To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-03-24
Ostróda: Dostawa nowych opon oraz serwis i naprawa ogumienia w pojazdach znajdujących się w dyspozycji Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych RUDNO Sp. z o.o.
Numer ogłoszenia: 64754 - 2015; data zamieszczenia: 24.03.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 43754 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych Rudno Sp. z o.o., ul. Stępowskiego 10, 14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 644 12 44, faks 89 648 41 82.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Sp. z o.o.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa nowych opon oraz serwis i naprawa ogumienia w pojazdach znajdujących się w dyspozycji Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych RUDNO Sp. z o.o..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup nowych opon oraz serwis i naprawa ogumienia pojazdów samochodowych znajdujących się w dyspozycji Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych RUDNO Sp. z o.o. ( dalej jako: Pojazdy), których aktualny wykaz stanowi Załącznik Nr. 6 do SIWZ. Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia lub zwiększenia ilości Pojazdów objętych przedmiotem zamówienia w ramach maksymalnej wartości zamówienia. W takiej sytuacji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu zmiany zakresu i przedmiotu zamówienia. 3. Warunki realizacji napraw: 1. Zakres rzeczowej obsługi technicznej przedmiotowego zamówienia obejmuje: 1) dostawę opon i kół (opon z felgą), zgodnie z zaleceniami producenta Pojazdu, po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym, 2) serwis i naprawa ogumienia tj. a)wymianę opon z wyważeniem (zdjęcie koła, zdjęcie opony, założenie opony, wyważenie koła, zamontowanie koła), b)wymianę i wyważenie koła z felgą stalową, aluminiową, c)naprawę - wulkanizację opony (zdjęcie koła, zdjęcie opony, naprawa lub wymiana opony, założenie opony, wyważenie koła, założenie koła), d)naprawę uszkodzonej felgi (zdjęcie koła, zdjęcie opony, naprawa felgi, założenie opony, wyważenie koła, założenie koła), według cennika wykonawcy, e)demontaż zużytej opony, akcesoriów i materiałów wynikający z napraw oraz ich utylizacja, 4)przechowywanie i konserwację opon/kół w okresach ich wymiany z letnich na zimowe oraz zimowe na letnie, 5)kontrolę zużycia ogumienia na każdorazowe żądanie Zamawiającego. 2. Za opony/koła Zamawiającego pozostawione na przechowanie u Wykonawcy odpowiada Wykonawca. Opony będą przechowywane zgodnie z zaleceniami producentów opon/kół. 3. Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia na własny koszt odpowiednich umów ubezpieczenia z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi, oraz od odpowiedzialności cywilnej na czas realizacji usług objętych umową. 4. Jeżeli termin, na który została zawarta polisa (lub inny dokument) ubezpieczenia, kończy się w okresie realizacji zamówienia, Wykonawca winien bez wezwania Zamawiającego przedłożyć uaktualnioną polisę (lub inny dokument) ubezpieczenia Zamawiającemu w terminie 15 od daty ustania ważności poprzedniej polisy. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia ilości Pojazdów objętych usługą zgodnie z zakresem pkt 1, z zachowaniem cen jednostkowych z zastrzeżeniem, że wartość umowy wynikająca z wartości brutto wybranej oferty nie może zostać przekroczona. 6. Zamawiający jest uprawniony do odebrania opon/kół w każdym czasie, po uprzednim telefonicznym powiadomieniu Wykonawcy minimum na 1 dzień przed terminem. 7. Usługa naprawy ogumienia będzie wykonana przez Wykonawcę w ciągu 2 godzin od chwili podstawienia Pojazdu przez Zamawiającego do warsztatu/zakładu. W celu wykonania usług Zamawiający ustali termin rozpoczęcia jej wykonania telefonicznie lub mailowo, jednak termin przyjęcia Pojazdu w celu wykonania usługi nie może być dłuższy niż 12 godzin od chwili zgłoszenia, z zastrzeżeniem zapisu pkt. 12. 8. Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu na każde jego żądanie pisemnych informacji o wykonanych usługach. Po każdorazowej sezonowej wymianie kół, Wykonawca przedstawi zbiorczy raport o stanie ogumienia Pojazdów z uwzględnieniem ilości i rodzaju przechowywanych opon. 9. Wykonawca zapewni części zamienne w zakresie akcesoriów gumowych i materiałów eksploatacyjnych niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany będzie do udostępniania aktualnie obowiązujących u Wykonawcy cenników usług lub faktury zakupu 10. Wykonawca przed dokonaniem przez Zamawiającego zakupu opon/kół przedstawi Zamawiającemu co najmniej 3 oferty na daną dostawę opon/kół. Zamawiający dokona wyboru jednej z przedstawionych ofert. Cena opony/koła zostanie pomniejszona o stały rabat. 11. Wykonawca zobowiązuje się do stosowania przy wykonywaniu usługi, fabrycznie nowych opon/kół, części zamiennych, akcesoriów gumowych i materiałów eksploatacyjnych zalecanych przez producenta Pojazdu. Każdorazowy nowy zakup, wymaga wcześniejszej zgody Zamawiającego. 12. Wykonawca zobowiązuje się przyjmować do awaryjnej obsługi Pojazdów Zamawiającego w miarę możliwości w pierwszej kolejności przed innymi klientami Wykonawcy w możliwie najkrótszym terminie (nie dłuższym jednak niż 1 godzina robocza). 13. Za dokonane czynności przy serwisie ogumienia Wykonawca wystawi fakturę nie częściej niż 1 raz w miesiącu, z zastrzeżeniem zapisu ust.14 pkt 3). Podstawą wystawienia faktury będą protokoły odbioru wykonanych usług. 14. Sezonowa wymiana opon/kół odbywać się będzie według następujących zasad: 1) usługi będą wykonywane sukcesywnie w terminach uzgodnionych telefonicznie przez strony, jednak nie dłużej niż w ciągu 3 dni roboczych od zgłoszenia. 2) Zamawiający wymaga, aby sezonowa wymiana kpl. opon/kół została wykonana w ciągu 1 godziny od momentu podstawienia samochodu. 3) Po każdorazowej sezonowej wymianie opon/kół, Wykonawca wystawi fakturę za wykonaną usługę, wraz z załącznikiem, który będzie zawierał następujące informacje: nr rejestracyjny samochodu, rodzaj wykonanych czynności (tj. przechowywanie sezonowe koła, opony lub felgi, wymiana opony z wyważeniem, wymiana i wyważenie kół), ilość, cena jednostkowa netto, wartość netto. 4) Każdorazowe prawidłowe wykonanie usługi zostanie potwierdzone protokołem odbioru Pojazdu bez uwag i zastrzeżeń ze strony Zamawiającego, który powinien być wydany i podpisany przez obie strony w chwili odebrania Pojazdu przez Zamawiającego. 4. Termin wykonania zamówienia: Wymagany termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 31.03.2016r. lub do wcześniejszego wykorzystania środków finansowych przeznaczonych na realizację zamówienia w wysokości maksymalnej: 250 000 zł netto, słownie (dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100 netto).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.65.00 - Usługi w zakresie napraw opon, w tym pasowania i wyważania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.03.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KOZIŃSKI STANISŁAW AUTO-CENTRUM CENTRUN
jakie przetargi wygrała firma
KOZIŃSKI STANISŁAW AUTO-CENTRUM CENTRUN
- AUTO-CENTRUM Ryszard Kopczyński, 14-100, 14-100 Ostróda, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 250000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 100,00
Oferta z najniższą ceną: 100,00 / Oferta z najwyższą ceną: 71,91
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OSTRÓDY
- Dostawa sprzętu na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej dla gminy Ostróda
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych pojazdów według obowiązujących wzorów urzędowych wraz z oprogramowaniem, odbiorem i utylizacją wycofanych tablic rejestracyjnych
- Przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Pietrzwałd gm. Ostróda
- Dostawa sprzętu komputerowego ze środków własnych i z projektu "Wzmocnienie bezpieczeństwa cyfrowego Starostwa Powiatowego w Ostródzie i jednostkach podległych".
- Wymiana oświetlenia w budynku Sądu Rejonowego w Ostródzie
- Zakup i dostawa sprzętu na potrzeby Starostwa Powiatowego w Ostródzie: agregat prądotwórczy z przyczepą, zespół oświetlenia. Program Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
więcej: przetargi w Ostródzie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





