Ogłoszenie z dnia 2005-12-08
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Poznań: Centrum Dozoru
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Urząd Miasta Poznań, do kontaktów: Henryk Słomiński, Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8785210, fax 061 8785210, ewa_szarzynska@um.poznan.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Centrum Dozoru. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: dostawa, montaż i uruchomienie urządzeń i oprogramowania dla monitoringu wizyjnego miasta Poznania w Centrum Dozoru Straży Miejskiej - plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań. Na dostarczony sprzęt, oprogramowanie i wykonane prace Wykonawca zobowiązany jest udzielić 36 miesięcznej gwarancji i rękojmi. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Poznań. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 32.24.00.00 - Kamery telewizyjne Kod CPV wg słownika 2008: 32.24.00.00 - Kamery telewizyjne Oryginalny kod CPV: 32.26.00.00 - Urządzenia do przesyłu danych Kod CPV wg słownika 2008: 32.26.00.00 - Urządzenia do przesyłu danych Oryginalny kod CPV: 50.93.12.00 - Usługi instalowania urządzeń telewizyjnych Kod CPV wg słownika 2008: 51.31.20.00 - Usługi instalowania urządzeń telewizyjnych 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: powyżej 60 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 30;
III.1) Wymagane wadium: 3140 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia a) zrealizowanie w okresie od października 2002 r. do października 2005 r. minimum trzech dostaw o wartości minimum 200 000zł każda w jednej z poniższych dziedzin: teletechnicznej, teleinformatycznej, monitoringu wizyjnego. 3. Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a) posiadanie zdolności kredytowej w wysokości min. 300.000 zł , lub posiadanie środków własnych w wysokości min. 300.000 zł, b) ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej za szkody powstałe podczas lub będące skutkiem prac objętych umową, na kwotę 300 000zł. 4. Nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy W celu spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu Zamawiający dokona oceny i sprawdzenia kompletności oraz poprawności złożonych dokumentów.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: Nr 34 poz. 7708 z 18.02.2005. 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 11.01.2006. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 11.01.2006 godzina 09:00. 3.3) Termin związania ofertą: do 12.03.2006. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 11.01.2006, godzina 09:00, siedziba Zamawiającego pokój 244.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 02.12.2005.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Przeprowadzenie diagnozy pogłębionej dziecka w zakresie zgodnym ze wskazaniami wynikającymi z diagnozy psychofizycznej dzieci przebywających w pieczy zastępczej na terenie powiatu poznańskiego.
- ZP 60/25 "Prace naprawcze kanalizacji deszczowej i bytowej w Szpitalu Klinicznym im. Karola Jonschera Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu - w formule zaprojektuj i wybuduj"
- "Zaprojektowanie, wykonanie, dostarczenie i montaż fabrycznie nowego systemu sterującego 24 kanałami/siłownikami"
- ODBIÓR I TRANSPORT WRAZ Z ZAŁADUNKIEM ORAZ UTYLIZACJĄ ODPADÓW NIEBEZPIECZNYCH ORAZ INNYCH NIŻ NIEBEZPIECZNE Z KOMPLEKSÓW WOJSKOWYCH, BĘDĄCYCH W ADMINISTROWANIU 31 BAZY LOTNICTWA TAKTYCZNEGO
- Chemiczne czyszczenie części instalacji w postaci wybranych rurociągów, wymienników i kompensatorów będących częścią instalacji do odzysku odpadów ulegających biodegradacji Biokompostowni (...)
- zakup - z instalacją w bud. nr 16 na terenie Instytutu Ochrony Roślin - Państwowego Instytutu Badawczego w Poznaniu - 2 śluz powietrznych typu "air shower"
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





