby do obrotu i używania na terenie Polski, zgodnie z załącznikiem nr 6 do siwz.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 97
- 2 - Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 3
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz warunki zmian reguluje wzór umowy (załącznik nr 1 do siwz)
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalbp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na wniosek wykonawcy zamawiający udostępni siwz w formie papierowej, cena 20 zł, pok. 207 przy ul. Okopowej 3 lub za zaliczeniem pocztowym - cena 30 zł. Prośbę można przekazać na nr faksu 83/3428297.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.04.2010 godzina 11:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny, ul. Okopowa 3, pok. 105, 21-500 Biała Podlaska.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Termin zapłaty za zrealizowane dostawy nie może być krótszy niż 30 dni od dnia złożenia zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury. 2. Ceny jednostkowe, określone przez wykonawcę w formularzach cenowych nie wzrosną przez okres minimum 3 miesięcy od daty zawarcia umowy. 3. Wykonawca w sytuacji, gdy będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów (niezależnie od charakteru prawnego łączących ich stosunków) jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia i przedstawi w tym celu, w szczególności pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu przedmiotowego zamówienia..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wyroby jednorazowe do badań laboratoryjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyroby jednorazowe do badań laboratoryjnych - 19 poz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.25.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 97
- 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 3
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Szkiełka laboratoryjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkiełka laboratoryjne - 5 poz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.30.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 97
- 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 3
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wyroby jednorazowe do badań cytologicznych, wzierniki uszne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyroby jednorazowe do badań cytologicznych, wzierniki uszne - 4 poz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 97
- 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 3
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przyrząd do nakłucia jamy opłucnej, zestaw do biopsji wątroby.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przyrząd do nakłucia jamy opłucnej - 40 szt, zestaw do biopsji wątroby - 40 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.25-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 97
- 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 3
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Odczynniki do procedur laboratoryjnych i badań cytologicznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki do procedur laboratoryjnych i badań cytologicznych - 19 poz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 97
- 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 3
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Testy jakościowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Testy jakościowe - 7 poz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.30-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 97
- 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 3
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Diagnostyka kiły.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Diagnostyka kiły - 2 poz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.62.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 97
- 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 3
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Żele do elektroforezy białek do aparatu Becman System.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Żele do elektroforezy białek do aparatu Becman System - 3 poz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.66.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 97
- 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 3
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Akcesoria do mikrotomu saneczkowego firmy Medim typ Version DDM-P 025 S..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Akcesoria do mikrotomu saneczkowego firmy Medim typ.Version DDM-P 025 S - 4 poz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 97
- 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 3
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Wyroby do badań histopatologicznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyroby do badań histopatologicznych (kasetki) - 3 poz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 97
- 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 3
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Artykuły dla potrzeb apteki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Artykuły dla potrzeb apteki - 22 poz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 97
- 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 3
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pojemniki histopatologiczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pojemniki histopatologiczne - 8 poz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 97
- 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 3
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Wyroby jednorazowe do Pracowni Proktologicznej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyroby jednorazowe do Pracowni Proktologicznej: rurka sigmoidoskopowa - 200 szt; anoskop zabiegowy - 300 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 97
- 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 3
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Wyroby jednorazowe otolaryngologiczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyroby jednorazowe otolaryngologiczne - 5 poz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 97
- 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 3
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Wyroby jednorazowe do inhalatora Thomex MB.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyroby jednorazowe do inhalatora Thomex MB: ustniki - 800 szt, naczynka na lek - 2000 szt, maski do inhalacji dla dzieci/dla dorosłych - 200 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 97
- 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 3
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Wiadra na odpady serologiczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wiadra na odpady serologiczne - 700 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 97
- 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 3
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Ostrza do dermatomu i płytki nośne do preparowania skóry.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ostrza do dermatomu - 180 szt., płytki nośne do preparowania skóry - 140 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.11-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 97
- 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 3
INNE PRZETARGI Z BIAŁEJ PODLASKIEJ
- Sporządzenie planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego gminy Biała Podlaska wraz z niezbędnymi opracowaniami
- Wykonanie dokumentacji projektowej 22 wiat rowerowych wraz ze stojakami
- Remont nawierzchni dróg powiatowych
- Wykonanie dokumentacji projektowej 22 wiat rowerowych wraz ze stojakami
- Wykonanie robót remontowych w budynku Rektoratu oraz infrastruktury zewnętrznej przy budynkach: Rektoratu, Hali sportowej, Domu Studenta nr 1
- Remont budynku głównego oraz garaży w Filii SPR SPZOZ w Radzyniu Podlaskim a także budynku biurowego, szatni i budynku garażowego w siedzibie Stacji Pogotowia Ratunkowego SP ZOZ w Białej Podlaskiej
więcej: przetargi w Białej Podlaskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa produktów leczniczych, płynów i roztworów do infuzji
- Dostawa odczynników do immunochemii wraz z dzierżawą dwóch aparatów na okres 24 miesięcy
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do aparatury badawczej na podstawie umowy ramowej
- Zakup i dostawa produktów farmaceutycznych (programy lekowe, substancje czynne w chemioterapii, pozostałe leki)
- Zakup i dostawa Aparatu do diagnostyki urodynamicznej na potrzeby Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu
- Dostawa odczynników, materiałów zużywalnych i eksploatacyjnych do badań z zakresu immunologii transfuzjologicznej na okres 12 miesięcy
więcej: Produkty z tworzyw sztucznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.