Ogłoszenie z dnia 2006-02-03
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: zakup 3 zestawów pojazdów z zabudową hakową o dopuszczalnej masie całkowitej do 26 ton z przyczepami do przewozu kontenerów i kontenerami dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania w m. st. Warszawie Sp. z o.o. Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania w m.st. Warszawie Sp. z o.o., do kontaktów: Jolanta Sztyk, ul. Obozowa 43, 01-161 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8362317, 6322533, fax 022 8364916, e-mail: wzmpo@poczta.internetdst.pl, www.mpo.com.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup 3 zestawów pojazdów z zabudową hakową o dopuszczalnej masie całkowitej do 26 ton z przyczepami do przewozu kontenerów i kontenerami dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania w m. st. Warszawie Sp. z o.o. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup 3 zestawów pojazdów z zabudową hakową o dopuszczalnej masie całkowitej do 26 ton z przyczepami do przewozu kontenerów i kontenerami dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania w m. st. Warszawie Sp. z o.o. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia znajdują się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania w m. st. Warszawie Sp. z o.o. - Warszawa. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: wartość zamówienia stanowiąca całkowite szacunkowe wynagrodzenie Wykonawcy zamówienia bez podatku od towarów i usług (VAT) - powyżej 130.000 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 119;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 14000,00 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Płatność za wykonaną dostawę nastąpi w ciągu 30 dni od daty doręczenia faktury VAT Zamawiającemu. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3) W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę, warunki określone w pkt. 2 musi spełniać każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę. 4) spełniają wymagania określone w SIWZ. 5) wniosą wadium w wymaganym terminie, wysokości i formie. 6) posiadają minimum 1 autoryzowaną przez producenta podwozi stację serwisową zapewniającą naprawy podwozi (gwarancyjne i pogwarancyjne), zlokalizowaną na terenie miasta st. Warszawy lub w odległości do 30 km od granic administracyjnych miasta wraz z podaniem lokalizacji spełniającej powyższy warunek. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1) Dokumenty określone § 1 ust. 1,4,5,6 oraz § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1) Oświadczenie na formularzu zamieszczonym w SIWZ. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena - 95% Okres gwarancji podwozia - 5% Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: WP/Z/ 01 /06. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 23.03.2006, cena - 30 PLN. Warunki i sposób płatności: wpłata na konto nr 31 1140 1010 0000 3848 6000 1019(przed pobraniem specyfikacji)lub gotówką w kasie. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 23.03.2006 godzina 11:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 1. Barbara Sakowska 2. Remigiusz Majewski 3. Jolanta Sztyk 4. Zdzisław Druchliński 5. Jacek Augustyniak. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 23.03.2006, godzina 11:15, Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania w m. st. Warszawie Sp. z o.o.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 30.01.2006.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu medycznego do Wojskowego Instytutu Medycznego - PIB
- Dostawa mebli II dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie (ZP-117/2025)
- "Pozyskanie fabrycznie nowego pojazdu ciężarowego z adaptacją na cele wywrotki"
- Wyposażenie pracowni naukowej FabLab Czacha Dymi! w sprzęt do prowadzenia doświadczeń
- Dostawa sprzętu komputerowego dla FINA
- Dostawa monitorów na potrzeby funkcjonowania Instytutu Badawczego IDEAS (nr postępowania: 25/WNP-000014)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





