eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krotoszynodbiór nieczystości stałych oraz ich transport z punktu przeładunkowego w Krotoszynie na składowisko odpadów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-12-28

POZYCJA 65150

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Krotoszyn: odbiór nieczystości stałych oraz ich transport z punktu przeładunkowego w Krotoszynie na składowisko odpadów Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Krotoszynie, do kontaktów: Józef Pawlik, ul. Rawicka 41, 63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie, tel. 062 7254233 w. 20, fax 062 7228000, e-mail: pgkim_Krotoszyn@post.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.pgkim.krotoszyn.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Spółka z o.o., Józef Pawlik, 63-700 Krotoszyn ul. Rawicka 41, 63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie, tel. 062 725-57-50, fax 062 722-80-00, e-mail: j.pawlik@pgkim.krotoszyn.pl, www.pgkim.krotoszyn.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: Spółka prawa handlowego; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: odbiór nieczystości stałych oraz ich transport z punktu przeładunkowego w Krotoszynie na składowisko odpadów. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 1. Główne miejsce świadczenia usług: Punkt przeładunkowy w Krotoszynie przy ul. Ceglarskiej 45. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Odbiór nieczystości stałych oraz ich transport z punktu przeładunkowego PGKiM Sp. z o.o. w Krotoszynie na składowisko odpadów poza teren gminy w ilości szacunkowej około 890 ton miesięcznie. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.11.00.00 - Usługi utylizacji nieczystości Kod CPV wg słownika 2008: 90.40.00.00 - Usługi utylizacji nieczystości Oryginalny kod CPV: 90.12.12.00 - Usługi transportu odpadów Kod CPV wg słownika 2008: 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Transport odpadów na składowisko odpadów odbywać się będzie selektywnie, czyli każdy odpad o określonym kodzie musi być transportowany oddzielnie. Kody, ich znaczenie i wielkość ton w ciągu roku: 190801 skratki - 10 Mg 190802 zawartość piaskowniku - 35 Mg 191212 odpady komunalne przetworzone - 3000 Mg 200301 odpady komunalne - 7600 Mg Razem: 10.645 Mg 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 01.03.2007; lub data zakończenia: 29.02.2008

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wymagane wadium - 20.000 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. spełnienie warunków określonych w art. 22 ust.1 oraz nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy pzp; 2. uprawnienie do występowania w obrocie prawnym; 3. posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego: a/ zrealizowanie w ciągu ostatnich trzech lat usług o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia - każda usługa z potwierdzeniem ich należytego ich wykonania b/ posiadanie lub dysponowanie niezbędnymi jednostkami transportowymi zgodnie ze siwz. 4. znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia, a w szczególności opinia banku o sytuacji ekonomiczno - finansowej. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu metodą spełnia/nie spełnia na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków art.22 ust.1 oraz o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej 3. Zezwolenie na transport odpadów stałych o kodach określonych w siwz przez właściwy organ 4.Umowa, promesa. porozumienie gwarantujące odbiór odpadów stałych na składowisko odpadów w ilościach, kodach i na rzecz zamawiającego zgodnych ze siwz. 5. Kopia decyzji zatwierdzającej instrukcję składowiska właściciela lub administratora składowiska; 6. Pełnomocnictwo do złożenia oferty w przypadku podmiotów występujących wspólnie. 7. Oświadczenie właściciela lub administratora wysypiska, że odpady przed deponowaniem muszą być poddane procesowi odzysku; 8. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego; 9. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał on przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego; 10. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w art. 24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy pzp. 11. Aktualna informacja z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.9 ustawy pzp; 12. Wykaz jednostek transportowych przewidzianych do wykonania zamówienia 13. Wykaz trzech usług o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia, realizowanych w okresie ostatnich trzech lat; 14. Referencje potwierdzające realizację wykazanych przez oferenta usług z należyta starannością; 15. Sprawozdania finansowego albo jego części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres 2005 roku 16.Oświadczenie Wykonawcy o tym, w którym banku posiada podstawowy rachunek bankowy wraz z podaniem numeru rachunku; 17. Informacja banku lub spółdzielczej kast oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy. 18. Polisa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 19. Dowód wpłaty wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgkim.krotoszyn.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.01.2007 godzina 14:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 17.01.2007, godzina 14:15, 1Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Spółka z o.o. w Krotoszynie ul. Rawicka 41 pok. nr 8 salka konferencyjna.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 1. data wysłania niniejszego ogłoszenia: 20.12.2006 r. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 20.12.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.