eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawaświadczenie usług serwisowych oraz dostawy materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek biurowych użytkowanych w biurach Urzędu m. st. Warszawy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-12-28

POZYCJA 65156

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Warszawa: świadczenie usług serwisowych oraz dostawy materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek biurowych użytkowanych w biurach Urzędu m. st. Warszawy Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Miasto Stołeczne Warszawa, do kontaktów: Mirosław Karaś, Pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5953360, fax 022 5953368, e-mail: pkasprzak@warszawa.um.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.um.warszawa.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień publicznych Urzędu m. st. Warszawy, Mirosław Karaś, ul. Canaletta 2, II pietro, pok. nr 7,, 00-099 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 595-33-39, fax 022 595-33-68, e-mail: mkaras@warszawa.um.gov.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług serwisowych oraz dostawy materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek biurowych użytkowanych w biurach Urzędu m. st. Warszawy. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 1. Główne miejsce świadczenia usług: Warszawa. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: W zakres usług i dostaw będących przedmiotem zamówienia wchodzi konserwacja i naprawa kserokopiarek biurowych oraz dostawa części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek biurowych wraz z ich wymianą i odbiorem zużytych elementów i materiałów. Zamawiający posiada ok. 200 sztuk kserokopiarek różnych marek (Canon, Develop, Gestetner, Konica, Kyocera, Mita, Minolta, Rex Rotary, Ricoh, Sharp, Utax, Xerox), eksploatowanych w różnych miejscach na terenie m. st. Warszawy. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie są wymagane. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.31.30.00 - Konserwacja i naprawa maszyn reprograficznych Kod CPV wg słownika 2008: 50.31.30.00 - Konserwacja i naprawa maszyn reprograficznych Oryginalny kod CPV: 30.12.40.00 - Części i akcesoria do maszyn biurowych Kod CPV wg słownika 2008: 30.12.40.00 - Części i akcesoria do maszyn biurowych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60000 EURO 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; data zakończenia: 31.12.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5000 zł. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, a w szczególności: a) posiadają doświadczenie zawodowe wyrażające się zrealizowaniem lub realizowaniem w okresie 3 lat licząc wstecz od dnia wszczęcia postępowania: - min. 1 kontraktu dotyczącego serwisowania min. 100 sztuk kserokopiarek biurowych, lub - kontraktów dotyczących serwisowania min. 100 sztuk kserokopiarek biurowych przez min. 6 miesięcy jednocześnie, dla max. 5 zleceniodawców, obejmujących wymienione wyżej marki kserokopiarek, oraz wykażą należytą staranność wykonania tych kontraktów (np. przedstawiając referencje zleceniodawców). b) wykażą, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym w zakresie przedmiotu zamówienia, na kwotę min. 30 000 zł. (wartość kontraktowa i deliktowa w sumie) oraz oświadczą, że będą ubezpieczeni w zakresie jw. przez czas realizacji przedmiotu zamówienia, ewentualnie oświadczą, iż w przypadku wyboru ich oferty, przed podpisaniem umowy, ubezpieczą się zgodnie z ww wymaganiami. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena, czy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, dokonana będzie na podstawie analizy załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń wymienionych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamawiający sprawdzi z treści tych dokumentów i oświadczeń, czy Wykonawca spełnia wszystkie ww. warunki, dokonując oceny metodą spełnia/nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.warszawa.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.01.2007 godzina 13:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 05.01.2007, godzina 13:15, Biuro Zamówien Publicznych Urzędu m. st. Warszawy, ul. Canaletta 2, II pietro, pok. nr 2.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 20.12.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.