Ogłoszenie z dnia 2005-12-08
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: systemy implantów ślimakowych wielokanałowych Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Instytut Fizjologii i Patologii Słuchu, do kontaktów: mgr Jerzy Mazur, ul. Pstrowskiego 1, 01-943 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8356670, fax 022 8355214, e-mail: sekretariat@ifps.org.pl, www.ifps.org.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: systemy implantów ślimakowych wielokanałowych. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Zamawiane Systemy Implantu ślimakowego jest elektroniczną protezą słuchu przeznaczoną do stosowania w przypadkach całkowitej głuchoty, częściowej głuchoty oraz głębokiego ubytku słuchu u dorosłych i u dzieci Zasada działania systemu implantu ślimakowego polega na bezpośredniej stymulacji elektrycznej nerwu słuchowego w celu wywołania wrażenia słuchowego. System implantu ślimakowego złożony jest z części wewnętrznej - implantu, składającego się z odbiornika i stymulatora elektrycznego we wspólnej obudowie wraz z wiązką elektrod oraz z części zewnętrznej - cyfrowego, wielokanałowego procesora mowy. Część wewnętrzna jest wszczepiana operacyjnie: kapsuła implantu umieszczana jest w niszy w kości skroniowej i przykryta płatem skórnym, wiązka elektrod wprowadzana jest do ślimaka. Procesor mowy noszony jest przez pacjenta (najczęściej za uchem). Sygnał akustyczny przetwarzany jest przez procesor mowy na bodziec elektryczny, który przesyłany jest do implantu bezprzewodowo przez skórę za pośrednictwem części procesora mowy zwanej transmiterem. Jest on utrzymywany w prawidłowym położeniu na głowie pacjenta dzięki sile przyciągania magnesów znajdujących się w implancie i transmiterze. Bodziec elektryczny przesyłany jest następnie na elektrody stymulując elektrycznie nerw słuchowy w celu wywołania wrażenia słuchowego. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Instytut Fizjologii i Patologii Słuchu 01-943 Warszawa, ul. Pstrowskiego 1, województwo mazowieckie, Polska. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.18.52.00 - Implanty ślimakowe Kod CPV wg słownika 2008: 33.18.52.00 - Implanty ślimakowe 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: 1. System implantów ślimakowych wielokanałowych - w liczbie 10 kpl. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 30;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium : 20.000,00 PLN; Gwarancja: minimum 120 miesiący na część wewnętrzną, minimum 60 miesięcy na część zewnętrzna. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Oświadczenie oraz dokumenty potwierdzające przez Wykonawcę spełnienie warunków określonych w art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Instrukcję sporządzania wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym, można odebrać osobiście lub za zaliczeniem pocztowym w siedzibie zamawiającego: 01-943 Warszawa, ul. Pstrowskiego 1 pokój nr 25, I piętro - od chwili ukazania się niniejszego ogłoszenia. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków; 2. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sadowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. 3. aktualna informacja z Krajowego rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 (podmioty zbiorowe), wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków 4. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przyśpieszona ograniczona. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: Zachodzi pilna potrzeba wykonania zamówienia w związku z planowanymi na styczeń 2006 r. operacjami implantacji. 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: minimum: 5; maximum: 20. 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena - 60 % parametry techniczne - 40% Kolejność według znaczenia: Nie. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: IFPS/46/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 12.12.2005, cena - EUR. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 14.12.2005 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 15.12.2005. 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 28.12.2005, godzina 13:30, Instytut Fizjologii i Patologii Słuchu, ul. Pstrowskiego 1, Warszawa, sala konferencyjna.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 02.12.2005.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie i dostawa kalendarzy na rok 2026
- Przebudowa instalacji oświetleniowej w budynku siedziby Oddziału Regionalnego AMW w Krakowie
- Kompleksowa organizacja wydarzenia UDT - ZP-DS-58/25
- Monitoring przyrodniczy dla drogi ekspresowej S7 na odcinku od węzła Lotnisko do początku obwodnicy Grójca (km 0+000 -28+760,71)
- Organizacja szkoleń specjalistycznych z zakresu IT (z podziałem na 5 części)
- Druk i dostawa kalendarzy firmowych dla Urzędu Dozoru Technicznego, nr spr. ZP-DS-59/25
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.