eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › Usługi ubezpieczeń gospodarczych dla PGM Sp. z o.o. w Słupsku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-21

Słupsk: Usługi ubezpieczeń gospodarczych dla PGM Sp. z o.o. w Słupsku
Numer ogłoszenia: 65005 - 2009; data zamieszczenia: 21.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku , ul. Tuwima 4, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. (059) 842 82 93, faks (059) 842 80 48.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pgm.slupsk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zarządca nieruchomości.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi ubezpieczeń gospodarczych dla PGM Sp. z o.o. w Słupsku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ubezpieczeniowych (gospodarczych): - dla PGM Sp. z o.o. w Słupsku prowadzącej działalność gospodarczą w zakresie biura rachunkowego i doradztwa podatkowego oraz zarządzania nieruchomościami komunalnymi Gminy Miejskiej Słupsk i zarządzanie lub administrowanie nieruchomościami wspólnot mieszkaniowych, - w zakresie ubezpieczenia mienia PGM Sp. z o.o. w Słupsku, zarządzanego mienia Gminy Miejskiej Słupsk (359 nieruchomości) i mienia zarządzanych lub administrowanych ponad 830 nieruchomości wspólnot mieszkaniowych nma terenie miasta Słupska, 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.51.00 - Usługi ubezpieczenia od ognia 66.51.60.00 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej 66.51.65.00 - Usługi ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w związku z wykonywanym zawodem 66.51.50.00 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.05.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie jest wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp tj: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - wymagane jest posiadanie zezwolenia do prowadzenia zakładu ubezpieczeń w formie spółki akcyjnej zgodnie z art. 6 ust. 1, 2 3 Ustawy z dnia 22 maja 2003. o działalności ubezpieczeniowej - Dz. U. Nr 124 poz. 1151 , 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. a) posiada wskaźnik pokrycia marginesu wypłacalności środkami własnymi na koniec ostatniego półrocza w wysokości min. 100% b) posiada wskaźnik pokrycia rezerw techniczno-ubezpieczeniowych aktywami na koniec ostatniego półrocza w wysokości min. 100% ; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone przez wykonawcę..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 SIWZ. b) aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz w przypadku realizacji przedmiotu zamówienia przez Inspektorat lub Oddział potwierdzenie prawa składania oświadczeń woli w imieniu zamawiajacego. c) Oświadczenie o wysokości wskaźnika pokrycia marginesu wypłacalności środkami własnymi, d) Oświadczenie o wysokości wskaźnika pokrycia rezerw techniczno-ubezpieczeniowych aktywami, e) Oświadczenie, że wykonawca zapoznał się z warunkami udziału w postępowaniu i uzyskał wszelkie wymagane informacje niezbędne do prawidłowego przygotowania oferty oraz że wszystkie wymagania zamawiającego zostaną uwzględnione w umowach ubezpieczenia 2. Ponadto oferta musi zawierać: a) pełnomocnictwo - w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty musi być dołączone pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy. Pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty w formie oryginału albo kopii poświadczonej przez notariusza za zgodność z oryginałem . 3. Wykonawcy zagraniczni Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składają dokumenty zgodnie rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ((Dz. U. Z 2006r. nr 87, poz. 605 z póź. zm.), potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Franszyza redukcyjna/udział własny w ubezpieczeniu ogniowym - 20
  • 3 - Franszyza redukcyjna /udział własny w ubezpieczeniu OC deliktowej - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgm.slupsk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PGM Sp. z o.o. 76-200 Słupsk ul. Tuwima 4 pok. nr 7.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2009 godzina 13:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, w sekretariacie PGM Sp. z o.o. ul. Tuwima 4 - pokój nr 4 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.