To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2005-12-07
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi Gorzów Wielkopolski: świadczenie usługi polegającej na przygotowaniu i wydawaniu posiłków profilaktycznych dla policjantów woj. lubuskiego
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji, do kontaktów: Helena Michalak, ul. Kwiatowa, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7211420, fax 095 7211455, e-mail: kwpgorzow@kgp.waw.pl, www.policja.gorzow.pl. Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak. Nr 214 poz. 50429 z 27.09.2005 Szacunkowa wartość całkowita (bez VAT): 69316 EUR
II.1) Rodzaj zamówienia: usługi. 2) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 3) Nomenklatura 3.1) Wspólny Słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków Kod CPV wg słownika 2008: 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków Oryginalny kod CPV: 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków Kod CPV wg słownika 2008: 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 4) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usługi polegającej na przygotowaniu i wydawaniu posiłków profilaktycznych dla policjantów woj. lubuskiego. 5) Krótki opis: Wartość jednego posiłku profilaktycznego netto stanowi podstawowa stawka żywieniowa (tzw. wsad do kotła), określona w oparciu o obowiązujące w Resorcie Spraw Wewnętrznych i Administracji przepisy, aktualnie wynosi ona 2,46 zł na osobę + zaoferowana w ofercie wysokość marży (maksymalnie do 100 % stawki podstawowej) Posiłki profilaktyczne objęte są 7% podatkiem Vat.Wydawanie posiłków odbywać się będzie w godzinach 8.00 - 20.00 przez siedem dni w tygodniu oraz w dni ustawowo wolne od pracy.
III.1) Udzielenie i wartość zamówienia 1.1) Nazwa i adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Oznaczenie oferty częściowej: 23 Zakład Produkcyjno-Handlowy HALINA, ul.Piastów 3, 66-600 Krosno Odrzańskie, woj. lubuskie, tel. 068 38357774. 1.2) Informacja o cenie wybranej oferty oraz o nie podlegających odrzuceniu ofertach z najniższą i najwyższą ceną (bez VAT): Cena: 4,92 - wartośc posiłku profilaktycznego netto Oferta z najniższą ceną: 4,92 / oferta z najwyższą ceną: 4,92 Waluta: PLN 1.1) Nazwa i adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Oznaczenie oferty częściowej: 26 Mała Gastronomia KASYNO Genowefa Zienkiewicz, ul. Emilii Plater 46, 68-300 Lubsko, woj. lubuskie, tel. 692631147. 1.2) Informacja o cenie wybranej oferty oraz o nie podlegających odrzuceniu ofertach z najniższą i najwyższą ceną (bez VAT): Cena: 4,55 - wartośc posiłku profilaktycznego netto Oferta z najniższą ceną: 4,55 / oferta z najwyższą ceną: 4,55 Waluta: PLN 1.1) Nazwa i adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Oznaczenie oferty częściowej: 3 BAR POD SEMAFOREM Magdalena Długosz, Pl. Kolejarza 1, Zi-elo 65-001, woj. lubuskie, tel. 068 3289515. 1.2) Informacja o cenie wybranej oferty oraz o nie podlegających odrzuceniu ofertach z najniższą i najwyższą ceną (bez VAT): Cena: 4,43 - wartośc posiłku profilaktycznego netto Oferta z najniższą ceną: 4,43 / oferta z najwyższą ceną: 4,43 Waluta: PLN
IV.1) Data udzielenia zamówienia: 25.11.2005 2) Liczba otrzymanych ofert: 7 3) Data wysłania ogłoszenia: 01.12.2005
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Opracowanie dokumentacji do złożenia wniosku o wydanie pozwolenia na budowę dla zadania inwestycyjnego dotyczącego budowy podziemnej budowli ochronnej.
- Dostawa zestawów komputerowych
- "Usługa polegająca na stwierdzeniu zgonu, wystawieniu karty zgonu oraz ustalenia jego przyczyny osobom zmarłym w granicach administracyjnych Powiatu Gorzowskiego"
- "(PUP.2500.24.2025) Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia: Opiekun osoby zależnej z językiem niemieckim - poziom podstawowy A1 (7 osób)".
- Świadczenie usług deratyzacji, dezynfekcji, dezynsekcji w gminnych budynkach i lokalach mieszkalnych administrowanych przez ZGM w Gorzowie Wlkp.
- Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego dla Wojewódzkiego Ośrodka Metodycznego w ramach realizowanego projektu "Profesjonalny nauczyciel. Kompetentny uczeń. Edukacja wobec wyzwań przyszłości"
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług cateringowych w siedzibach Biura Rzecznika Finansowego i innych wyznaczonych miejscach - w podziale na 5 części
- Prowadzenie stołówki szkolnej wraz z przygotowaniem , dowiezieniem i wydaniem posiłków w placówkach oświatowych na terenie Gminy Świętajno w 2026 r.
- Przygotowanie i dostarczenie obiadów do Dziennych Domów Pomocy Społecznej mieszczących się w Warszawie przy ul. Paca 42 i ul. Walecznych 59
- Usługa cateringowa i wynajem sali konferencyjnej na organizację spotkania roboczego dla 120 osób
- Usługa cateringu - przygotowanie i dostawa wyżywienia dla dzieci z Gminnego Żłobka w Żmigrodzie
- Przygotowywanie i dostarczanie (od poniedziałku do piątku) obiadów dwudaniowych i napoju dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 28 w Gliwicach w roku szkolnym 2025/2026
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





