eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dobra › BUDOWA WINDY ORAZ SCHODÓW ZEWN. O KONSTRUKCJI STALOWEJ WRAZ Z ROZBUDOWĄ I PRZEBUDOWĄ FRAGMENTU ISTNIEJACEGO BUDYNKU UŻYTECZNOSCI PUBLICZNEJ ORAZ WEWNETRZNEJ INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ realizowana w ramach projektu Likwidacja barier architektonicznych - podniesienie jakości życia osób niepełnosprawnych poprzez budowę windy w S.P.Z.P.O.Z w Dobrej.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-03-24

Dobra: BUDOWA WINDY ORAZ SCHODÓW ZEWN. O KONSTRUKCJI STALOWEJ WRAZ Z ROZBUDOWĄ I PRZEBUDOWĄ FRAGMENTU ISTNIEJACEGO BUDYNKU UŻYTECZNOSCI PUBLICZNEJ ORAZ WEWNETRZNEJ INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ realizowana w ramach projektu Likwidacja barier architektonicznych - podniesienie jakości życia osób niepełnosprawnych poprzez budowę windy w S.P.Z.P.O.Z w Dobrej.
Numer ogłoszenia: 65174 - 2015; data zamieszczenia: 24.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Podstawowej Opieki Zdrowotnej , Dobra 545, 34-642 Dobra, woj. małopolskie, tel. 018 3330011, faks 018 33344613.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA WINDY ORAZ SCHODÓW ZEWN. O KONSTRUKCJI STALOWEJ WRAZ Z ROZBUDOWĄ I PRZEBUDOWĄ FRAGMENTU ISTNIEJACEGO BUDYNKU UŻYTECZNOSCI PUBLICZNEJ ORAZ WEWNETRZNEJ INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ realizowana w ramach projektu Likwidacja barier architektonicznych - podniesienie jakości życia osób niepełnosprawnych poprzez budowę windy w S.P.Z.P.O.Z w Dobrej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: BUDOWA WINDY ORAZ SCHODÓW ZEWN. O KONSTRUKCJI STALOWEJ WRAZ Z ROZBUDOWĄ I PRZEBUDOWĄ FRAGMENTU ISTNIEJACEGO BUDYNKU UŻYTECZNOSCI PUBLICZNEJ ORAZ WEWNETRZNEJ INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ realizowana w ramach projektu Likwidacja barier architektonicznych - podniesienie jakości życia osób niepełnosprawnych poprzez budowę windy w S.P.Z.P.O.Z w Dobrej. Przedmiot zamówienia obejmuje : Prace Przygotowawcze, Budowa Szybu I Montaż Windy, Prace Instalacyjne - Elektryczne I Odgromowe, Uporządkowanie Terenu Budowy, Prace Budowlane i Wykończeniowe, Udział w badaniach i uzyskanie decyzji UDT dopuszczającej nowy dźwig do eksploatacji. W okresie udzielonej gwarancji utrzymywanie dźwigu we właściwej i stałej sprawności technicznej (z wyjątkiem postojów urządzeń niezbędnych do wykonania czynności konserwacyjnych i naprawczych) zgodnie z postanowieniami Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 29 października 2003 r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji niektórych urządzeń transportu bliskiego, na podstawie ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o Dozorze Technicznym (Dz. U. Nr 122, poz. 1321 z późn. zm.), w tym m.in. wykonywanie przeglądów konserwacyjnych podstawowych, wykonywanie przeglądów rocznych, prowadzenie wymaganych przepisami, pełnych dokumentacji technicznych przeglądów i konserwacji oraz wykonywanie pomiarów okresowych, prowadzenie całodobowego pogotowia dźwigowego we wszystkich dniach tygodnia i stawiennictwo na wezwanie telefoniczne Zamawiającego, w ciągu 1 godziny od otrzymania zgłoszenia, usuwanie na bieżąco awarii, usterek i innych nieprawidłowości w działaniu dźwigu, w tym również zgłaszane telefonicznie przez Zamawiającego drobne naprawy bieżące. Wykonywanie innych czynności i prac niezbędnych które według obowiązujących przepisów należy wykonać do prawidłowego funkcjonowania windy. Wymagane jest, aby zamawiany dźwig osobowy był dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Wykonawca winien przedstawić Zamawiającemu deklaracje zgodności dla zainstalowanych urządzeń, wystawione przez jednostkę notyfikowaną. Wykonawca winien uzyskać ostateczną decyzję o pozwoleniu na użytkowanie. Wymagany okres gwarancji jakości dla zamówienia - minimum 60 miesięcy (liczony od daty odbioru robót i dopuszczenia do użytkowania przez UDT). Wykonywanie napraw dźwigu wykraczających poza wyżej wymieniony zakres, będących następstwem niewłaściwego użytkowania, dewastacji i innych zdarzeń z winy użytkowników będzie zlecane każdorazowo przez Zamawiającego na podstawie przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych odrębną umową. Szczegółowy zakres robót zawiera przedmiar robót stanowiący załącznik nr 8 wraz ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, wyciągiem z projektu budowlanego oraz wytycznymi budowlanymi stanowiącymi załącznik nr 9.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.31.30.00 - Instalowanie wind i ruchomych schodów 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.31.31.00 - Instalowanie wind 42.41.61.00 - Windy 50.53.14.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji dźwigów .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.08.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowo warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończyli minimum dwie roboty ogólnobudowlane w tym jedna robota obejmująca budowę szybu wraz z montażem urządzenia dźwigowego, o wartości min. 100 000,00 zł brutto każda, wraz z potwierdzeniem ich należytego wykonania. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku wg formuły: spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonego w ofercie wykazu robót budowlanych wraz z załączonymi dowodami dotyczącymi najważniejszych robót potwierdzającymi, że wykonawca wykonał roboty w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowo warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wyznacza warunek posiadania co najmniej jednej osoby posiadającej odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w przedmiocie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku wg formuły: spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonego w ofercie wykazu osób, które potwierdza że wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku wg formuły: spełnia - nie spełnia, na podstawie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo, jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Cena może być zmieniona gdy Zamawiający ograniczy zakres zamówienia, wprowadzi zamienne rozwiązania lub materiały. Termin zakończenia może być zmieniony: a) jeżeli w trakcie budowy zaszła konieczność wykonania nieprzewidzianych robót lub zamawiający dokonał zmiany projektu, b) w razie wstrzymania budowy przez organ nadzoru budowlanego i inne ograny nadzoru, ale tylko po stwierdzeniu zaniedbań niezawinionych przez Wykonawcę, c) w razie konieczności uzupełnień lub wyjaśnień związanych z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie. Zmiana osób przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, na inne spełniające warunki określone w siwz i innych kluczowych dla realizacji umowy np. kierownika budowy, inspektora nadzoru, osób reprezentujących strony umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https://bip.malopolska.pl/ugdobra/Article/id,278514.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dobra 34-642 Dobra 233 pok. 11.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.04.2015 godzina 09:00, miejsce: W sekretariacie Urzędu Gminy Dobra, 34-642 Dobra 233.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie dofinansowane ze środków finansowych PFRON.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.