eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Wielkopolskiwykonanie przebudowy Komisariatu Policji w Gubinie - PIZ

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-12-28

POZYCJA 65159

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Gorzów Wielkopolski: wykonanie przebudowy Komisariatu Policji w Gubinie - PIZ Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Komenda Wojewódzka Policji, do kontaktów: Anna Kačmar - Lisowska, ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7211420, fax 095 7211455, e-mail: kwpgorzow@kgp.waw.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.policja.gorzow.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji w Gorzowie Wlkp Zespół ds. Zamówień Publicznych KWP w Gorzowie Wlkp., Anna Kačmar - Lisowska, ul.Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wlkp., woj. lubuskie, tel. 095 7211441, fax 095 7211435, e-mail: kwp_gorzow.zamowienia@lubuska.policja.gov.pl, www.lubuska.policja.gov.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji w Gorzowie Wlkp Zespół ds. Zamówień Publicznych KWP w Gorzowie Wlkp., Anna Kačmar - Lisowska, ul.Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wlkp., woj. lubuskie, tel. 095 7211441, fax 095 7211435, e-mail: kwp_gorzow.zamowienia@lubuska.policja.gov.pl, www.lubuska.policja.gov.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Komenda Wojewódzka Policji w Gorzowie Wlkp Zespół ds. Zamówień Publicznych KWP w Gorzowie Wlkp., Anna Kačmar - Lisowska, ul.Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wlkp., woj. lubuskie, tel. 095 7211441, fax 095 7211435, e-mail: kwp_gorzow.zamowienia@lubuska.policja.gov.pl, www.lubuska.policja.gov.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: Policja; Porządek i bezpieczeństwo publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie przebudowy Komisariatu Policji w Gubinie - PIZ. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Komisariat Policji w Gubinie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia: a)Roboty Budowlane: rozbiórki, roboty murowe, tynki i okładziny ścienne, wymiana stolarki okiennej oraz drzwiowej wykonanie posadzek, roboty malarskie sufity podwieszane, zabudowa przejazdu, roboty zewnętrzne, podjazd dla osób niepełnosprawnych, elewacje - docieplenie b)Instalacje elektryczne wewnętrzne: tablice rozdzielcze i WLZ, instalacja oświetleniowa, instalacja gniazd, instalacja wyrównawcza, korytka kablowe, zasilanie urządzeń - centrala dyspozytorska, DIGIVIOCE, kurtyny powietrzne, drzwi rozsuwane, brama zewnętrzna, kamera zewnętrzna, instalacja interkomowa, instalacja monitoringu c)Instalaca wod-kan: instalacja wody, instalacja kanalizacji, tymczasowe zasilanie wodne, roboty demontażowe d)Instalacje centralnego ogrzewania i wentylacji: rurociągi, grzejniki, ogrzewanie podłogowe, wentylacja roboty demontażowe, zasilanie z węzła cieplnego e)Przebudowa urządzeń telekomunikacyjnych f)Przebudowa złącz kablowych NN Powierzchnia całkowita objęta remontem - 268,20 m2 Zamawiający będzie wymagał od Wykonawcy którego oferta zostanie wybrana wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny całkowitej podanej w jego ofercie. Wynagrodzenie za przedmiot zamówienia - ryczałtowe, z tym że Zamawiający będzie wymagał złożenia kosztorysu ofertowego z podaniem wskaźników cenotwórczych Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wymagany okres gwarancji: 36 m-cy Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania oferty wariantowej. Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających. Termin płatności faktury za wykonane roboty budowlane do 21 dni od dnia dostarczenia faktury VAT do siedziby Zamawiającego. Wymagany termin wykonania zamówienia: do końca 2007r. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wymagania techniczne oraz dokumenty potwierdzające spełnianie tych wymagań zostana określone w SIWZ Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postepowaniu zawiera Sekcja III.2 Warunki udziału w postepowaniu - Informacja o oświadczeniach i dokumentach jakie maja dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnainia warunków udziału w postepowaniu 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.61.11 - Posterunki policji Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.61.11 - Roboty budowlane w zakresie posterunków policji 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres robót jaki obejmuje przedmiot zamówienia został określony w pkt.II.1.5) Określenie przedmiotu zamówienia 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.12.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: nie dotyczy 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają łącznie następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; W przypadku Wykonawców występujących wspólnie warunek musi być spełniony przez każdego z występujących Wykonawców. 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; a) Wykonawca musi wykazać się, w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), należytą realizacją minimum 3 robót budowlanych zrealizowanych w 100% (1 robota budowlana zrealizowana w 100% = 2 zreal. w min.50%) o wartości nie mniejszej niż 700.000,00 PLN, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie warunek musi być spełniony wspólnie przez występujących Wykonawców b) Wykonawca musi dysponować osobami posiadającymi uprawnienia do realizacji przedmiotu zamówienia. -Kierownik Budowy- branża budowlana: musi posiadać uprawnienia konstrukcyjno budowlane w pełnym zakresie; -branża ogólnobudowlana - osoba odpowiedzialna musi posiadać uprawnienia budowlane w zakresie umożliwiającym wykonanie przedmiotu zamówienia -branża elektryczna - osoba odpowiedzialna musi posiadać uprawnienia elektryczne w zakresie umożliwiającym wykonanie przedmiotu zamówienia -branża sanitarna - osoba odpowiedzialna musi posiadać uprawnienia sanitarne w zakresie umożliwiającym wykonanie przedmiotu zamówienia W przypadku Wykonawców występujących wspólnie warunek musi być spełniony wspólnie przez występujących Wykonawców, z tym że Kierownikiem Budowy musi być przedstawiciel \Lidera3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Wykonawca musi wykazać się, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową umożliwiającą realizacje przedmiotu zamówienia. a) Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość min 700.000,00PLN. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie warunek musi być spełniony wspólnie przez występujących Wykonawców. 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art.24 ustawy P.z.p. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie warunek musi być spełniony przez każdego z występujących Wykonawców. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania powyższych warunków będzie odbywała się na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów zgodnie z \WYKAZEM WYMAGANYCH DOKUMENTÓW\ (WWD), który Zamawiający przekaże Wykonawcy na jego pisemny wniosek (wniosek można skierować do Zamawiającego faksem nr 095 7211435 lub e-mailem: kwp_gorzow.zamowienia@lubuska.policja.gov.pl.) Ocena wniosków - oparta będzie na ocenie spełnia / nie spełnia wszystkich warunków. Jeżeli ilość wniosków spełniających minimalne wymagania będzie większa niż 5, Zamawiający dokona oceny wniosków wg poniższych kryteriów: Kryterium doświadczenie - znaczenie 100%. Zamawiający przyzna: - 1 pkt - za wymagane minimum 3 roboty budowlane zrealizowane w 100% (lub 1 robota - 1 pkt - za każdą zrealizowaną w 100%, z należytą starannością, robotę budowlaną wykazaną ponad wymagane minimum - 0,5 pkt - za każdą robotę budowlaną posiadającą co najmniej 50% stopień realizacji, wykazaną ponad wymagane minimum W przypadku, gdy nie będzie można dokonać zakwalifikowania 5 wniosków, z uwagi na to, że 2 lub więcej wniosków uzyskało taką samą liczbę punktów, Zamawiający spośród tych wniosków wybierze te, których łączna wartość wykazanych zamówień będzie najwyższa. Zamawiający zaprosi do składania ofert wyłącznie tych Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu oraz zdobędą najwyższą liczbę punktów Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu przetargowym należy dołączyć: a) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r.(Dz. U. Nr 19 177, z późn. zm.) ( wzór załącznik nr 1 do WWD), b) w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być dołączone stosowne upoważnienie lub pełnomocnictwo określające zakres czynności do których jest umocowany; dokument należy sporządzić w formie zgodnej z przepisami prawa, w tym ustawy o opłacie skarbowej z dnia 9 września 2000r. (DZ.U. Nr 86 poz. 960 z późn. zm.,(wzór - zał. nr 2 do WWD); c) wykaz wykonanych robót budowlanych (wzór zał. nr 3 do WWD) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadający swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie(należy załączyć min 3 dokumenty potwierdzające należyte wykonanie wymienionych w wykazie robót bud.) Z wypełnionego wykazu i załączonych dokumentów (np.: listów referencyjnych) musi wynikać informacja o spełnianiu warunku postawionego w Opisie warunków udziału w postępowaniu pkt 2 lit a ;W przypadku Wykonawców występujących wspólnie, ze złożonych dokumentów musi wynikać, że wspólnie spełniają ten warunek. d) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, - (wzór zał. nr 4 do WWD); do wykazu należy załączyć aktualne dokumenty potwierdzające spełnianie warunku postawionego w Opisie warunków udziału w postępowaniu pkt 2 lit b) niniejszego ogłoszenia - zaświadczenia o posiadaniu wymienionych uprawnień oraz o przynależności do właściwych organów samorządu zawodowego. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie, ze złożonych dokumentów musi wynikać, że wspólnie spełniają ten warunek z tym że Kierownikiem Budowy musi być przedstawiciel \Liderae) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do rejestru działalności gospodarczej. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. f) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia g) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r.(Dz. U. Nr 19 poz. 177, z późn. zm.), w przypadku podmiotu zbiorowego również w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r.(Dz. U. Nr 19 poz. 177, z późn. zm.), wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; h) Oświadczenie o posiadaniu ważnej polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu ubezpieczenia, potwierdzającego że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Z dokumentu musi wynikać informacja potwierdzająca spełnianie warunku postawionego w Opisie warunków udziału w postępowaniu pkt 3 lit a) niniejszego ogłoszenia. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie, ze złożonych dokumentów musi wynikać, że wspólnie spełniają ten warunek. Dokument polisy lub inny dok. ubezpieczenia zaproszony Wykonawca będzie musiał załączyć do swojej oferty i) Oświadczenie o woli współpracy Wykonawców wspólnie składających ofertę, ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (wyznaczenie lidera). 2. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu( art. 25 w powiązaniu z art. 26 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r.(Dz. U. Nr 19 177, z późn. zm.). 3. Dokumenty, o których mowa powyżej należy dostarczyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Jeżeli złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości Zamawiający może żądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów. 4. Dokumenty sporządzone w języku obcym musza być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę, chyba że Zamawiający wyraził zgodę, o której mowa w art. 9 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r.(Dz. U. Nr 19 177, z późn. zm.).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy. Opłata: Warunki i sposób płatności: nie dotyczy. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: nie dotyczy 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.01.2007 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Wszelkich informacji dotyczących przetargu udziela: 1. W kwestiach proceduralnych: Zespół ds. zamówień publicznych tel. (095) 721 14 41 lub (095) 721 14 36, fax (095 721 14 35) e-mail: kwp_gorzow.zamowienia@lubuska.policja.gov.pl 2. w kwestiach dotyczących przedmiotu zamówienia: p.Henryk Ratuś(branża budowlana) tel. (068) 3251792, p. Karol Kegel (branża elektryczna) tel. (095) 7211424 p. Danuta Kwaśna (branża sanitarna) tel. (095) 7211467 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 20.12.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.