Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-03-22
Warszawa: Dostawa urządzeń kontrolno-pomiarowych i badawczych
Numer ogłoszenia: 65198 - 2016; data zamieszczenia: 22.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
| V | zamówienia publicznego |
| zawarcia umowy ramowej | |
| ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Transportowy Dozór Techniczny , ul. Chałubińskiego 8, 00-613 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 4902902, faks 22 830 00 62.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.tdt.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń kontrolno-pomiarowych i badawczych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń kontrolno-pomiarowych i badawczych dla potrzeb Transportowego Dozoru Technicznego. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych - liczba części - 9.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.30.00.00-8, 38.40.00.00-9, 38.50.00.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 70.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, o którym mowa w rozdziale VI pkt 1 ppkt 1) SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, o którym mowa w rozdziale VI pkt 1 ppkt 1) SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, o którym mowa w rozdziale VI pkt 1 ppkt 1) SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, o którym mowa w rozdziale VI pkt 1 ppkt 1) SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, o którym mowa w rozdziale VI pkt 1 ppkt 1) SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
2) Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Termin wykonania zamówienia - 10
IV.2.2)
| przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1)w zakresie aktualizacji danych Wykonawcy; 2)w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawa, odnoszących się do niniejszego zamówienia; 3)w przypadku wystąpienia wszelkich obiektywnych zmian, niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu Umowy, jeżeli taka zmiana leży w interesie publicznym; 4)wycofania z rynku lub zaprzestania produkcji zaoferowanego przez Wykonawcę urządzenia. W takiej sytuacji Zamawiający może wyrazić zgodę na zamianę urządzenia będącego przedmiotem Umowy na inne, o lepszych bądź takich samych cechach, parametrach i funkcjonalności pod warunkiem, że Wykonawca wykaże fakt wycofania z rynku lub zaprzestania produkcji zaoferowanego urządzenia i uzyska akceptację propozycji zmiany. Zmiana urządzenia nie może spowodować zmiany ceny, terminu wykonania, okresu gwarancji oraz innych warunków realizacji zamówienia; 5)w przypadku wystąpienia siły wyższej, np.: wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.tdt.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Transportowy Dozór Techniczny
ul. Chałubińskiego 8, 00-613 Warszawa, 44 piętro, kancelaria, pokój 62.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2016 godzina 11:00, miejsce: Transportowy Dozór Techniczny ul. Chałubińskiego 8, 00-613 Warszawa, 44 piętro, kancelaria, pokój 62.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Grubościomierz ultradźwiękowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Grubościomierz ultradźwiękowy - 6 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.30.00.00-8, 38.40.00.00-9, 38.50.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin wykonania zamówienia - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Suwmiarki, przymiary wstęgowe i inne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dalmierz laserowy - 5 szt. Suwmiarka do lin - 9 szt. Suwmiarka elektroniczna - 12 szt. Głębokościomierz - 1 szt. Płytki wzorcowe - 1 szt. Przymiar wstęgowy długość przymiaru 3m. - 1 szt. Przymiar wstęgowy długość przymiaru 10m. - 20 szt. Przymiar wstęgowy długość przymiaru 20m. - 3 szt. Przymiar wstęgowy długość przymiaru 30m. - 2 szt. Przymiar liniowy - 14 szt. Spoinomierz - 5 szt. Kątomierz - 6 szt. Macka cyfrowa - 5 szt. Poziomica długość 600 mm. - 2 szt. Poziomica długość 1200 mm. - 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.30.00.00-8, 38.40.00.00-9, 38.50.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin wykonania zamówienia - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sprawdzian do pomiaru łańcuchów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprawdzian do pomiaru łańcuchów - 15 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.30.00.00-8, 38.40.00.00-9, 38.50.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin wykonania zamówienia - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Endoskopy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Endoskop średnica sondy do 4mm - 1 szt. Endoskop średnica sondy od 6 do 8mm - 3 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.30.00.00-8, 38.40.00.00-9, 38.50.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin wykonania zamówienia - 10
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Anemometr.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Anemometr - 4 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.30.00.00-8, 38.40.00.00-9, 38.50.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin wykonania zamówienia - 10
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Głowice do badań UT.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Głowica do badań UT przystosowana do badania wyrobów płaskich wg PN-EN 10160:2001 o grubościach w przedziale minimum 8-22 mm - 4 szt. Głowica do badań UT przystosowana do badania wyrobów płaskich wg PN-EN 10160:2001 o grubościach w przedziale minimum 16-70 mm - 2 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.30.00.00-8, 38.40.00.00-9, 38.50.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. termin wykonania zamówienia - 10
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Manometry.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Manometr elektroniczny -1 ÷ 2 bar - 10 szt. Manometr elektroniczny -1 ÷ 10 bar - 3 szt. Manometr elektroniczny 0 ÷ 2 bar - 2 szt. Manometr elektroniczny 0 ÷ 10 bar - 8 szt. Manometr elektroniczny 0 ÷ 20 bar - 8 szt. Manometr elektroniczny 0 ÷ 50 bar - 27 szt. Manometr elektroniczny 0 ÷ 160 bar - 6 szt. Manometr elektroniczny 0 ÷ 400 bar - 7 szt. Manometr elektroniczny 0 ÷ 600 bar - 1 szt. Manometr - analogowy - 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.30.00.00-8, 38.40.00.00-9, 38.50.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin wykonania zamówienia - 10
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Wzorce grubości.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wzorzec grubości Wzorzec stalowy - 11 szt. Wzorzec grubości Wzorzec aluminiowy - 5 szt. Wzorzec grubości Wzorzec ze stali nierdzewnej - 13 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.30.00.00-8, 38.40.00.00-9, 38.50.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin wykonania zamówienia - 10
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Eksplozymetr.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Eksplozymetr - 10 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.30.00.00-8, 38.40.00.00-9, 38.50.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin wykonania zamówienia - 10
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont drogi wojewódzkiej nr 731 na odcinku od km 0+000 do km 2+274 na terenie gminy Góra Kalwaria, powiat piaseczyński i gminy Warka, powiat grójecki,województwo mazowieckie - nr postępowania 287/25
- Świadczenie usług transportu drogowego.
- Świadczenie usług wsparcia technicznego dla Działu Informatycznego Muzeum Narodowego w Warszawie
- Wykonanie robót remontowo budowlanych w kwaterach/lokalach mieszkalnych w zasobie OReg AMW Zielona Góra związane ze zmianą lokatora
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Świadczenie usług sportowo-rekreacyjnych dla pracowników UTK na podstawie abonamentów, uprawniające do korzystania z zajęć sportowo-rekreacyjnych o zróżnicowanym charakterze
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SZP/243-345/2025 Dostawa dwusilnikowego, zintegrowanego środowiska do badań nad sterowaniem układów energoelektronicznch
- Dostawa kriogenicznego młynka do ultra małych ilości próbek wraz z instalacją oraz przeszkoleniem pracowników w zakresie obsługi na potrzeby Wydziału Biotechnologii Uniwersytetu Wrocławskiego
- Sprzedaż i dostarczenie aparatury laboratoryjnej w podziale na 2 części
- Dostawa wyposażenia dla pracowni biologii molekularnej, immunologii oraz genetyki na potrzeby Wydziału Lekarskiego i Nauk o Zdrowiu Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego do zajęć dydaktycznych na potrzeby jednostek Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego: spektrofotometr część I i II
więcej: Przyrządy do pomiaru »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





