To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-01-08
Warszawa: pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru nad wykonaniem robót - Termorenowacja budynku II Oddziału ZUS Warszawa ul. Podskarbińska 25.
Numer ogłoszenia: 6486 - 2010; data zamieszczenia: 08.01.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 232061 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Warszawie, ul. Podskarbińska 25, 03-829 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 840 22 31, faks 22 840 22 31.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: ubezpieczenia społeczne.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru nad wykonaniem robót - Termorenowacja budynku II Oddziału ZUS Warszawa ul. Podskarbińska 25..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru nad wykonaniem robót - Termorenowacja budynku II Oddziału ZUS Warszawa ul. Podskarbińska 25. Do obowiązków Inspektora Nadzoru należy pełny zakres czynności określonych w Art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo Budowlane (Dz.U. z 2006 r. Nr 156 poz. 118 z późn. zm. ) a w szczególności: 1. Zamawiający wymaga, aby Inspektor Nadzoru był obecny na budowie przynajmniej 2 razy w tygodniu (z wpisem do dziennika budowy) oraz na każde wezwanie Zamawiającego nie później niż w ciągu 24 godzin od otrzymania zawiadomienia o takiej konieczności. Wymóg dotyczy koordynatora Inspektora Nadzoru lub wyznaczonego przez niego inspektora. 2. kontrola zgodności wykonania robót budowlanych pod względem technicznym, materiałowym, użytkowym, z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, pozwoleniem na budowę, z przepisami techniczno-budowlanymi, normami, a także z zasadami wiedzy technicznej, 3. sprawdzenie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie stosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczalnych do stosowania w budownictwie, 4. potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad 5. sprawdzanie dokumentów przedłożonych przez Wykonawcę do odbioru częściowego i odbioru końcowego 6. podejmowanie w toku budowy wspólnie z Zamawiającym decyzji dotyczących zagadnień technicznych, użytkowych budowy, sporządzanie protokółu konieczności na roboty dodatkowe i uzupełniające 7. przeprowadzanie rozliczenia wykonanych i odebranych robót, zgodnie z umową z Wykonawcą, a w szczególności: czynności kontrolne i weryfikacja faktur w realizacji umowy na roboty budowlane, 8. potwierdzenie gotowości do odbioru, dokonanie odbioru, sprawdzenie i weryfikacja obmiarów i kosztorysów na ewentualne roboty dodatkowe, 9. informowanie w okresach miesięcznych Zamawiającego o postępie robót, uzyskiwanym poziomie jakości robót, postępie finansowym oraz występujących w niezbędnej dokumentacji odbiorowej (protokoły wraz z załącznikami i dokumentami) oraz dokumentacji powykonawczej, 10. dokonanie analizy harmonogramu rzeczowo - finansowego, 11. uczestniczenie w spotkaniach organizowanych przez Wykonawcę oraz sporządzanie protokołów z narad.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 47500 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.01.2010.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INTEGRA EKO INWESTMENT SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
INTEGRA EKO INWESTMENT SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- INTEGRA EKO INWESTMENT Sp. z o.o., Al. Rzeczypospolitej 2 lok. 190, 02-972 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 47500
- Oferta z najniższą ceną: 47500 oferta z najwyższą ceną: 128000
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Dostawa akcesoriów do diatermii chirurgicznych na potrzeby Bloków Operacyjnych Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o."
- Kompleksowa wymiana źródeł światła z tradycyjnych na typu LED w instalacji oświetleniowej budynku.
- Remont instalacji odpływu ścieków z wpustów w pomieszczeniu kuchni w budynku nr 69
- Zaprojektowanie i wykonanie modernizacji zewnętrznych urządzeń klimatyzacyjnych (dry-coolerów) dla COK w Centrali NBP w Warszawie
- Dostawa wyrobów medycznych określonych w 4 pakietach.
- Świadczenie na rzecz Uniwersytetu Warszawskiego usług telekomunikacyjnych telefonii stacjonarnej przewodowej realizowanej przez łącza cyfrowe ISDN oraz SIP Trunk do sieci publicznych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- PEŁNIENIE FUNKCJI INŻYNIERA KONTRAKTU WRAZ Z KOMPLEKSOWYM NADZOREM INWESTORSKIM W RAMACH INWESTYCJI PN.: "ROZBUDOWA GDYŃSKIEGO CENTRUM ONKOLOGII W SZPITALU MORSKIM IM. PCK W GDYNI" ..."
- Modernizacja i dostosowanie pomieszczeń Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego oraz utworzenie oddziału geriatrycznego w formule zaprojektuj i wybuduj
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla inwestycji "Rozbudowa budynku CKZiU oraz placu manewrowego do nauki jazdy"
- Usługa nadzoru budowlanego przy realizacji grantu dla osób wymagających wsparcia w codziennym funkcjonowaniu na terenie Gminy Juchnowiec Kościelny
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad budową przyłączy mediów w Dol. Kościeliskiej
- Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego dla inwestycji dot.rozbudowy i przebudowy budynku B i D Szpitala na potrzeby bloku operacyjnego i centralnej sterylizatorni wraz z infrastrukturą towarzyszącą
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.