eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańDOSTAWA 20 NOWYCH NISKOPODŁOGOWYCH AUTOBUSÓW STANDARDOWYCH



Ogłoszenie z dnia 2005-12-07

POZYCJA 64911

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU SEKTOROWYM - dostawy Poznań: DOSTAWA 20 NOWYCH NISKOPODŁOGOWYCH AUTOBUSÓW STANDARDOWYCH Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne w Poznaniu Sp. z o.o., do kontaktów: NOWAK DOROTA, ul. Głogowska 131/133, 60-244 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8699361, 869 33 61, fax 061 8663708, 866 16 24, e-mail: sekretariat@mpk.poznan.pl, www.mpk.poznan.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne w Poznaniu Sp. z o.o. PION PRZEWOZÓW AUTOBUSOWYCH, NOWAK DOROTA, ul.Warszawska 142, 61-055 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. (061) 879-49-11 wew.207, fax (061) 88-77-128, e-mail: autobus@mpk.poznan.pl, www.mpk.poznan.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne w Poznaniu Sp. z o.o. PION PPRZEWOZÓW AUTOBUSOWYCH, NOWAK DOROTA, ul.Warszawska 142, 61-055 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. (061) 879-49-11 wew.207, fax (061) 88-77-128, e-mail: autobus@mpk.poznan.pl, www.mpk.poznan.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne w Poznaniu Sp. z o.o. PION PPRZEWOZÓW AUTOBUSOWYCH, NOWAK DOROTA, ul.Warszawska 142, 61-055 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. (061) 879-49-11 wew.207, fax (061) 88-77-128, e-mail: autobus@mpk.poznan.pl, www.mpk.poznan.pl.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA 20 NOWYCH NISKOPODŁOGOWYCH AUTOBUSÓW STANDARDOWYCH. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: przedmiotem zamówienia jest dostawa 20 nowych niskopodłogowych autobusów standardowych o długości całkowitej 11-12 m, przeznaczonych do przewozu powyżej 95 pasażerów. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: UL.WARSZAWSKA 142, UL.KACZA 12. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.12.14.00 - Autobusy niskopodłogowe Kod CPV wg słownika 2008: 34.12.14.00 - Autobusy niskopodłogowe 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 1.11) Odstąpienie od obowiązku stosowania specyfikacji europejskich: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: dostawa 20 nowych niskopodłogowych autobusów standardowych, o wartości poniżej 5.000.000 EURO. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 5;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 350.000,00 zł (słownie: TRZYSTA* PIĘĆDZIESIĄT* TYSIĘCY* ZŁOTYCH). 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: ZGODNIE Z SIWZ. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: ZGODNIE Z SIWZ. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: ZGODNIE Z SIWZ. 2.1.4) Inne informacje: ZGODNIE Z SIWZ. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Wcześniejsze ogłoszenia dotyczące tego samego zamówienia 1.1.1) Okresowe ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.1.2) Inne wcześniejsze ogłoszenie: 1.4) Liczba przedsiębiorców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: wartość brutto dostarczanych pojazdów - 60 % ocena właściwości techn. - eksploatacyjnych - 30 % warunki gwarancji - 4 % warunki serwisu - 4 % jakość obsługi pasażera - 2 % Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje o charakterze administracyjnym 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: DA/AZ/ 26 /2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 02.02.2006, cena - 50 PLN. Warunki i sposób płatności: PRZELEWEM NA KONTO ZAMAWIAJĄCEGO. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału: 02.02.2006 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 90 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 02.02.2006, godzina 10:30, MPK POZNAŃ SPÓŁKA Z O.O. UL. WARSZAWSKA 142, pokój nr 116.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 01.12.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.