eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa nożyków jednorazowych do zgrzewarek do sterylnego łączenia drenów typ TSCD Termo Sterole Tubing Walder firmy Terumo

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-04-22

Wrocław: Dostawa nożyków jednorazowych do zgrzewarek do sterylnego łączenia drenów typ TSCD Termo Sterole Tubing Walder firmy Terumo.
Numer ogłoszenia: 65203 - 2009; data zamieszczenia: 22.04.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 77926 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa we Wrocławiu, ul. Czerwonego Krzyża 5/9, Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3715810, faks 071 3281713.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa nożyków jednorazowych do zgrzewarek do sterylnego łączenia drenów typ TSCD Termo Sterole Tubing Walder firmy Terumo..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: dostawa nożyków jednorazowych do zgrzewarek do sterylnego łączenia drenów typ TSCD Termo Sterole Tubing Walder firmy Terumo. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.: Przedmiot zamówienia powinien spełniać nsp. wymagania: a) pakowany w kasecie zbiorczej, b) nożyki będą wykorzystywane w zgrzewarkach typu: - SC - 201AH TSCD Termo Sterole Tubing Walder firmy Terumo oraz - SC - 203AH TSCD Termo Sterole Tubing Walder firmy Terumo w związku z czym muszą być kompatybilne ze wskazanymi urządzeniami. c) ilość docelowa dostawy dla całości przedmiotu umowy - 36.820 szt. 3. Wymagania techniczne i jakościowe: a) wszystkie rzeczy stanowiące przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe, kompletne i pochodzić z bieżącej produkcji, b) dostarczona dokumentacja użytkowa musi być napisana w języku polskim, c) każda partia dostarczonego przedmiotu zamówienia musi mieć termin ważności widoczny na opakowaniu - nie krótszy niż 12 miesięcy od dnia dostarczenia partii do magazynu Zamawiającego, d) oferowane przedmioty muszą być oznakowane CE zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, e) każda seria dostarczonego przedmiotu zamówienia będzie mieć w momencie dostawy świadectwo zgodności tj. potwierdzenie dopuszczenia każdej serii do obrotu (certyfikat serii). 4.Wymagany termin realizacji zamówienia: a) od dnia podpisania umowy Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć przedmiot umowy do siedziby Zamawiającego zamówiony (pisemnie lub telefonicznie) w terminie do 3 dni od daty pisemnego lub telefonicznego zamówienia, a w wyjątkowych przypadkach dostawa na cito - do 12 godzin od złożenia zamówienia. b) Dostawa przedmiotu zamówienia w miesięcznych partiach, przez kolejnych 12 miesięcy od daty podpisania umowy z wybranym Wykonawcą, c) Umowa z wybranym wykonawcą zostanie zawarta na okres 12 miesięcy licząc od daty jej podpisania. 5. Transport przedmiotu zamówienia zapewniony przez Wykonawcę, w warunkach odpowiednich dla przedmiotu zamówienia, do magazynu Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa we Wrocławiu. 6. Termin płatności: za każdą dostawę, wykonaną zgodnie z umową wynosi 30 dni od daty dostawy i otrzymania faktury VAT. 7. Gwarancja: a) Wykonawca udzieli co najmniej 12 - miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia, liczony od daty dostawy danej partii towaru do siedziby Zamawiającego. W przypadku stwierdzenia wad przez Zamawiającego, Wykonawca dostarczy Zamawiającemu nieodpłatnie nowy towar, wolny od wad, zgodny ze złożoną ofertą..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 478660.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.04.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • COLOR TRADING Sp. z o. o., ul. Żołny 40, 02-815 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 478660.00
  • Oferta z najniższą ceną: 478660.00 oferta z najwyższą ceną: 478660.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.