eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawapełnienie funkcji Inspektora Nadzoru nad wykonaniem robót - Termorenowacja budynku II Oddziału ZUS Warszawa ul. Podskarbińska 25.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-01-08

Warszawa: pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru nad wykonaniem robót - Termorenowacja budynku II Oddziału ZUS Warszawa ul. Podskarbińska 25.
Numer ogłoszenia: 6486 - 2010; data zamieszczenia: 08.01.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 232061 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Warszawie, ul. Podskarbińska 25, 03-829 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 840 22 31, faks 22 840 22 31.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: ubezpieczenia społeczne.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru nad wykonaniem robót - Termorenowacja budynku II Oddziału ZUS Warszawa ul. Podskarbińska 25..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru nad wykonaniem robót - Termorenowacja budynku II Oddziału ZUS Warszawa ul. Podskarbińska 25. Do obowiązków Inspektora Nadzoru należy pełny zakres czynności określonych w Art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo Budowlane (Dz.U. z 2006 r. Nr 156 poz. 118 z późn. zm. ) a w szczególności: 1. Zamawiający wymaga, aby Inspektor Nadzoru był obecny na budowie przynajmniej 2 razy w tygodniu (z wpisem do dziennika budowy) oraz na każde wezwanie Zamawiającego nie później niż w ciągu 24 godzin od otrzymania zawiadomienia o takiej konieczności. Wymóg dotyczy koordynatora Inspektora Nadzoru lub wyznaczonego przez niego inspektora. 2. kontrola zgodności wykonania robót budowlanych pod względem technicznym, materiałowym, użytkowym, z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, pozwoleniem na budowę, z przepisami techniczno-budowlanymi, normami, a także z zasadami wiedzy technicznej, 3. sprawdzenie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie stosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczalnych do stosowania w budownictwie, 4. potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad 5. sprawdzanie dokumentów przedłożonych przez Wykonawcę do odbioru częściowego i odbioru końcowego 6. podejmowanie w toku budowy wspólnie z Zamawiającym decyzji dotyczących zagadnień technicznych, użytkowych budowy, sporządzanie protokółu konieczności na roboty dodatkowe i uzupełniające 7. przeprowadzanie rozliczenia wykonanych i odebranych robót, zgodnie z umową z Wykonawcą, a w szczególności: czynności kontrolne i weryfikacja faktur w realizacji umowy na roboty budowlane, 8. potwierdzenie gotowości do odbioru, dokonanie odbioru, sprawdzenie i weryfikacja obmiarów i kosztorysów na ewentualne roboty dodatkowe, 9. informowanie w okresach miesięcznych Zamawiającego o postępie robót, uzyskiwanym poziomie jakości robót, postępie finansowym oraz występujących w niezbędnej dokumentacji odbiorowej (protokoły wraz z załącznikami i dokumentami) oraz dokumentacji powykonawczej, 10. dokonanie analizy harmonogramu rzeczowo - finansowego, 11. uczestniczenie w spotkaniach organizowanych przez Wykonawcę oraz sporządzanie protokołów z narad.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 47500 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.01.2010.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INTEGRA EKO INWESTMENT Sp. z o.o., Al. Rzeczypospolitej 2 lok. 190, 02-972 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 47500
  • Oferta z najniższą ceną: 47500 oferta z najwyższą ceną: 128000
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.