To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-04-12
Ogłoszenie nr 65140 - 2017 z dnia 2017-04-12 r.
Lublin: Dostawa fabrycznie nowych elementów preizolowanych do budowy sieci ciepłowniczej w rejonie ul. Wojciechowska/ul. Bohaterów Monte Cassino, Nr budżetu: M/00413/TCO/16
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 59129-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Lubelskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Spółka Akcyjna, krajowy numer identyfikacyjny
43098091300000, ul.
ul. Puławska
28,
20822
Lublin, państwo
Polska, woj.
lubelskie, tel.
817 410 072, faks
817 410 138, e-mail
lpec@lpec.pl
Adres strony internetowej (URL): www.lpec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Zamawiający udzielający zamówień sektorowych
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa fabrycznie nowych elementów preizolowanych do budowy sieci ciepłowniczej w rejonie ul. Wojciechowska/ul. Bohaterów Monte Cassino, Nr budżetu: M/00413/TCO/16
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):LZU-3071-03/17
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa fabrycznie nowych elementów preizolowanych do budowy sieci ciepłowniczej w rejonie ul. Wojciechowska/ul. Bohaterów Monte Cassino, Nr budżetu: M/00413/TCO/16.Przedmiot zamówienia jest niepodzielny, Zamawiający nie dopuszcza zastosowania rozwiązań wariantowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ostał zawarty w Tabela (zestawieniu), w którym wyszczególniono elementy pre izolowane składające się na ww. przedmiot zamówienia (Tabela stanowiła Załącznik nr 1 do Zaproszenia do negocjacji). Na przedmiot zamówienia składają się: rury, łuki preizolowane poj. st. cz. ze szwem ze stali P235 GH z podwójną i pojedynczą sygnalizacją alarmową rezystancyjną w płaszczu HDPE o średnicach DN 400/560, DN 100/225, DN 100/200 oraz izolacje połączeń z mufą zgrzewaną elektrycznie wraz z usługą montażu o średnicy DN 400/560 i izolacje połączeń z mufą termokurczliwą sieciowana radiacyjnie z elementami sygnalizacji alarmowej rezystancyjnej o średnicach DN 100/200, DN 100/225.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
44163120-7
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT155041.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa | |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki
na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3), w związku z art. 134 ust. 1 i ust. 6 pkt 1)
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
1) Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki w którym Zamawiający udziela zamówienia po negocjacjach tylko z jednym Wykonawcą, zgodnie z zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 3), w związku z art. 134 ust. 1 i ust. 6 pkt. 1) ustawy z 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz.U. z 2015r. poz. 2164 z późn. zm.). Postępowanie jest prowadzone z zachowaniem zasad określonych w w/w ustawie, przepisach wykonawczych wydanych na jej podstawie.
2) Postępowanie jest prowadzone w trybie zamówienia z wolnej ręki, zgodnie z art. 67 ust.1 pkt. 3), w związku z art.134 ust. 1 i ust. 6 pkt. 1) ww. ustawy Pzp. Zgodnie z art. 134 ust. 6 pkt.1) ww. ustawy Pzp niniejsze zamówienie sektorowe jest udzielane w trybie zamówienia z wolnej ręki, gdyż zachodzi jedna z okoliczności, o której mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 3) ww. ustawy Pzp, tj.: "ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia." Uzasadnienie faktyczne:
2.1. Wprowadzenie ogólne
Na lata 2017-2018 zaplanowano realizację przebudowy ulic Bohaterów Monte Cassino oraz Wojciechowskiej, w których pasach przebiega stara kanałowa sieć ciepłownicza. Prace drogowe związane z zagęszczaniem gruntów oraz ruchem sprzętu ciężkiego, jak pokazuje dotychczasowa praktyka, niszczą obudowę żelbetową wysłużonych kanałów ciepłowniczych i doprowadzają do awarii, co powoduje uciążliwości dla odbiorców ciepła. Naprawa po realizacji inwestycji, a tym bardziej późniejsze wykonanie remontów, jest niemożliwe ze względu na wybudowaną infrastrukturę, w tym nowe ciągi, ścieżki rowerowe i piesze. O ile awarie umożliwiają fragmentaryczną realizację uszkodzonych elementów, to niosą za sobą konieczność odtwarzania znacznie większych fragmentów nowych nawierzchni, ze względów technologicznych, co niesie za sobą znacznie wyższe nakłady i nie daje trwałości dokonanych napraw, zarówno sieci ciepłowniczej jak i nawierzchni. Mając powyższe na uwadze LPEC S.A. zaplanował remont sieci w roku 2017.
Uwarunkowania budowy dróg i infrastruktury z nią związanej w pasach drogowych wymuszają podporządkowanie się innych użytkowników infrastruktury, w tym operatorowi sieci cieplnej (LPEC S.A.) do terminów remontów narzuconych przez Zarządcę drogi, tj. Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie (ul. Krochmalna 13J, 20-401 Lublin).
2.2. Zaistnienie wyjątkowej sytuacji
W październiku 2016r data realizacji sieci (końcowe zakończenie prac) zostało określone przez Zarządcę drogi na połowę roku 2017 - pismo ZDIM sygn. IP-PI.530.7.2015 z dn. 07.09.2016r i decyzją IU-DE.4310.663.216 z dn. 25.11.2016r. W lutym 2017 roku jeden z odcinków sieci dostał już czas realizacji na koniec I kwartału - Decyzja IU-DE.4310.38.2017 z dn. 09.02.2017r, w marcu br. w wyniku wyjaśniania sytuacji LPEC S.A. otrzymał od Zarządcy drogi (ZDiM w Lublinie) informację o konieczności zakończenia prac do końca maja na jednym z fragmentów przebudowy ulicy (nastąpiło przekazanie terenu wykonawcy drogi i przekazanie wszelkich kompetencji jemu na czas budowy - notatka z dn. 08.03.2017r. z Narady technicznej: Wykonawca, ZDiM, LPEC. Informacja ta spowodowała konieczność realizacji części remontu sieci wcześniej niż planował to LPEC S.A., pozostała część remontu sieci odbywać się będzie zgodnie z planami.
2.3. Zaistnienie sytuacji nie wynika z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, nie można go było wcześniej przewidzieć
Pomimo pozostawania w kontakcie z ZDiM (Zarządca drogi) LPEC S.A. nie został poinformowany o nowych ustaleniach, co uniemożliwiło weryfikację wcześniej przyjętych założeń o wejściu na budowę z początkiem maja br., co było warunkowane zakończeniem dostaw ciepła. Obecnie opracowano organizację dostaw ciepła, choć jest to mocno utrudnione, z możliwością realizacji ze względu na w/w terminy. Obecnie trwające postępowanie na wybór dostawcy rur (postepowanie o nr LZU-3071-01/17 w trybie przetargu ograniczonego w celu zawarcia umowy ramowej, opublikowane w dniu 16.02.2017r. w DUUE pod nr: 2017/S 033-060165) zakończy się w terminie umożliwiającym dostawę rur najwcześniej ok. 10.05.2017, ponieważ wcześniejsze dostawy nie były potrzebne. Termin ten umożliwiałby zakończenie prac do końca czerwca, ale w żaden sposób nie ma możliwości realizacji sieci do końca maja br.
2.4. Wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia
Brak realizacji sieci narazi LPEC S.A. na dodatkowe koszty, z tytułu awarii, realizacji napraw poawaryjnych, z tytułu roszczeń związanych z brakiem dostaw ciepła i zalaniami gorącą wodą. LPEC S.A. po maju 2017r. nie będzie miał możliwości przeprowadzenia remontu sieci przez kolejnych 5 lat.
2.5. Terminy
Faktyczna realizacja prac budowy sieci na tym odcinku wynosi minimum 1,5 miesiąca od dnia dostarczenia materiałów, tj. rur preizolowanych, których etap produkcji wynosi 1-2 tygodnie od ich zamówienia. W związku z tym dostawa pierwszych rur powinna nastąpić do 10-12.04.2017r., tak aby prace zostały zakończone na koniec maja 2017r. Żaden inny tryb przewidziany ww. ustawą Pzp poza udzieleniem zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki nie zapewnia dostawy rur w tym terminie.
Jako dostawcę rur preizolowanych, zktórym LPEC S.A. będzie w dniu 05.04.2017r. prowadził negocjacje jest firma: Radpol S.A. (ul. Batorego 14, 77-300 Człuchów), ze względu na bliskość fabryki, co daje możliwość wcześniejszej dostawy pojedynczych elementów, tak aby wcześniej rozpocząć prace. Dodatkowo należy zauważyć, że w ubiegłym roku ww. dostawca, w ramach uprzednio zawartej umowy ramowej miał najkorzystniejsze ceny (wygrywał większość postępowań prowadzonych w ramach umowy ramowej).
3) Wartość szacunkowa niniejszego zamówienia wynosi: 261 000,00 złotych i została oszacowana zgodnie z art. 32 ust. 1-2, art. 34 i art. 35 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj.: Dz. U. z 2015 poz. 2164 z późn. zm.). Zamówienie jest częścią większego zamówienia na dostawę fabrycznie nowych zespołów rurowych i kształtek preizolowanych z rur stalowych czarnych w izolacji cieplnej z poliuretanu i płaszczu osłonowym z polietylenu, którego łączna szacunkowa wartość przekracza kwotę 418.000,00 EURO, od której uzależniony jest obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 29 grudnia 2015r. w sprawie kwot wartości zamówień oraz konkursów, od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej (Dz. U. z 2015 r. poz. 2263).
4) Postępowanie o udzielnie zamówienia publicznego zostało wszczęte dnia 04.04.2017. poprzez wysłanie zaproszenia do negocjacji do Wykonawcy.
5) Zawiadomienie o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie ZWR zostało wysłane do Prezesa UZP w dniu 05.04.2017r.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- ZZP.260.1.39.2025 - Dostawa (wynajem) wraz z montażem i demontażem mobilnego lodowiska sztucznie mrożonego wraz z wyposażeniem i zapleczem technicznym oraz obsługą techniczną i obsługą wypożyczalni.
- Świadczenie usług profilaktycznej opieki zdrowotnej dla pracowników UMCS w Lublinie
- Dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej
- Dostawa odczynników chemicznych i wzorców
- Dostawa oleju opałowego do kotłowni olejowych będących w zarządzaniu LCIT
- Dostawa oraz montaż mebli i krzeseł dla Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





