Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-03-24
Opole: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń realizowanych w ramach projektu systemowego Podnoszenie kwalifikacji kadry pomocy i integracji społecznej w województwie opolskim. Poddziałanie 7.1.3. Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Numer ogłoszenia: 65234 - 2015; data zamieszczenia: 24.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Opolu , ul. Głogowska 25C, 45-315 Opole, woj. opolskie, tel. 077 44 152 50, faks 077 44 152 59.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rops-opole.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń realizowanych w ramach projektu systemowego Podnoszenie kwalifikacji kadry pomocy i integracji społecznej w województwie opolskim. Poddziałanie 7.1.3. Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń realizowanych w ramach projektu systemowego Podnoszenie kwalifikacji kadry pomocy i integracji społecznej w województwie opolskim. Poddziałanie 7.1.3. Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na następujące 7 części: Część 1 - Ustawa o ochronie danych osobowych i dostęp do informacji publicznej. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na organizacji i przeprowadzeniu szkolenia Ustawa o ochronie danych osobowych i dostęp do informacji publicznej dla max.30 osób (2 grupy po max. 15 osób). Część 2 - Zmiany w postępowaniu w sprawie nienależnie pobranych świadczeń rodzinnych w myśl obowiązujących przepisów. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na organizacji i przeprowadzeniu szkolenia Zmiany w postępowaniu w sprawie nienależnie pobranych świadczeń rodzinnych w myśl obowiązujących przepisów dla max.30 osób (2 grupy po max. 15 osób). Część 3 - Zamówienia publiczne poniżej 30 tyś euro po nowelizacji ustawy. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na organizacji i przeprowadzeniu szkolenia Zamówienia publiczne poniżej 30 tyś euro po nowelizacji ustawy dla max.15 osób (1 grupa). Część 4 - Praca z rodziną dotkniętą przemocą. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na organizacji i przeprowadzeniu szkolenia Praca z rodziną dotkniętą przemocą dla max.15 osób (1 grupa). Część 5 - Nowa metoda wykorzystywana w pracy socjalnej - coaching. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na organizacji i przeprowadzeniu szkolenia Nowa metoda wykorzystywana w pracy socjalnej - coaching dla max.30 osób (2 grupy po max.15 osób). Część 6 - Jak skutecznie pomagać osobom starszym. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na organizacji i przeprowadzeniu szkolenia Jak skutecznie pomagać osobom starszym dla max.30 osób (2 grupy po max. 15 osób). Część 7 - Mediacje rodzinne - poziom podstawowy. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na organizacji i przeprowadzeniu szkolenia Mediacje rodzinne - poziom podstawowy dla max.15 osób (1 grupa). Przedmioty zamówienia (części od 1 do 7) opisane są w załącznikach do SIWZ tj.: a) SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - cz. od 1 do cz. 7, b) ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWY - cz. od 1 do cz. 7, - które stanowią integralną część niniejszej SIWZ. Załączniki (cz. od 1 do cz. 2) pn. szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia zawierają: opis przedmiotu zamówienia, czas trwania i formę przeprowadzenia szkolenia, zakres oraz metody prowadzenia szkolenia, a także obowiązki Wykonawcy, specyfikację, standardy wyżywienia i podawania posiłków, standardy sal wykładowo - szkoleniowych, miejsce przeprowadzenia szkoleń, jak również pozostałe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia, uczestników, rekrutacji, materiałów szkoleniowych. Załączniki (cz. od 3 do cz. 7) pn. szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia zawierają: opis przedmiotu zamówienia, czas trwania i formę przeprowadzenia szkolenia, zakres oraz metody prowadzenia szkolenia, a także obowiązki Wykonawcy, standardy zakwaterowania, specyfikację, standardy wyżywienia i podawania posiłków, standardy sal wykładowo - szkoleniowych, miejsce przeprowadzenia szkoleń, jak również pozostałe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia, uczestników, rekrutacji, materiałów szkoleniowych. Zakres świadczenia wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80.51.00.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego 80.52.10.00 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych 55.10.00.00 - Usługi hotelarskie 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 19.06.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie oprócz Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 pkt. 1) ustawy, - na podstawie, którego przeprowadzi ocenę spełnienia warunku. Warunek będzie spełniony, jeżeli z oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, będzie wynikało, że Wykonawca spełnia przedmiotowy warunek
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w zakresie ww. warunku wykonawca zobowiązany jest do złożenia Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 pkt. 2) ustawy oraz: a) W zakresie części 1, 2,3,4,5 i 6: Zamawiający wymaga wykonania co najmniej trzech usług polegających na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkoleń wraz z obsługą administracyjną, noclegami, wyżywieniem i zapewnieniem sal szkoleniowych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (...), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie o wartości co najmniej 10.000,00 zł brutto każda wraz z dowodami (np. poświadczenie, referencje, protokoły odbioru itp.) potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie; b) W zakresie części 7 : Zamawiający wymaga wykonania co najmniej trzech usług polegających na zorganizowaniu i przeprowadzeniu min. 40- godzinnego cyklu szkoleniowego z mediacji rodzinnych, programowo zgodnych ze standardami szkolenia mediatorów Społecznej Rady ds. Alternatywnych Metod Rozwiązywania Konfliktów i Sporów przy Ministrze Sprawiedliwości wraz z obsługą administracyjną, noclegami, wyżywieniem i zapewnieniem sal szkoleniowych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (...), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie o wartości co najmniej 10.000,00 zł brutto każda wraz z dowodami (np. poświadczenie, referencje, protokoły odbioru itp.) potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Warunek będzie spełniony, jeżeli z oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz z wykazu usług dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu, będzie wynikało, że Wykonawca spełnia przedmiotowy warunek. Na każdą część składa się osobny wykaz.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w zakresie ww. warunku Wykonawca zobowiązany jest do złożenia Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 pkt. 3) ustawy Warunek będzie spełniony, jeżeli z oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu będzie wynikało, że Wykonawca spełnia przedmiotowy warunek.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w zakresie ww. warunku wykonawca zobowiązany jest do złożenia Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 pkt. 3) ustawy oraz: OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TEGO WARUNKU: odnośnie posiadania konkretnych kwalifikacji zawodowych w zakresie przedmiotu zamówienia. Dotyczy wyłącznie części 7: - Mediacje rodzinne - Zamawiający wymaga, aby osoba/y prowadząca/e szkolenie z zakresu mediacji rodzinnych, posiadały kwalifikacje mediatora rodzinnego programowo zgodne ze standardami szkolenia mediatorów Społecznej Rady ds. Alternatywnych Metod Rozwiązywania Konfliktów i Sporów przy Ministrze Sprawiedliwości OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TEGO WARUNKU: odnośnie wykształcenia w zakresie przedmiotu zamówienia - Zamawiający wymaga wykazania się osobami i podmiotami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich wykształcenia. Dotyczy części od 1 do 7 - wymagane jest wykształcenie wyższe osób prowadzących szkolenia. OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TEGO WARUNKU: odnośnie doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wymienionych w przedmiocie zamówienia): a) Dotyczy części 1,2 i 3: Zamawiający wymaga wykazania się: - 1 osobą/dla każdej części zamówienia (trenerem), która będzie prowadzić szkolenie, która posiada min. 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń, w postaci przeprowadzonych co najmniej 10 szkoleń, (z zakresu adekwatnej części zamówienia tj. 1,2 i 3 - odrębnie) odpowiadających swoim rodzajem (tematyką szkolenia) szkoleniu objętemu cz.1,2 i 3 lub w zakresie części nr 1 jest/była zatrudniona min. 2 lata na stanowisku pracy związanym ze stosowaniem ustawy o ochronie danych osobowych i dostępem do informacji publicznej, w zakresie części nr 2 jest/była zatrudniona min. 2 lata na stanowisku związanym stanowisku pracy związanym z obsługą nienależnie pobranych świadczeń rodzinnych, w zakresie części nr 3 jest/była zatrudniona min. 2 lata na stanowisku związanym stanowisku pracy związanym z prowadzeniem postępowań o udzielnie zamówień publicznych w rybie ustawy prawo zamówień publicznych - min. 1 osobą (dla każdej części odrębnie tj. cz.1,2 i 3), która będzie zajmowała się organizacją oraz obsługą administracyjną szkoleń, posiadającą co najmniej 2 - letnie doświadczenie w tym zakresie. b) Dotyczy części 4 : Zamawiający wymaga wykazania się - 1 osobą/trenerem, która posiada min. 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z jednoczesnym posiadaniem doświadczenia w prowadzeniu szkoleń, polegającego na przeprowadzeniu min. 10 szkoleń z zakresu problematyki przemocy lub jest/była zatrudniona min. 2 lata na stanowisku związanym z pracą z rodziną dotkniętą przemocą. - min. 1 osobą, która będzie zajmowała się organizacją oraz obsługą administracyjną szkolenia, posiadającą co najmniej 2 - letnie doświadczenie w tym zakresie c) Dotyczy części 5 : Zamawiający wymaga wykazania się - 1 osobą/trenerem, która posiada min. 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z jednoczesnym posiadaniem doświadczenia w prowadzeniu szkoleń dla kadry integracji i pomocy społecznej polegającego na przeprowadzeniu min. 10 szkoleń z zakresu coachingu lub jest/była zatrudniona min. 2 lata na stanowisku coacha, - min. 1 osobą, która będzie zajmowała się organizacją oraz obsługą administracyjną szkolenia, posiadającą co najmniej 2 - letnie doświadczenie w tym zakresie d) Dotyczy części 6 : Zamawiający wymaga wykazania się - 1 osobą/trenerem, która posiada min. 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z jednoczesnym posiadaniem doświadczenia w prowadzeniu szkoleń polegającego na przeprowadzeniu min. 10 szkoleń z tematyki dotyczącej starości/starzenia się lub jest/była zatrudniona min. 2 lata na stanowisku związanym z pracą z osobami starszymi lub jest/była wykładowcą akademickim w zakresie gerontologii lub podobnych przedmiotów, - min. 1 osobą, która będzie zajmowała się organizacją oraz obsługą administracyjną szkolenia, posiadającą co najmniej 2 - letnie doświadczenie w tym zakresie e) Dotyczy części 7: Zamawiający wymaga wykazania się: - min. 3 osobami (trenerami), posiadającymi min. 2-letnie doświadczenie w zakresie prowadzenia szkoleń z obszaru tematycznego dotyczącego mediacji rodzinnych, polegającego na przeprowadzeniu min. 10 szkoleń z tematyki dotyczącej mediacji rodzinnych lub/i posiadającymi min. 2 -letnie doświadczenie zawodowe w zakresie prowadzenia mediacji rodzinnych, - min. 1 osobą, która będzie zajmowała się organizacją oraz obsługą administracyjną szkolenia, posiadającą co najmniej 2 - letnie doświadczenie w tym zakresie. Na każdą część składa się osobny wykaz. Warunek będzie spełniony, jeżeli z oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz z wykazu osób, będzie wynikało, że Wykonawca spełnia przedmiotowy warunek.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza sposobu spełnienia warunku w tym zakresie oprócz oświadczenia o spełnieniu warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4) ustawy Prawo zamówień publicznych na podstawie, którego przeprowadzi ocenę spełnienia warunków. Warunek będzie spełniony, jeżeli z oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, będzie wynikało, że Wykonawca spełnia przedmiotowy warunek
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Odnośnie polegania na potencjale innych podmiotów (jeśli dotyczy) - Wykonawca składa Pisemne zobowiązanie (oryginał) podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, wynikające z art. 26 ust. 2b Prawa zamówień publicznych. -pełnomocnictwo osoby - osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, - oraz stosowne pełnomocnictwo, o którym mowa w art. 23 ustawy, gdy Wykonawcy (dwa lub więcej podmiotów gospodarczych - konsorcja-przedsiębiorcy działający w ramach s.c.), wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia. - WYKAZ USŁUG dla potrzeb oceny w ramach kryterium Doświadczenie Wykonawcy - druk informacja - oświadczenia TAJEMNICA PRZEDSIĘBIORSTWA (jeśli dotyczy).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Doświadczenie Wykonawcy - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje następujące zmiany: a) zmniejszenie liczby uczestników szkoleń, o którym mowa w §1 ust. 1, co może być spowodowane brakiem zgłoszeń w prowadzonym procesie rekrutacji, jak również przypadkami losowymi w szczególności choroby osoby, która zadeklarowała udział w szkoleniu, jednak w przypadku osób zatwierdzonych do uczestnictwa, a nieobecnych Wykonawca nie ponosi strat wynikających z tej nieobecności, b) zmianę terminu wykonania przedmiotu umowy ze względów organizacyjnych ze szczególnym uwzględnieniem konieczności przedłużenia rekrutacji. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy także w przypadkach, gdy: a) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, b) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi realizację projektu, w ramach którego realizowane jest zamówienie, c) wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rops-opole.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Opolu (w skrócie ROPS), ul. Głogowska 25 C 45-315 Opole, Sekretariat pok. 15.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2015 godzina 11:00, miejsce: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Opolu (w skrócie ROPS), ul. Głogowska 25 C 45-315 Opole, Sekretariat pok. 15.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu systemowego Podnoszenie kwalifikacji kadry pomocy i integracji społecznej w województwie opolskim. Poddziałanie 7.1.3. Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Zakup i dostawa koncentratów do hemodializ na bieżące potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu.
- Remont nawierzchni jezdni w ciągu drogi krajowej ul. Powstańców Warszawskich w Opolu.
- Remont pomieszczeń piwnicznych w budynku administracyjno-dydaktycznym Opolskiego Centrum Edukacji przy ul. Dubois 36.
- Remont pokrycia dachowego w Centrum Mandatowym w Nysie (II)
- Dostawa pierwszego wyposażenia Domu Pomocy Społecznej w Opolu (...) - wyposażenie kuchni, wyposażenie medyczne i rehabilitacyjne, wyposażenie do sprzątania, warsztatu i ogrodu, wyposażenie biurowe
- Dostawa odczynników chemicznych i laboratoryjnych.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług przez specjalistów w ramach zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego
- Świadczenie usług hotelarskich i gastronomicznych wraz z udostępnieniem sali konferencyjnej 22 dorocznego spotkania organizacyjnego pracy polskiego FADN oraz 20-lecia polskiego FADN
- Świadczenie usługi zabezpieczenia ratowniczego i prowadzenie zajęć nauki pływania na krytej pływalni przy ul. Koszarowej we Wrześni
- Świadczenie usług cateringowych w trakcie szkoleń organizowanych w ramach interwencji I.14.1 Doskonalenie zawodowe rolników - moduł 1 Szkolenia podstawowe dla rolników (I 14.1.1) - II etap.
- Obsługa Szkolenia Doskonalenie Audytowania w ramach Systemu KZR INiG organizowanego przez Instytut Nafty i Gazu - Państwowy Instytut Badawczy w dniach 12-13 grudnia 2024 r.
- Usługa organizacji wycieczek/atrakcji integracyjnych dla uczestników Gminnego Klubu Seniora w Trzcianie i Dziennego Domu Pomocy w Bratkowicach
więcej: Usługi hotelarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.