Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-01-08
Krosno: Wydruk plakatów, Crosceny i ulotek w I kwartale 2014 r.
Numer ogłoszenia: 6494 - 2014; data zamieszczenia: 08.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Kultur Pogranicza , ul. Kolejowa 1, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 013 43 218 98, faks 013 43 218 98.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckp.krosno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wydruk plakatów, Crosceny i ulotek w I kwartale 2014 r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi drukowania plakatów, miesięcznika Croscena i ulotek świadczone dla Regionalnego Centrum Kultur Pogranicza w Krośnie w I kwartale 2014 r. Oferty można składać w pięciu częściach. SZCZEGÓŁY I CZĘŚĆ Wydruk plakatów na imprezy odbywające się w RCKP w Krośnie. Plakaty format A - 2, nakład na każdą w kwartale ok. 20 imprez 150 - 200 sztuk, papier kreda błyszcząca, gr. 150. Złożony plakat dostarczamy drogą elektroniczną. Oczekujemy wydruku do 2 dni roboczych od daty zamówienia. Oferta dotyczy całkowitego kosztu wydruku 1 szt. plakatu oraz kosztu transportu do siedziby RCKP, 38-400 Krosno, ul. Kolejowa 1. II CZĘŚĆ Wydruk plakatów wielkoformatowych na imprezy odbywające się w RCKP w Krośnie. Plakaty format A - 0, oraz plakaty niewymiarowe, nakład na każdą w kwartale ok. 5 imprez 5 -20 metrów kwadratowych, papier jednostronnie powlekany, gr. 135, jakość wydruku - rozdzielczość 1440 dpi. Złożony plakat dostarczamy drogą elektroniczną. Oczekujemy wydruku do 2 dni roboczych od daty zamówienia. Oferta dotyczy całkowitego kosztu wydruku 1 metra kwadratowego plakatu oraz kosztu transportu do siedziby RCKP, 38-400 Krosno, ul. Kolejowa 1. III CZĘŚĆ Croscena Wydruk miesięcznika Croscena - w kwartale 3 numery, nakład każdego numeru 500 - 700 egzemplarzy, numer ISSN 1731-0296 Format A-5, 36 stron razem z kolorową okładką i kolorową wkładką w środku - zdjęcia kolorowe w rozdzielczości 300 dpi, 28 stron nadruk czarny gr. papieru 80 + okładka i wkładka w środku kolorowa, papier kreda błyszcząca gr. 150, szycie zeszytowe - 2 zszywki. Materiały do Crosceny tekst, zdjęcia dostarczamy drogą elektroniczną. Drukarnia po złożeniu, przekazuje nam 1 egz. do korekty. Po zatwierdzeniu dokonujemy wydruku. Oferta dotyczy całkowitego kosztu wydruku 1 szt. Crosceny oraz kosztu transportu do siedziby RCKP, 38-400 Krosno, ul. Kolejowa 1. IV CZĘŚĆ Wydruk ulotek Format 410 x 94 mm, druk dwustronny, full kolor, papier kredowy gramatura 120, ulotka łamana na 4, kolorowe zdjęcia w rozdzielczości 300 dpi, nakład od 1.000 szt. do 3.000 szt. 1- 4 razy wciągu trwania umowy. Złożoną ulotkę dostarczamy drogą elektroniczną. Oczekujemy wydruku do 2 dni roboczych od daty zamówienia. Oferta dotyczy całkowitego kosztu wydruku 1 szt. ulotki oraz kosztu transportu do siedziby RCKP, 38-400 Krosno, ul. Kolejowa 1. V CZĘŚĆ Wydruk ulotek Format A-5, druk dwustronny, full kolor, papier kredowy gramatura 120,ulotka łamana na 2, kolorowe zdjęcia w rozdzielczości 300 dpi, nakład od 1.000 szt. do 3.000 szt. 1 -4 razy w ciągu trwania umowy. Złożoną ulotkę dostarczamy drogą elektroniczną. Oczekujemy wydruku do 2 dni roboczych od daty zamówienia. Oferta dotyczy całkowitego kosztu wydruku 1 szt. ulotki oraz kosztu transportu do siedziby RCKP, 38-400 Krosno, ul. Kolejowa 1. Ilości mają charakter orientacyjny. Faktyczny nakład poszczególnych rodzajów usług poligraficznych zostanie wskazany przez Zamawiającego w zleceniu realizacyjnym. Nakłady będą realizowane w różnych terminach w całym okresie realizacji umowy. W przypadku zmniejszenia planowanych ilości, Wykonawca nie będzie miał pretensji i obciąży Zamawiającego za faktycznie zamówione ilości..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00 - Usługi drukowania .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w postępowaniu jeżeli przedstawi aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy . 2. Wszelkie zmiany treści umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 3. Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień umowy w następujących sytuacjach: a) w przypadku zawieszenia wykonania usług przez Zamawiającego; 4. Wynagrodzenie wykonawcy określone w umowie może ulec zmianom w następujących przypadkach: a) zmiana stawki urzędowej podatku VAT, b) rezygnacji z części usług, jeśli taka rezygnacja będzie niezbędna do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy - o wartość niewykonanych usług. 5. Inne zmiany: a) w przypadku aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp techniczny lub zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli nie prowadzi to do zwiększenia ceny, b) w zakresie podwykonawstwa za uprzednią zgodą Zamawiającego: - powierzenie podwykonawcom innej części usług niż wskazana w ofercie wykonawcy, - zmiana podwykonawcy na etapie realizacji usług, o ile nie sprzeciwia się to postanowieniom SIWZ;
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rckp.krosno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalne Centrum Kultur Pogranicza, 38-400 Krosno, ul. Kolejowa 1..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.01.2014 godzina 09:30, miejsce: Regionalne Centrum Kultur Pogranicza, 38-400 Krosno, ul. Kolejowa 1..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KROSNA
- "Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń części parteru ( z przeznaczeniem na archiwum) w budynku Starostwa Powiatowego w Krośnie"
- Zakup wyposażenia i aranżacja przestrzeni ekspozycyjnej. Wykonanie kopii obiektów wystawienniczych wraz z dostawą.
- Przebudowa ul. Traugutta w Krośnie
- Rozbudowa publicznej drogi gminnej nr 119652R wraz z budową odcinka drogi gminnej łączącej drogę gminną nr 119652R z ul. Zieloną w Krośnie
- Usługa transportu odpadów
- Modernizacja Krytej Pływalni przy ul. Wojska Polskiego 45 A w Krośnie - Wymiana kompletnej centrali wentylacyjnej hali basenowej wraz z automatyką (...)
więcej: przetargi w Krośnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie sukcesywnej usługi druku wraz z dostawą publikacji na potrzeby Instytutu Europy Środkowej
- Usługa kompleksowej obsługi urządzeń drukujących wraz z dzierżawą urządzeń
- Dostawa artykułów promocyjnych oraz druków informacyjno-promocyjnych na potrzeby jednostek Uniwersytetu w Białymstoku (II)
- Wykonanie i montaż wyposażenia Muzeum Wigier w elementy interaktywnej edukacji w tym: urządzenia edukacyjne, gry, modele przyrodnicze i plakaty.
- druk Dzienników Ustaw i Monitorów Polskich oraz załączników do Dzienników i Monitorów Polskich.
więcej: Usługi drukowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.